Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Det går jo godt med Nosey
Forfatter: 
Dato:  02-08-2012 15:02

Det er jo lidt længe siden jeg har fået fortalt lidt om Nosey efter hendes tur med ondt i ryggen og genoptræning og hendes veloverstået Dyrskue show.

Nosey Har fået sig en helpart, som elsker at bruge sin tid på Nosey og har meget mere tid til at pusle om Nosey jeg lige har.

Selvom Nosey kan være en rigtig strid pony som virkelig kan teste menneskerne omkring hende, men parten giver ikke op og Nosey har måtte indse at hun er højt elsket af den nye part uanset hvad.

Men lidt til nogle billeder af det lille kræ hos sin nye "plejefamilie"

Billede

Noseys nyeste trick som hun jo faktisk er ret dygtig til

Billede

men fræk kan man altså godt være

Billede

Billede

Men tjek lige hvor gd hun er blevet nu til trav efter hun er blevet løsnet op

Ud over at Nosey også kom i "pleje" stod jeg pludselig i den situation at have lovet en pige at finde en hest hun kan låne til en ridelejre nogle af mine venner havde stablet på bene, men der var bare ingen der kunne låne deres heste ud, øv øv, så på selve søndage hvor lejren skulle starte, måtte Nosey træde til og redde dagen ved at træde til at være låne pony til ridelejre, selvom hun ikke helt lige opfyldte de kriterier som der var. bl.a en pigen kunne ride på.

Men Nosey viste sig eksemplarisk og var en god ridelejre pony.

Billede

Der bliver lagt en slagplan for jordarbejde

Billede

Nosey er en meget dygtig pony

Billede

Og pæn pony

Det var lige det fra den lille grå diva

Sagt af Jeanette

Mor til den skønne Jonathan 13/12-09

Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!

Chinchilla bortgives til godt hjem

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-08-2012 21:00

Hun er altså bare sød(og fræk;-) ) den smukke Nosey.

Mvh Naja

Nu med ifolet hoppe:-)

Termin 2. juni 2013

0
0
Svar på denne tråd

Lille Nosey
Forfatter: 
Dato:  03-08-2012 22:22

Havde godt set billeder hos AM :)

Kender Noseys låner, hun er en sød pige, så ingen tvivl om at hun har det godt, og er elsket.

Så følger lidt med på sidelinien :)

Laura&Safir

"Ret dig selv før du retter hesten"

0
0
Svar på denne tråd

besvarelse
Forfatter: 
Dato:  05-08-2012 00:59

SeniorHeavy: det er der slet ingen tvivl om

Laura D ?Safir?: Ja AM er Noseys faste fotograf hun har taget de fleste af billederne af Nosey på min profil.

Jeg er aldrig i tvivl om at Nosey er i trygge hænder der hvor hun er nu men dejligt at du følger med på sidelinien

Sagt af Jeanette

Mor til den skønne Jonathan 13/12-09

Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!!

Chinchilla bortgives til godt hjem

0
0
Svar på denne tråd

1234644
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 18:09

Samme besked er skrevet i en af dine andre tråde, men jeg skriver her også, i håb om at du ser det!

Hej Jeanette.

Nu skriver jeg til dig her her, i håb om at få kontakt med dig!

vi tog Nosey ind i vores stald d. 23 december, da du stod akut og ikke havde noget sted at stå.

vi kørte ud i snestorm og hentede jer, vi gjorde hvad vi kunne for at hjælpe så godt som muligt.
og hvordan er din måde at takke!?
Nosey står nu hos os, du har ikke været her i 2 1/2 uge, du er ikke dukket op til dine udlukker vagter, og værst af alt du har efterladt en muligvis ifolet pony, uden foder! uden nogen som helst kontakt og ingen pasningsaftaler!
vi har, os i stalden og min far som ejer den, taget os af din pony, købt foder, ordnet dens boks, vandet og lukket ud for dig.
du har ikke betalt din staldleje, der er ingen der ka komm i kontakt med dig, er det den rigigte måde at tackle det på.
Da vi kontaktede hestens værn og ik afvide at du var kendt hos dem, så vidste vi hvad det betød.

du har efterladt en pony hos os, vi er forpligtede til at passe den, også med smed dyrlæger og hvad der ellers er brug for.
den har sukkersyge, så vi kan ikke hælde alt foder på den, den er muligvis ifolet og skal have ekstra vitaminer m.m.

du har heste andre steder, og gud hjælpe mig! og jeg håber vi finder frem til hvor de er, så vi kan tjekke op på hvordan de har det.

det var blot en venlig hilsen for en pige og hendes familie der hjalp dig i nød, der nu passer din hest fordi ingen andre gør det, og som generelt fæler sig pisset på.

Tak for l*rt, hvor må du have en dårlig samvittighed, hvir du overhovedt har sådanne en!!!

Whenever i'm with him, even the thoughest things becomes easier.
whenever i'm with him, I can walk on water, fight the fire and handle my parents divorce.

Dalí if only you knew, you are my rock, my only love.

0
0
Svar på denne tråd

Kalla...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 18:46

Desværre er den den samme historie hun har lavet et andet sted..!!

Camilla og Prinsessen Isabella

Nu med Welshérne

Nebo Tulip

Rosalinde

Ceulan Romany

Harvest Romana

Engang Welsh altid Welsh <3 <3

0
0
Svar på denne tråd

Og de heste hun
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 18:54

Har andre steder har det på præsis samme måde og dem som hun havde lånt har låner nu hentet hjem efter at opstalderen har ringet og forklaret hvordan landet ligger..

Nu med Welshérne

Nebo Tulip

Rosalinde

Ceulan Romany

Harvest Romana

0
0
Svar på denne tråd

kender...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 21:12

kender desværre også til hendes "Numre" hvor hun er løbet fra staldleje og det hele (der tog hun så bare nosey med)

Sagde Maya

Med Vito, ponyen med charme og selvtillid

Some people think it's holding on that makes

one stronger - sometimes it's letting go

Hvil i fred, min elskede og

savnede Nobi, 1999-2008

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-02-2013 22:10

åh hold da op, hun er da formidabel.

her er der heller ingen penge for noget som helst.

vi har gået med tanken om at hun i nattens mulm og mørke henter Nosey, og vi aldrig hører til hende igen.

vi har fundet frem til at det telefonnummer hun har givet os, er et taletidsnummer, og hun har et andet nummer et sted i skovlunde.

jeg håber at vi får en løsning på det rod hun har givet os.

whenever i'm with him, I can walk on water, fight the fire and handle my parents divorce.

0
0
Svar på denne tråd

For noget @!#$
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 14:46

Du skal vist bare sørge for at det er en lås på boksen inden i går hjem for natten. Så hun ikke kan komme og hente hende.

Kan ikke fatte nogen vil gøre sådan noget. Jeg kunne aldrig forladt mine heste

Alltid med en

Appaloosa

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Søger part

0
0
Svar på denne tråd

lås....
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 15:14

Selvfølgelig skal der ikke sættes lås på en boks

For where your treasure is, your heart will be also.

Musik komponeres til kur programmer, hjemmesider, videoer MM.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

hold da
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 17:25

...op for en historie!! Jeg er rystet :-(

Det lader til ponyen Nosey har det godt, gudskelov for det, jeg håber virkelig at du TS vælger at tage kontakt til udlejer og få styr på tingene.

Jeg håber ikke Nosey er ifol, det ville da være synd for Nosey og føllet, føllet skal da ikke have samme skæbne som Nosey, = en ejer der ikke passer... og bare bliver væk, det hænger i min verden IKKE sammen.

Kan godt være jeg er hård, men TS se realiteten i øjnene.

Med Venlig Hilsen

EVa

Nu med Raypawers A-speranza <3 <3 <3

D.21/1-2002 til D.14/2-2012

<3 <3 <3 Hvil i fred min kære Chapper .. <3 <3 <3

Udstyr sælges, se annoncer under min præsentati ...

0
0
Svar på denne tråd

Præsentation
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 21:40

Sikke da en Øv historie!

Godt I er der for ponyen, men kan sørme GODT FORSTÅ I synes det er en ufed situation ( mildt sagt) , men jeg tjekkede lige hendes præsentation og hun har været logget på den 30. Januar sidst, så tænkte bare på, om du havde prøvet at skrive til fx hendes gæstebog eller en pb ?

Så kan hun da ikke undgå at læse beskeden, hvorimod det jo ikke er sikkert hun tjekker trådene på ryttersnak...

..... Hmmmm ved godt det er langt ude, for man kan vel ikke rigtig " glemme" at man har en (eller flere) heste... Kan man??

tænk at der findes mennesker der opfører sg så sølle og skidt , både overfor de stakkels dyr, men også overfor de mennesker der ufrivilligt bliver "indblandet"

håber der bliver fundet en løsning på problemerne!

Mor til 2 bulderbasser

Mads 20-05-06 og Lasse 10-07-09

0
0
Svar på denne tråd

hun skulle skamme sig
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 21:58

Det er en træls historie og vi er den anden part som hun fik opstaldet heste ved. vi kontaktede ejere af hestene og fortalte situationen så de kunne få deres heste tilbage. Vi kan ikke komme i kontakt med hende. hun er blevet gjort opmærksom på at den ene hest var syg af kolik og indlagt uden tilbage melding. hun har ikke betalt. efterladt hestene uden foder og pasning. hun har skrevet til ejer af pony at de havde det godt og hvad hun fodret dem med. men der havde ejer hentet den for 14 dage siden. Det er pinligt og jeg ville skamme mig.

Vi har med samtygge fra politiet fået lov at tilbage holde hendes egen pony til hun har betalt. Og har også haft samtale med hesteadvokat. Der ud over har vi vagthund på i stalden, med indgang på eget ansvar.

0
0
Svar på denne tråd

sjenne og co.
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 22:12

Nu kender vi jo ikke baggrunden og vi har kun historien fra modparterne og som vi jo alle her på hn ved :) Der er mange sider af alle historie.

Nu ved vi jo at Sjanne de sidste par måneder har haft det rigtigt svært, hendes ID har været stjålet og hun er lidt i en retsag mod banken (?)

Så uanset hvad, er der jo ingen tvivl om at hun har haft en svær tid, selvfølgelig er man altid 100% ansvarlig over for egne dyr! Men ja, vi kender kun den ene side og måske personlige sager mellem hn's brugere, hvor der endda er politi indblandet, skulle holdes privat og ikke til offentlig skue her på hn, i en tråd om en pony?

Og Risse, pas nu på ikke, den dumme hundelov er oppe i medierne nu, men bider din hund et menneske, så skal den aflives. Så er det desværre ligemeget om det er på privat grund og om i har advaret om det her (Var der ikke en hund der skulle aflives efter at ha bidt en indbrudstyv?)

Det sagt, så er der edderådme noget galt med loven, hvis politiet tillader at man tilbage holder andre menneskers dyr, så må man immervæk finde en anden udvej, det er anden gang i løbet af kort tid, vi læser om det her på HN, jeg syntes det er helt forrykt! Så må politiet tage dyret i deres varetægt og placere det hos en tredie person, ikke hos modparten, hvad sker der lige??!

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

1245688
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 22:41

Mange tak for svar allesammen.

der bliver ikke sat lås på boksen, sæt der kom brænd!

mht. at se realiteten i øjnene, det gør vi skam. vi er udemærket godt klar over at der skal gøres noget, jeanette har fået set brev både til hendes addresse og til hendes profil på facebook, så burde hun have en mulighed for at set det.

vi har sendt det samme brev til hesten værn som til jeanette, så de er også med indeovre.

vi gør hvad vi kan for Nosey, og vi ville heller ikke på nogen måde ønske at hun er ifol, for vi tænker præcis det samme som Eva ?Chapman?

at følle selvfølgelig ikke skal lide samme skæbne som Nosey, en forsømmende ejer.

0
0
Svar på denne tråd

Nu det desværre
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 22:41

Ikke et engangs forestilling at hun ikk betaler der hvor hestene er opstaldet. Hun lyver helt vildt.

Jeg spurte til hvordan det gik med alle hestene. Hun skrev til mig en masse løgn om hun havde skiftet foder til dem og andet. Og skrev en masse andet om heste hun viste hun ikk havde mere. Så hun sad og løg mig lige op i hoved om det.

Og det detsværre ikk første gang dette er sket jo. Trist sådanne mennesker findes. Efter folk har konfronteret hende med det @!#$ hun laver så stopper hun med og svare folk.

Hun burde ikk have heste. Hun er jo en lyst løgner og total ligeglad med om hendes heste sulter plus dem hun låner

Nu med Welshérne

Nebo Tulip

Rosalinde

Ceulan Romany

Harvest Romana

0
0
Svar på denne tråd

nyt hesteliv
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 22:53

for vores skyld og er sikker på at jeg også kan skrive for kalle dali at vi sagtens kan aflevere hestene til nyt hesteliv så vi er sikre på at de bliver passet.

og hvad hunden angår er det igennem et profesionelt vagtfirma. men det er nu ikke grundet denne sag, men genneralt en god sikkerhed i forhold til tyveri osv.

Men hvis hun har så mange problemer var det vel bedre ikke at have hestene ??? Hun har jo også sin dreng at tage sig af:)

0
0
Svar på denne tråd

hunden
Forfatter: 
Dato:  07-02-2013 23:32

ok, så hunden kommer fra et pro. vagtfirma, så i riskirere altså ikke den vil bide nogen? (Jeg går udfra at det er jer der har ansvaret for hunden, når den er i jeres stald/tjeneste?)

Og ja, det ville nok være en god idé at sende hesten til nyt hesteliv, jeg kan ikke tro at det kan være lovligt, at politiet lader modparten holde en "konfiskeret" hest.

Og ja, uanset hvad, så skal hun da tage ansvar for sine heste, jeg syntes stadig ikke jeres indlæg er passende, troede ikke disse debatter var tilladte på hn?
Jeg tager ikke nogens side, jeg kender ingen af jer, jeg syntes i udstiller jerselv på en uheldig måde, ved at skrive de ting her og måden i gør det på, jeg får ihvertfald ikke et godt indtryk af jer, som staldudlejere, men det må i jo selv om.

Håber at der kommer orden på det hele.

Send pb for info.

0
0
Svar på denne tråd

1234356567
Forfatter: 
Dato:  08-02-2013 13:22

Pyhhhh...

Sikke en redelighed.

Heldigvis er det nogle fornuftige mennesker som har haft ponyerne opstaldet. I princippet kunne hestene være solgt for højestebydenede hvis ejer ikke kontakter opsatldningsstedet og begynder at betale for opstaldningen og de udgifter der nu ellers må være kommet.

Jeg har faktisk været i kontakt med hende mht en bedækning, og jeg er da glad for at det aldrig blev til noget.

Jeg synes hun burde skamme sig over den måde hun lader andre tage ansvaret for hende på!

Uanset hvor slemt man har det, så kan man da passe sine dyr, og tage ansvar for sine handlinger.

Inkarneret Hestetosse med sin HELT egen mening!

Flotte armbånd lavet af hestehår - se på http://www.bricksite.com/ZZDesign

På hestens røgt ses menneskets kløgt

0
0
Svar på denne tråd

Sørgeligt.......
Forfatter: 
Dato:  09-02-2013 11:48

at folk kan behandle deres dyr på denne måde.

Godt gået af opstaldningsstederne, at de tager sig af dem - hatten af for det!

Tina Blixenkrone Hansen

www.stutteri-blixenkrone.dk

Shetlandspony udlånes

Nu mor til Chanel. 21.08.2008

Stutteri Blixenkrone - avl af DV kvalitetsheste

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-02-2013 18:12

kalla ?Dalí?

- Jeg tror du misforstod mit indlæg her i tråden lidt... :)

Jeg skrev at, TS(trådstarter, Sjenne) måtte se realiteterne i øjnene..

Den var ikke pyntet på dig/jer som tager sig af Nosey i øjeblikket.

Iøvrigt var jeg lige inde og kigge på præsentationen, "Sjenne" har været online så sent som igår d.8/2-2013..

Så mon ikke hun har set beskeder, og svarene i denne tråd?

Med Venlig Hilsen

EVa

Nu med Raypawers A-speranza <3 <3 <3

D.21/1-2002 til D.14/2-2012

<3 <3 <3 Hvil i fred min kære Chapper .. <3 <3 <3

Udstyr sælges, se annoncer under min præsentati ...

0
0
Svar på denne tråd

Syntes satme
Forfatter: 
Dato:  10-02-2013 10:07

Trådstarter må have en virkelig grim smag i munden

føj at behandle dyr ssådanner skal bare advares imod hende så hun ikk få fingerene i andres håber den hingst hun har lånt os er hentet hurtigt .

Nu med welsh sec c ponyen ROSENGÅRDENS NIGHTHAWK <3

0
0
Svar på denne tråd

welshtøsen
Forfatter: 
Dato:  10-02-2013 10:13
Hej - Nabucco har det godt ;) han står hos os - og sjenne får ikke fingrene i ham igen ...

Ledige hestebokse i Osted. Skriv PB for mere info.

0
0
Svar på denne tråd

Det er dejligt
Forfatter: 
Dato:  10-02-2013 19:09

At høre at han er væk fra det grumme menneske

Nu med welsh sec c ponyen ROSENGÅRDENS NIGHTHAWK <3

0
0
Svar på denne tråd

2345678
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 22:19

Hej alle.

Nosey har her til aften smit sit føl, men har det efter omstængdighederne godt.

bare til jer der lige ville vide det :-)

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 23:00

Jeanette har lige skrevet dette på facebook:

"ævs så fik dyrlægen aligevel ret i at nosey ville kaste :("

Vil det sige, at hun bare har læst det her og slet ikke har set sin pony ?

-Veo; Veganer og dyreretsaktivist!

Stald Nordlund www.StaldNordlund.dk

Tinkeren Coco

Islænderen Halla fra Hejelte

Islænderen Ljufá fra Vestergaard

Islænderen Ljúf fra Nordlund

.

Speciesism sucks !

0
0
Svar på denne tråd

2345678
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 23:12

nej, vi fik til aften fat i hende for at fortælle hende situationen med føllet. derfra ved hun det :-)

0
0
Svar på denne tråd

katja..
Forfatter: 
Dato:  11-02-2013 23:23

Okay så der er styr på situationen igen eller hvordan?

-Veo; Veganer og dyreretsaktivist!

Stald Nordlund www.StaldNordlund.dk

Tinkeren Coco

Islænderen Halla fra Hejelte

Islænderen Ljufá fra Vestergaard

Islænderen Ljúf fra Nordlund

.

Speciesism sucks !

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 10:18
det er godt nog chokerende og læse denne tråd :O då jeg har haft kendskab til jeanette, og hun faktisk selv har haft hængt MIG ud som dyrplager af mine heste, kan huske hun skrev noget om at jeg hun var foraget over at man kunne få lov at have 2 ponyer4 shetter, en kmpe pinto,(det skal lige siges årt hun var med ude og se på den første pony jeg købte då heg fik indtrykket af hun var god ved dem og vidste hvad hun snakkede om) hun sagde dog hun sys det ville være en dårlig idé, men jeg gjorde det jeg følte var rigtig og tror det er efter der hun har fået ondt i numsen, men hun fik då meldt mig til hestenes værn som kom ud en dag jeg var der og så alt var som det skulle være.
så årat finde ud af hun er sådan mod nosey det kan jeg slet ikke fatte, kender nosey fra hun var låne hest på en bygger i ballerup, hvor hun skulle med på en sommerlejer, men som det ser ud på fb så udgiver hun det som om at nosey igen er i hendes varetægt efter hun har hentet hende hjem, fra nogen "grimme" mennesker der havde lånt hende og ikke kunne fodre hende ordenligt, og havde sår i hele hoved og ja hun havde det rigtig skidt, men hvor er lille nosey nu ? håber hub har det godt, då hun er den sødeste lille prinsesse <3 ked af og hører at hun både blev ifolet med så stor en hest, men måske meget heldigt hun tabte det.

stine
0
0
Svar på denne tråd

2345678
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 10:39

styr på sagerne, jeg ved det ikke.

Vi fik fat på jeanette igår, men kun fordi Nosey's gamle part ringede til hende, og hun godt kan lide hende. vi havde ikke kunne få fat på hende da vi selv prøvede, så hun undgår os stadig.
der er lys forud, men hvor langt tid endnu Nosey står hos os, eller hvem hun kommer ud til er stadig ikke sikkert :-)

0
0
Svar på denne tråd

hvor henne er hun ?
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 11:29
er der enlig nogen der ved hvem der ifolede nosey med den der hingst ? ej vil bare rigtig gerne vide hvordan hun har det, og hvad hun har været igenem det sidste år, kender som sagt nosey fra en bygger hun vår udlånt til, og fik bare noget for den lille pige så gør rigtig ondt og hører hun har det sådan og hsr haft det så dårligt :-( ville heller ind gerne tage hende til mig, hvis jeg kunne ( tror bare ikke jeanette går af med hende) håber det beste for nosey
0
0
Svar på denne tråd

jeanette..
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 13:16

Jeanette har tilgengæld svaret mig på facebook, i en privat debat, (hvor der var linket til denne debat) så hun ved 100% hvad der sker, og er åbentbart ligeglad.. Hvis man var uskyldig ville man vel komme og forsvare anklagerne...

Sagde Maya

Med Vito, ponyen med charme og selvtillid

Some people think it's holding on that makes

one stronger - sometimes it's letting go

Hvil i fred, min elskede og

savnede Nobi, 1999-2008

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 13:36

nu har jeanette ringet til min far, hun siger at hun har fundet ud af at hun har opstaldet Nosey for langt væk fra hende selv, og bliver nok nødt til at flytte hende..
jeg ved ikke hvilke tanker der går igennem hendes hoved når hun bevidst undgår os og ponyen og så vælger efter hesten har smit et føl at lade som ingenting er sket, kan snakkes med og ringer selv..

hold da op..

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 13:49

Men i skal vel stadig have dækket de udgifter i har haft på hende ?

0
0
Svar på denne tråd

234567
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 13:51

Ja det ville vi sætte meget pris på, men om det sker, det ved jeg ikke

0
0
Svar på denne tråd

1234356567
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 18:30

I har krav på at tilbageholde hesten indtil I har fået penge for de udgifter I har haft

I skal dog sende udgifterne i et anbefalet brev og i det brev skrive at hvis hun ikke betaler hvad hun skylder inden en hvis dato ser I jer nødsaget til at beholde hesten eller sælge den til højest bydenede og skulle der være flere penge i overskud skal Jeanette selvfølgelig have restbeløbet.

Men det er vigtigt at I sender et anbefalet brev til hende så hun er 100 % klar over konsekvensen ved at efterlade sin hest til Jer. Ellers holder det ikke i en evt retsag.

Skulle hun komme og ville hente hesten så politiet bliver indblandet så har I også et brev I kan vise.

Selvom politiet intet gør andet end de ikke gider blande sig i privatsager.

Inkarneret Hestetosse med sin HELT egen mening!

Flotte armbånd lavet af hestehår - se på http://www.bricksite.com/ZZDesign

På hestens røgt ses menneskets kløgt

0
0
Svar på denne tråd

Det er jo ikke bare lige
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 20:18

At sælge hesten til højstbydende..

det kræver hestepas og ejercertificat. Og eftersom ejer jo nok ik skriver under på at det ligefrem er bortkommet, hvad det jo ikke er.... Ja så.....

det tager rigtig lang tid kan jeg fortælle jer. Vi har lige været møllen igemmen med et ganske kendt HN yndlings-føl

Vicky Mathiesen & fantastiske Dejó

Sponsored by

Kopenhagen Fur - Sadelmager B. K. Rützou - HERI

Ll. Haspeholm hestefoder - Kronborggaard.dk . ...

0
0
Svar på denne tråd

I skal da
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 20:20

Helt sikkert havde dækket jeres udgifter.. det bare et sørgmål om hun ikk flytter hesten før i få alle pengene intet mindre..

Hun tager sig nok desværre ikk sammen og gå gjordt det samme for hendes lille hingste føl som jo stå det andet opstaldnings sted.. Lille charlie..

Det squ trist er det.. Jeg troede også godt om jeanette vi skrev også sammen og welsher på face.. Men jah da hun så begyndte og lyve mig op i ansigtet blev jeg squ noget gal.. Og fordi hun har behandler de 2 låne heste dårlige.. Som er fra samme sted som mine ponyer så kender menneskerne... Jah så har jeg intet til overs for hende mere..

og må indrømme jeg mener bestemt ikk hun burde have hest.

Nu med Welshérne

Nebo Tulip

Rosalinde

Ceulan Romany

Harvest Romana

0
0
Svar på denne tråd

23456789
Forfatter: 
Dato:  12-02-2013 22:30

misjazzi: vi har sendt et anbefalet brev, hvori der står hvad du også har skrevet. og i det havde hun 10 dage til at få gjort noget ved sagerne.

jeg ønsker ikke at det ender med at jeanette får Nosey tilbage, hun burde vitterlig ikke have lov at eje en hest..

0
0
Svar på denne tråd

rtyuiop
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 18:16

interessant tråd

0
0
Svar på denne tråd

nogen der ved
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 22:00
om der er flere tråde endten her eller på hg ? evt lig et link her ind
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider