Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Manipulation af rideudstyr.
Forfatter: 
Dato:  22-10-2017 11:38

 

Det er åbenbart blevet moderne at redigere meget i reklame billeder.

 

Er det noget i lægger mærke til? og er det noget der betyder noget for jeres prioritering når i shopper udstyr?

 

Disse billeder har tidligere været brugt, selvom de tydeligt er redigeret. De er lige kommet i min mailboks i en reklame i dag.

Billede

 

Er det noget der genere jer?

 

Jeg undre mig over at det overhovedet skal være nødvendigt at redigere så voldsomt at man fjerner dele af udstyret. Jeg ved godt at det nok er ikke hestefolk der har været i gang, men så er det bare lidt FOR amartøragtigt efter min mening.

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad er redigeret?
Forfatter: 
Dato:  22-10-2017 18:23

Nu kender jeg overhovedet ikke det udstyr, men jeg vil da håbe skimlen går pænt med: Den løse grime kan den jo snart hoppe ud af. Træktovet/grimeskaftet ser dog noget ubehjælpsomt tegnet op med en "spray brush" i et redigeringsprogram.

Den anden (leverrøde?)- kan jeg ikke se andet end, at lammeskinds paddingen er meget hvid.

 

Men hvad mener du, der er galt?

 


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udstyr...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2017 18:42

Jeg er ikke sikker på jeg forstår problemet - om man har redigeret et træktov mere eller mindre osv. generer mig ikke... Jeg impulskøber ikke rigtigt udstyr til hesten, så det har absolut ingen indflydelse på, hvad jeg køber. Når jeg køber udstyr, er det fordi der er noget specifikt jeg skal bruge, og så går jeg jo ud og køber dette og ikke de 100 andre ting i en redigeret/ikke-redigeret reklame.



Mvh Michelle


www.altomhund.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Grimerne er for stramme
Forfatter: 
Dato:  22-10-2017 18:57

Ned om hestens ganasher, fremfor under hagen?


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er vist ikke med?
Forfatter: 
Dato:  22-10-2017 21:44

Fjerner dele af udstyret? Æ'hva' Mangler der udstyr i forhold til teksten i reklamen, oder was?

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lost....
Forfatter: 
Dato:  23-10-2017 14:46

...det må jeg indrømme at jeg er

 

Hvad er det helt præcist du mener er redigeret - og hvorfor er det et problem?

 

Det eneste jeg kan se er 2 heste med 2 forskellige grimer som ikke sidder specielt godt nogen af dem

 

Generelt har jeg intet problem med at ting er redigerede i annoncer - sålænge det ikke giver en forkert opfattelse af form, farve og kvalitet... Men om farven på hesten er redigeret, der er fjernet et træktov eller baggrunden er ændret - det rør mig en hujende f..

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen okay.
Forfatter: 
Dato:  01-11-2017 11:08

 

Det må simpelthen være en del af mit sygdomsbillede.

 

Hos skimlen manger det stykke under hovedet så godt og vel endda, ellers sidder den noget stramt.

Hos fuksen er der ingen ring til at sætte træktovet i, men det ser også ret uskønt ud med den ring der.

Billede

 

Men det er da meget interessant, at det ikke springer i øjnene hos jer andre.

 

Min umiddelbare undskyldning er, at jeg kikker grimer fordi jeg godt kunne tænke mig nogle ordentlig grimer med fast bindering, men kvaliteten er ofte meget ringe. Så når der dukker grimer op i min mailboks så bliver de lige overvejet. ;-)


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider