Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Cykeltyveri (Ingeniørstuderende)
Forfatter: 
Dato:  24-10-2017 10:26

Billede

 

Lige en kort rundspørge i forbindelse med et semesterprojekt på maskiningeniørstudiet.

Hvilke problemer har I generelt mht. fastlåsning af jeres cykler, og hvilke ønsker har I til den perfekte cykellås?

Hvor er I mest bange for at stille jeres cykler?

På forhånd tak og god tirsdag!! :-)

0
7
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  24-10-2017 12:27

Jeg er skuffet. Jeg troede at man skulle være ret klog og intelligent, for at læse til Ingeniør. Men åbenbart ikke.
Kan du læse? Kan du forstå det læste??

Dit opslag er et opslag!!

Og hvor tror du, at opslag skal hen?? Hint: Der ER en gruppe til OPSLAG!!

Og så lige et spørgsmål: Hvad er grunden til, at du lige vælger Heste-nettet?? Der er vist ikke mange hesteejere, der bruger cykellås til at sikre deres heste.


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

5
1
Svar på denne tråd
 
 Til "Lady" Pernille
Forfatter: 
Dato:  24-10-2017 14:19

Hej Pernille. Tak for din meget konstruktive kommentar. Jeg beklager mange gange, hvis jeg har mistforstået sidens opbygning og formål, men jeg havde simpelthen fået den forståelse, at man på netop dette forum kunne række ud til en bred vifte af individer, der alle havde en interesse i at bidrage til diverse formål. Der tog jeg åbenbart grueligt fejl, hvilket du er et enestående eksempel på.
Du kunne have nøjes med at informere mig om, at jeg har valgt at gøre brug af den forkerte tråd.

Og med hensyn til dit kritiske forhold til min intelligens, så er jeg da ked af at høre, at du har fået den pågældende opfattelse. Hvis du ønsker en revidering af denne opfattelse, så skal jeg med glæde indgå i en udveksling af eksamensbeviser fra for eksempel gymnasiet, hvis altså du nogensinde har modtaget et sådant? Hvis du mod al forventning er i besiddelse af et bevis af den slags, så har jeg en fornemmelse af, at du vil finde differencen på dit og mit lettere overraskende.

Og forresten - Du burde læse op på, hvordan det nu lige er, man sætter komma og så videre, hvis du har et ønske om at indgå i en diskussion af faglig karakter.

Hav en god dag!

1
7
Svar på denne tråd
 
 Så hvis man
Forfatter: 
Dato:  24-10-2017 20:21

IKKE er i besiddelse af div. eksamensbeviser, hvad så???

 

Har man så mistet retten til at beklikke indehavere af sådanne, for deres manglende evne til netop at bruge påberåbte evner og intelligens til at kaste totalt ligegyldige og latterlige spørgsmål for pøblen.

 

Uddannelse er iKKE det samme som dannelse..

 

Og ja, jeg kan hverken sætte tegn er formulere mig, da jeg kun har Udvidet Teknisk Forberedelseseksamen og almindelig handelsuddannelse (læs kontor og regnskab).

 

..ellers held og lykke med Jeres profylaktiske cykeltyveriprojekt.


Sort havre sælges 100 kg/200 kr.

Vårbyghalm, småballer fine. 10 stk./100 kr.

4470 Gl. Svebølle - Ring 4014 3480

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 Komma ,,,,,,
Forfatter: 
Dato:  30-10-2017 21:14

Hvordan kan et ligegyldigt opslag om en cykellås, komme til at dreje sig om kommaer??? Hvilket ts jo ikke ligefrem mestre særligt imponerende i sit første indlæg!

Kan ikke mindes, at noget, nogen sinde, har drejet sig om kommaer herinde før! Det er et heste forum og ikke en dansk klasse.

Vi bruger ganske enkelt ikke cykellås til at binde vores heste. De lærer simpelthen, at blive hvor de bliver stillet.

Måske ts bare skulle prøve at få en kommentar fra cykelmyggen i stedet for...


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider