Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Amigo 5 år
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 08:49

Amigo kan vel betegnes som 5 års på trods at han ikke er helt alderssvarende uddannet. Jeg har først rigtig kunne ride ham kontinuerligde sidste måneder og jeg nyder det fuldt ud. Ingen nervøsitet omkringat han spænder op eller strejker. Vi har endda været til stævne hvor han har opført sig eksemplarisk

Han er en stor hest og mangler stadig masser af styrke. Primært fortrækker jeg at ride letridning da jeg kan ride lidt mere fremdrift i ham. Men idag til undervisning måtte det der nedsedning praktiseres. Og øv hvor er det svært for mig men også amigo da jeg jo begrænser ham. Men synes lige jeg ville vise et lille trav klip. Vi afprøvede også for første gange sckenkelvigning.

Jeg er opmærksom på min nakke/hoved problematik

Video

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 15:28

Nogen der har gode erfaringer med indlæring af nedsedning så jeg mindst mulig kommer til at begrænse ham?

0
0
Svar på denne tråd

Nedsidning
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 18:51

Åh - jeg er jo solgt hver gang jeg så meget som bare ser på en rød hest, lækker basse du har dig

Jeg har mest praktiseret at jeg er blevet longeret, uden bøjler, uden at have kontakt til tøjlen og simpelthen sidde med armene vandrette ude til siden. Man føler sig godt noget fjollet og ser sikkert også sådan ud af og til, men for mig har det hjulpet mig til at fokusere på at sidde NED i sadlen og NED på min r*v og følge hestens bevægelser.

Når det så er sagt, er der bare nogle heste der er rigtig svære at sidde ned på.

Pøj pøj med det!

OL billet til Grand Prix Kür finalen d. 9/8-12 sælges!

Skriv PB for mere info :)

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 10:19

det vil helt sikkert være en mulighed at afprøve

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 11:52

Han er bare så lækker, den hest!

Nå til emnet

Du skyder dit bækken op og frem, falder sammen i skuldrene og skyder armene frem.. Du skal have kippet dit bækken, og så skal du OP i bevægelsen istedet.. Det føles weird i starten, men du skal tænke på dig selv som en forlængelse af hesten, der strækker sig opad fra ryggen, ikke fremad... Og så er det guld værd at blive longeret, hvor du ikke skal tænke på tøjler osv

Nyere Kieffer Donau, 17", sort, mellem/bred bom, top lækker springsadel sælges, se under mine annoncer!

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 18:32

Tak for en masse gode tips de skal i hvert fald prøves af

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider