Åh - jeg er jo solgt hver gang jeg så meget som bare ser på en rød hest, lækker basse du har dig 
Jeg har mest praktiseret at jeg er blevet longeret, uden bøjler, uden at have kontakt til tøjlen og simpelthen sidde med armene vandrette ude til siden. Man føler sig godt noget fjollet og ser sikkert også sådan ud af og til, men for mig har det hjulpet mig til at fokusere på at sidde NED i sadlen og NED på min r*v og følge hestens bevægelser.
Når det så er sagt, er der bare nogle heste der er rigtig svære at sidde ned på.
Pøj pøj med det!