Får i simpelthen udstukket et emne med beskrivelse?
Jamen... Nå... - Ja, der kan man da så se forskellen på de forskellige Uni'er.. 
Og 15 sider? Er det hvad i har til jeres BA?
Nu tjekkede jeg lige - jeg blev BA. i 2011, og vores projekt er 62 sider langt + 25 siders bilag. 
Vi skal selv stå for alt, lige fra at finde på emnet og hvordan det skal besvares...
Vi har self. vejleder, men vores gik meget op i at vi skulle selv, og han kun ville råbe højt hvis vi var gået helt gak-gak i byen..
(Det blev heldigvis ikke nødvendigt, og vi hev os begge 12-taller for projekt og forsvar, så det var ganske rart.
)
Men vi er så også mere end vant til at skrive projekter - det gør vi nemlig på de fleste semestre, og det er klart at mærke, når det kommer til at skrive de store opgaver...
Det er bare en voldsom forskel der er på måden på hvordan man skriver BA. - jeg vidste godt vi gør det lidt anderledes heroppe, og at vores BA'er lidt minder om et lidt mindre speciale.. Men vidste ikke der var så stort et spring i måderne. Der kan man bare se. 
Jeg tror begge måder har fordele og ulemper - og jeg tror ikke en måde er nemmere end den anden - de er bare meget forskellige. 
Jeg er pt. igang med at tilskære emne og problemformulering til mit speciale, som jeg påbegynder så småt i November her på 9. semester.
Jeg er rimeligt stærk i at lave gode problemformuleringer, så hvis du sender mig en PB med dem du har i tankerne, skal jeg gerne prøve at skære lidt til eller komme med forslag til hvad den også kunne være. 
FOKUS - tilbage til udlændingeretten.. 
Milla