Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 Kvien vinder klubmesterskabet! :-D
Forfatter: 
Dato:  02-07-2012 01:18

Jaaaaaa, endnu et succes-indlæg herfra!

 

Zorba og jeg deltog i lørdags i klubmesterskabet i vores klub. Vi ville tage det som en træning, og derfor valgte jeg, at vi skulle debutere i en MB0

 

Det ville være første gang, udover championatet, at Zorba skulle starte et program med traversader, skridtpirouetter og changementer.

 

Hun var rimelig frisk, hvilket, som I kan se på videoen, resulterede i et par ups'ere

Dette var dog ikke nok til at slå os af pinden, og vi fik dælme en flot bedømmelse på hele 71,?? % Hold nu HELT op hvor troede jeg det var løgn, og ikke nok med den flotte procent, så VANDT vi også hele klubmesterskabet for hest!

 

Nå, ikke mere tekst!

 

Nyd de enkelte billeder, og kig videoen:

 


Billede




Billede




Billede




Billede


De flotte præmier:

Billede

 

 

Og selvfølgelig skal I ikke snydes for video:

 

www.youtube.com/watch?v=0Ntc2PrtIps


Sagde:


Karen Pedersen

- Amatør-fotograf i 9870 Sindal.

- Tidligere ejer af Golden Destiny, som er savnet hverdag!

- NU ejer af sportskoen:

Vestervang's Miss Zorba! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalalal
Forfatter: 
Dato:  02-07-2012 06:31

Stort tillykke! Jeg synes nu i rider et rigtig fint program :) Dejlig hest!



Trine Pilgaard
med Chester



0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke!
Forfatter: 
Dato:  04-07-2012 09:11

Super sej hest! Er ellers ikke til de brogede på en dressurbane, men synes at din klarer det vældigt fint ;)

Stort tillykke med resultatet!

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 10:06

Tillykke med den super flotte M-debut

 

Men hvis du vil nogen steder, så må du jo af med det kreatur Og jeg skal da glædeligt tage hende for dig

 

Hun er vist et godt bevis på at gode heste ingen farve har.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er altså bare
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 17:11

en super fin hest


Mvh Tina

Nu med et hoppeføl efter Electric boogie/Johnson født 30/5-12. Og selvfølgelig hestene Felix, Cindy, Dawina og Viktor

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider