Ja, så er det tid igen til at komme med en lille opdatering fra Arlinen. 
Der er sket en del, så vi starter bare fra en ende.
For det første så er jeg lige begyndt at ride igen, efter tre uger. Først var sadlen sendt afsted til omstopning og på grund af en del forvirring angående afhentningen af sadlen, tog det lidt længere tid end forventet. Da sadlen så kom, blev jeg forkølet, ikke bare løbenæse, men feber og det hele, så det slog mig lige ud i en uge.
Eftersom jeg ikke kunne ride, blev damen i stedet longeret. Desuden var/er Arlin blevet så god til at køre i trailer, at vi besluttede os at tage til stævne! 
Dog startede vi ikke noget, hæhæ, men vi var ude at se os omkring og mærke stævne-atmosfæren. Det var den længste kørertur Arlin har været ude på i den tid jeg har haft hende, men hun tog det med ro. Dog var hun glad for at komme ud af traileren. 
Vi glemte selvfølgelig kameraet, men vi tog et opstillings-billede, så det må i nøjes med. 
Den opmærksomme ser nok at hendes ben er lidt hvide forneden,da hun desværre fik en mild omgang muk, men det er væk nu. 
Arlin tog stævnet pænt, det var lidt mærkeligt man ikke måtte hilse på de andre, men så kunne man jo vrinske til dem. Den første halve time vimsede hun meget rundt, men efterhånden faldt hun til ro og jeg holdt hendes fokus ved et flutte rundt med forpart, bagpart, bakke og sænke hovedet, og sådan nogle små øvelser. Efter hun faldt til ro, var hun bare en lille engel og jeg blev helt ked af at sadlen var til omstopning, fordi jeg da gerne ville have skridtet en tur på hende. Men vi fik en god oplevelse, så alt i alt en god tur, og damen ville gerne med hjem igen, selvom hun synes turen var lang.
Når stævnet gik altså godt og jeg fik også sadlen hjem igen og nu er jeg lige så stille begyndt at starte hende op igen. Dog synes jeg stadig sadlen glider lidt frem, men jeg er bange for det nok et på grund af hendes græsmave, den er altså ret rund 
Jeg håber det bliver bedre efter jeg har fået redet hende lidt, så maven forsvinder lidt igen. Pinligt pinligt.
Når anyway her er lidt ridebilleder, så i selv kan se.
Hest: "næææh, se derover, sikke et fraligt træ, jeg tror lige vi stopper her" 
Rytter "Dafuq??" 
Det blæste den dag, så hun var lidt spændt. Desuden er træerne meget farlige når det blæser, Hvilket kan ses her. 
Så sidst men ikke mindst, I alle mine heste-år, har jeg tænkt at godbider da bare skaber problemer og tiggeri. Og så se hvad jeg har købt 
ja, det er en klikker! Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal håndterer min nye magt, for alle mine heste ligger sig nærmest for mine fødderm når jeg finder den lille ting frem.
Arlin er en meget klog hest, så hun lærte target-øvelsen på 10 minutter, og nu kan hun bare, Kloge hest. Dog er tiggeriet startet, ikke i så slem grad, men det må ikke udvikle sig. Derfor er jeg ved at lærer hende en øvelse, jeg kalder "jeg er da ligeglad". Den består i at hun skal stå stille og være ligeglad med hvad jeg gør, også selvom jeg tager en godbid frem, eller ryster med godbiderne, så skal hun bare ligne en der tænker "Jeg er da ligeglad" og så kommer klikket og hun får sin godbid. Nurh. 
Jeg elsker bare den måde hun kan være fuldstændig ligeglad ind til klikke kommer, det er så sødt. Jeg filmer det til jer engang. 
Så lige som en afslutning, så var hendes kondi nærmest nul. Derfor måtte vi lige lave noget andet sjov, så eftersom jeg har øvet mig lidt på sidebevægelse fra jorden, valgte jeg at prøv fra ryggen.
Det blev lidt uroligt, men hun går til siden, jeg var meget stolt og hun fik masse ros! I få lige billeder her:
"Barh, dame, hvad vil duuuuh?"
Altså, det er da NÆSTEN en schenkelvigning, eller noget

Når, det var lidt fra os