Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Snøft snøft snøft.
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 10:38

Min smukke prinsesse er desværre blevet forfanget. Har altid sagt at hvis jeg fik en forfanget pony/hest så skulle den aflives. Men det er dælme svært at tage beslutningen når man så står i det. Men kan ikke bære at hun har smerter og slet slet ikke smukke og dejlige Tequilla. Hun er selvfølig smertedækket nu, men det kan man jo ikke fortsætte med i al evighed. Og jeg vil ikke tilbyde hende at hun mere eller mindre konstant skal stå på en jordfold uden at kunne komme på sommergræs med de andre m.m. Det er ikke et hesteliv syntes jeg.

 

Det er blevet besluttet med dyrlægen at hun får fred på tirsdag. Det eneste rigtige når hendes tilstand ikke er blevet bedere siden det startede.

 

Havde håbet på at nå at få et afkom efter hende. Det er nu nr. to hest jeg må aflive. Den første min skønne fuldblodshoppe jeg fik kåret i DH som døde af agrasive sarcoider. Og nu Tequilla. Og faktisk nr. 3. Min fuldblodshoppe fik et hoppeføl som jeg solgte. Hun blev kåret i RDH, men blev kun 3år. Hun gik hen og brækkede benet efter hun var gået i panik og var stukket af. Må indrømme at jeg ikke er sikker på at jeg tør igen.

 

Billede

Billede

Billede


Verdens bedste heste. De gule er de bedste.

 

1 Paint og 1 fuldblodshoppe udlånes.

 

Bolig søges til leje i Græsted eller nærmeste omegn.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er kedeligt
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 12:35

Det er sku ikke godt. Jeg føler med dig. Du har jo ikke haft hende så længe.

 

Håber du får overskud til at se fremad igen.



1
0
Svar på denne tråd
 
 Øv altså 😪
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 21:04

Det er godt nok trist, en rigtig øv situation at stå i..

 

Jeg har, af andre sygdomsmæssige årsager, desværre selv været turen igennem med 5 heste og det bliver aldrig let at træffe valget, selvom det altid træffes med hestens bedste for øje.

 

Du har en super dejlig hest, og som du selv skriver, så fortjener alle heste et værdigt, naturligt, respektfuldt og smertefrit hesteliv.

 

Trøstecyberkram herfra

 

kh

 

Kira


Selina

Sød, sej & solid...

 

Rosie, Apache & Thilda - I himlen er I gemt, men i hjertet aldrig glemt..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Takker.
Forfatter: 
Dato:  23-02-2014 11:08

Ja det er hårdt og jeg ved ikke hvordan jeg skal få det sagt til drengene. De er meget glade for hende.


Heste er det bedste.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestehimlen.
Forfatter: 
Dato:  26-02-2014 15:38

 

 

Så fik Tequilla fred og er kommet op i hestehimlen. Hun havde en god og kærlig sidste dag igår og blev forkælet. Hun fik ekstra smertestillende så hun kunne få sin sidste dag på græs.

 

Tak for alt Teqilla. Du vil altid være elsket og savnet meget. Pas godt på Evidence og Spotti, og nyd de evige græsmarker uden smerte.


R.I.P. Evidence xx

R.I.P. Elegant Spothligt xx.

Heste er det bedste.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider