Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

glædelse :)
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 20:59

hej i kærer ænder :)

jeg er tit her inde men sjældendt jeg skriver eller noget her inde sider bar og beundrer alle andrers kærer hypser :)

men vil vise lidt billeder af de hypser jeg har og har haft i mit liv

først min soulmat venus

Billede

i dressur som vi blev rigtig gode til sammen

Billede

min fjolle hyps

Billede

det siste billede sammen inden turn til de evige græs marker

venus var en ener ud over alle grænser og en virkelig specel hest i temp hun var min første hest og min beste ven men havde desværrer kun glæden af hende i to år vi var de beste venner hun kom mig altid i møde når jeg kom i stalden og vrinsket altid efter mig når hun så mig når vi var på banen og leget ja så kunne hun spænde rundt i de vileste buk og stejl men lige så snar jeg kaldte på hende kom hun hen og skulle nusse hun følte mig igennem tyk og tundt bar jeg var der var der ingen frygt

hun er elsket og savnet vær eneste dag <3

så er turn til ziva en lille rødskimel jeg købte efter venus gik bort en fin lille dame rigtig sød og dejlig men kemien mellem os var der desværer ikke såhun kom vider til en dame på fyn hvor jeg håber hun har det rigtig godt

Billede

da ziva blev solgt valgte jeg at værer heste fri da jeg gik ned med en deprision i mens jeg havde ziva

men da jeg fik det beder efter noget tid sad jeg jo og kikket lidt mig som enlig ikke skulle ha hest købte den 14-12-12 den dejligste unghest ved navn cassiopeia en barokpinto

cassi er en dejlig ung dame der tager det hele med ophøjt ro og tager tingene som de kommer

Billede

helt ny

Billede

2år gamel ved tidliger ejer

Billede

første billede ved mig og første gang med trense det tog hun som om hun aldrig har prøvet andet

Billede

aften hygge

Billede

første gang med sadel havde lige loncert hende med sadlen og så skulle tidliger ejerlige ha et billede hvor hun havde sadel på så den blev lige lagt på igen

Billede

billedet er taget igår nu er prinsessen 2 år og 10 månder glæder mig sindsygt maget til og skal igang med hende fra ryggen

et lidt rodet ind læg fra mig af

vis i kom igennem så smid da en komentar vis i lyster :D

mvh maibritt & venus

R.I.P venus du var en ender

med cassiopeia den smukke barokpinto

elsker mine dyr over alt <3

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 08:13

Det er godt nok nogle kønne heste du har ejet/ejer! Alt mulig held og lykke med tilridningen af Cassiopeia, jeg håber du smider billeder ind af dig i sadlen når du kommer så langt. Hvad er fremtids planerne med hende?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 09:58

Mange tak for de søde ord det varmer :)

jeg ville maget gerne ud til lidt stævner

og så skal jeg have hende kårt på et tidspunkt :)

mvh maibritt & venus

R.I.P venus du var en ender

med cassiopeia den smukke barokpinto

elsker mine dyr over alt <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider