Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Er du i Tvivl om, din far er din far?
Forfatter: 
Dato:  23-10-2017 12:17

Hvem er min rigtige FAR ??


Har du nogensinde tænkt over at du ikke ligner din far af udseende?

 

Har du nogensinde tænkt over at du ikke ligner din Far af sind?

 

Har du nogensinde følt at du havde meget lidt til fælles med din Far?

 

Har du nogen sinde hørt et rygte om at din far ikke er din far?

 

Har du nogen sinde tænkt over hvem du egentligt er?

Har du nogensinde tænkt over at du ikke ligner andre i Familien??

 

Har du nogensinde tænkt på hvor forskellige du og dine søskende er?


7-10 % af os alle, har ikke den biologiske far vi tror vi har?. Er du en af dem????

 

ER DU I TVIVL ????

 

På TV produktionsselskabet MUST laver vi en TV- serie, hvor vi hjælper de der er i tvivl om deres Far nu også er deres rigtige Far, med at få Svar. Og viser det sig, efter DNA test, at Far Ikke Er Far - så ser vi om vi sammen kan finde den rigtige.


Kontakt os gerne på

 

Redaktion@mu.st


Også hvis du bare vil snakke om din tvivl.

 

0
10
Svar på denne tråd
 
 Ja! det er postbudet! Og mælkemanden
Forfatter: 
Dato:  23-10-2017 21:00

Har I egentlig tænkt over, rent etisk, hvad der vil ske- hvis far ikke er far? Eller far er far?

Procentfordelingen er gammel og forkert, det er max. 6-10%. Mindre i moderned samfund, da undersøgelsen bygger på Cohen- genetikken, som er en israelisk præsteslægt, så kvinder der ikke var fru Cohen, kunne være fristet til det frække med pastor Cohen.

 


Mvh

Tine

3
0
Svar på denne tråd
 
 Er far, far
Forfatter: 
Dato:  24-10-2017 09:24

Hej Trine

 

Det etiske i det her ,er velovervejet og det er jo netop pesonens eget ønske om at komme tvivlen til livs og få et svar på om far er far. Og lige som i "Sporløs", så hjælper vi med at finde den rigtige far, hvis det er muligt.

Vh. Anders


Anders

0
5
Svar på denne tråd
 
 Far er den som elsker
Forfatter: 
Dato:  25-10-2017 08:04
Min far har været der siden jeg blev født.

Han har elsket alle sine unger fra første sekund, og han vil gøre det til han tager det sidste åndedrag...
Hans tillid til os er uendelig - hvis vi gør noget, så er det jo fordi det er det rigtige. Ulempen ved uendelig tillid er, at han ikke har brugt mange sekunder på at lære os op, og set i bakspejlet er det nok lidt farligt, for vi er opvokset på en gård og har arbejdet meget med fra en tidlig alder, så det var learning by doing...

Tilfældigvis ligner jeg min farmor og farfar ret meget, der er ingen tvivl om genetikken.
Men - hvad kan man bruge genetik til?

Det er miljøet, der afgør om du kan bruge dit potentiale.
Og det er den, der er der for barnet, der er den rigtigste far man kan få!

Så etikken er nem - projektet er ikke så vigtigt igen - og følelsen af ikke at hænge sammen med far, hænger måske sammen med andet end DNA.
Men god arbejdslyst alligevel.
2
0
Svar på denne tråd
 
 For fa....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2017 16:09

 

Det sker jo at dyrlægen bytter rundt på sæden ved en fejl, men det sker og herre gud, så længe der kommer et velskabt og levedygtigt føl, så må dna'en afgøre resten så avler kan få de rigtige papirer.

 

Avlen bestemmer hvad føllet KAN blive til.

Resten er op til fodermesteren og rytteren. ;-)

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

3
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider