Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 guldsløjfe til distance
Forfatter: 
Dato:  10-04-2017 16:31

weee så kom vi til Distancestævne hos VER - ikke at vi havde valgt nogen imponerende længde - LD 7km - men man skal jo starte et sted :)

Billede

 

Vi - datteren og jeg - havde en super skøn tur rundt. Og som belønning var der flotte clearround sløjfer og de eftertragted 100-års guldsløjfer - wee

Billede

 

og datteren fik også en super flot "Polar Cup" t-shirt - den blev hun voldsomt glad for!

Billede

 

Super dejlig dag :)

 

Andre der har fået fingre i guldsløjfer?


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

8
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-04-2017 07:53

De er altså så fine dine to hyppedyr. :D
Tillykke med sløjferne.


//Hilsen Sofie
Glad bogblogger på www.bogslottet.wordpress.com

___________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2017 10:10

... med sløjferne :)

De er fine - jeg var helt overrasket over at der både var en clear roundsløjfe OG 100 års sløjfen - havde egentlig regnet med at de sparede deres egen sløjfe væk, når man får den fine guldsløjfe. Men det var jo en god overraskelse :)

13 kilometer turen var også dejlig! Det er lige på kanten af hvad min ankel synes er sjovt at være med til (og det kan da også mærkes i anklen endnu) - men det passede med hvad min kollega gerne ville, når hendes hest er på genoptræning. Hun rider normalt en del længere.

Jeg har lidt haft det som et mål at jeg SKULLE ride den på de 13 km. Det var den jeg var tilmeldt for 2 år siden - hvor Baloo lavede en forvridning på vej op i traileren - så vi blev sendt hjem fra det indledende dyrlægetjek. Det var en rigtigt ærgerlig oplevelse (men gudskelov at der ER dyrlægetjek, for han var ikke halt i skridt, og tænk hvis jeg først havde opdaget det flere km ude i skoven...)

Så det var dejligt at få "sat flueben" ved at nu havde vi altså taget den tur der var planlagt!


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

4
0
Svar på denne tråd
 
 takker begge to
Forfatter: 
Dato:  12-04-2017 22:07

Tak Sofie :) - de er dejlige begge to - og er vildt glad for at vi kunne være afsted sammen.

 

Lisbeth I er da bare SÅ seje!!! - næste gang er det da over 20km I rider :)

 

HÅber Sofie og jeg kan komme afsted igen - og så lidt længere.... trods det at Nisha nok ikke kan gå det tempo der skal til for at vi kan gøre os gældende - men så er det jo godt at "at gennemføre er at vinde"

 

For mig var det også specielt da Nisha efter sidste distance (ikke pga distancen) stod med en skade der tog 2 år at komme over før vi var nogenlunde tilbage.....

 

Så vi måp til Hedeland og ride så vi kan komme over vores traume :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 100 års jubilæum
Forfatter: 
Dato:  19-04-2017 13:24

det er da dejligt når man får en god tur..

 

Jeg har også fået en flot guld roset.. her var det dog gennemført TREC og det er HELT sikkert noget jeg skal prøve igen.. min hest overraskede mig helt vildt positivt.. dog var broen han skulle over lidt farligt pga hegnet, og jeg blev for modig ved slalom og troede det klarede vi da lige i galop, men fik en baghov ud øv..

 

ved MA var der to skarpe sving, så turde ikke galopere, og han jeg var et sekundt for hurtigt.. skridt han luntede bare og var AAAALT for langsom..

 

orienteringen gik bare derudaf.. han hyggede sig bagerst og kunne holde styr på sin flok foran sig.. indtil den der gik forest pludselig ikke gad mere.. jamen så tog han føringen og travede fint derudaf..

var så stolt at mit store pattebarn, der pludselig er blevet voksen.. (dvs. han prøvede sit allerbedste for min skyld.)


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke til Lene...
Forfatter: 
Dato:  20-04-2017 08:37

... med Trec dbutten - dejligt at I havde en god tur!

 

Og nej, Svendsen - jeg skal IKKE ride over 20 km - nok nærmere kortere end ved Vestegnsridtet næste gang jeg skal ride distance.

 

Men vi vil gerne med igen en anden gang!!


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 trec...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2017 08:56

Lisbeth tak for det.. og ja hvor var TREC dog fedt.. man finder godt nok ud af om der er styr på grundridningen/dressuren.. og hvor meget hesten stoler på dig..

 

den øvelse jeg troede vi kunne i galop og score højt var at ride under "gren"..men han stoppede meget brat og kiggede på de der pinde der var i hans HOVEDHØJDE (han er vant til med sin størrelse at skulle dukke hovede diverse steder), så han bakkede og fik et bagben ud fra markeringen = 0 øv.. men da han så gik frem travede han fint under..

 

Min datter havde lånt en pony, der stak af under i fuld galop, men det gav en scoring på 10 .. hun synes også det var fedt.. men vil lige vente til hun bliver lidt ældre inden hun vil igen sagde hun...


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Guldsløjfer
Forfatter: 
Dato:  24-04-2017 20:41

Ja, jeg har også fået lidt guldsløjfer

Den første var også til Vestegnsridtet for et par uger siden.

 

Billedet vil ikke helt samarbejde, men det var weekendens høst af sløjfer

Billede

 

I denne weekend kom der så et par guldsløjfer mere til samlingen. Lørdag stod på stilstafetspring. Jeg var reserve, men pga. konfirmation og en syg pony endte jeg med at skulle ride -og så manglede vi alligevel en hest, så min to holdkammarater delte en pony! De to seje piger red super og vi endte med også at få en 2. plads med hjem

Søndag havde jeg meldt til en Pas de Deux sammen med Lisbeth og Baloo. Jeg er lidt usikker på hvornår og hvorfor vi fik den idé?? Men det var sjovt og gik bedre end forventet (= vi blev ikke buhet ud) -og så gav det jo en guldsløjfe

Og så lige et billede af denne weekends høst.

Billede

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gry...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2017 10:47

Jeg er lidt usikker på hvornår og hvorfor vi fik den idé??

 

Nå så er jeg ikke den eneste der undrer mig over hvordan det skete??

Men det var da sjovt at prøve - og man skal jo aldrig sige aldrig til en ny udfordring....


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2017 21:18

Nej, jeg ved heller ikke helt hvor det gik galt for os

Men det var sjovt og jeg kunne godt finde på at prøve det igen!

 

Og så skal vi da lige have et billede af de to HJOR-par

Billede

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Flere guldsløjfer
Forfatter: 
Dato:  25-04-2017 23:34
Wee så kom der et fint billede af de seje ekvipage incl os hi hi. Ja hvad skete der lige at vi skulle ride Pas de Deux

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kunne....
Forfatter: 
Dato:  26-04-2017 08:10

... også godt finde på at prøve det igen - med mere træning.

Eller måske en kvadrille - det kunne også være sjovt!!


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-06-2017 20:47

KÆMPE tillykke!!!!

 

Det er hyggeligt at læse dine tråde!!!

 

Tak for kigget!!


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider