Jaaaaaa, endnu et succes-indlæg herfra!
Zorba og jeg deltog i lørdags i klubmesterskabet i vores klub. Vi ville tage det som en træning, og derfor valgte jeg, at vi skulle debutere i en MB0 
Det ville være første gang, udover championatet, at Zorba skulle starte et program med traversader, skridtpirouetter og changementer.
Hun var rimelig frisk, hvilket, som I kan se på videoen, resulterede i et par ups'ere 
Dette var dog ikke nok til at slå os af pinden, og vi fik dælme en flot bedømmelse på hele 71,?? %
Hold nu HELT op hvor troede jeg det var løgn, og ikke nok med den flotte procent, så VANDT vi også hele klubmesterskabet for hest!
Nå, ikke mere tekst!
Nyd de enkelte billeder, og kig videoen:
De flotte præmier:
Og selvfølgelig skal I ikke snydes for video:
www.youtube.com/watch?v=0Ntc2PrtIps