Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Blandede billeder
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 15:22

Ja nu er det jo snart et stykke tid siden jeg sidst har smidt billeder herind. But here goes:

 


Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede




Billede



Håber i kunne li´ dem

 

*Karin

 

 

 


Karins foto - Fotografering tilbydes

Modeller søges - se info på hjemmesiden



RIP elskede far 12.01.1935 - 03.05.2008

RIP elskede mormor 15/8-1922 - 23/01-2008


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 21:46

Woooow hvor er de bare vildt gode, synes jeg

Især det med lavendlen, jorbæret, valmuen og vandet

 

Hvilket kamera og linse bruger du? Går ud fra at de må være taget med en makro linse eller!?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fik bare
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 21:54

helt vildt lyst til jordbær nu med det billed.. eeeeej..

 

Flotte billeder er vildt med "ko" mulen lige til og kysse (ja ja man er vel lidt underlig)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit kamera
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 21:56
Er et canon 550D og har forskellige objektiver at lege med. Nogle er taget med 55-200mm standart af canons og macro er taget med tamron 75-300 som også kan tage macro billeder.

Mange tak for rosen af mine billeder ;)

Mvh Karin

Karins foto - Fotografering tilbydes

Modeller søges - se info på hjemmesiden



RIP elskede far 12.01.1935 - 03.05.2008

RIP elskede mormor 15/8-1922 - 23/01-2008


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider