Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Westernsadel til araber
Forfatter: 
Dato:  25-02-2014 15:35

Jeg er simpelthen nød til at hører om der er nogen sadelmager der gør i westernsadler. Jeg ønsker at finde en westernsadel men da jeg slet ikke er inde i det vil jeg helst ikke bare gå ud og købe en hvis den så ikke passer.

 

Min lille araber har desværre dårlig efaring med sadel så det er et must at den ligger ordentlig(Det er det self altid)

 

Hvor kan man få hjælp??


Vh Birgitte(Bak Arabians)

 

Den lykkelige ejer af 7 heste/ponyer. Venter 2 føl næste år på 2 stk ox araber hopper :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sadel til araber
Forfatter: 
Dato:  25-02-2014 18:53

Dengang jeg for 10 år siden startede med at ride western, var det på en helt ung og utilredet araber. (kig evt forbi min præs. for at se billeder)

Jeg startede ud med en Big Horn Oak. Mærket er Big Horn, modellen er Oak

Da han så voksede til, skiftede jeg over til en Garland. En rigtig dejlig og prisbillig sadel.

Dengang fik jeg at vide at en arabers sadelleje ikke er smalt, men faktisk ret bredt. Dog er ryggen kort.

Der findes deciderede arabersadler, men sådan behøver man ikke nødvendigvis ikke ud i. Disse har afrundede skørter. Hvilket i min verden ikke er pænt.

Begge mine sadler til Bispar var med alm. skørter.

 

Du kan evt finde en sadel forhandler i dit område (husk at der er forskel på pap- og kvalitetssadler. Dette kan ses både på sadlen og på prisen) eller du kan finde en westerntræner der kan hjælpe dig.

 

Hilsen Benedicte



SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET! :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 crates
Forfatter: 
Dato:  28-02-2014 16:05
Jeg har en Crates til min araber, jeg har valgt en araber model med runde skørter.

Mvh

Stine
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider