Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 Katastrofalt og uden anledning til overdreven jubel
Forfatter: 
Dato:  17-02-2010 09:38
Indsat fra nyheden Katastrofalt og uden anledning til overdreven jubel:

Det er, hvad DWFs bestyrelse mener om deres egen hjemmeside, pointlisterne og andre administrative områder.


Men med en modernisering af bestyrelsen og måden at tænke og gribe problemer an på, lysner det nu for DWF.

10. februar 2010 kl. 11.04, skrev de historie. For første gang i nyere tid, havde de fået opdaterede medlemslister fra alle 19 klubber under DWF, og der er således dannet grundlag for, at alt kan sættes i system, når man er færdig med at registrere de omkring 700 medlemmer i en ny database.


Som et led i moderniseringen af bestyrelsen, er der nedsat tre ansvarsområder. Et økonomiudvalg, et klub- og PR-udvalg samt et sportsudvalg.

Sportsudvalget er det udvalg, der for tiden er mest fokus på. Her arbejder man i øjeblikket nærmest i døgndrift på at rette Regelbogen til, så den bliver up to date ud fra hensyntagen til sikkerhed, dyrevelfærd, sportslig fairness, hensynet til ryttere i alle kategorier, publikum og arrangører, ligesom fremtidig udvikling er under luppen.


Pointlisterne er et stort rod, men med registreringen af medlemmer kan man nu komme i gang med krydsreferencer og verificeringer af placeringer og point. Det er et stort arbejde, men med medlemslisterne tegner udsigten nu ganske meget lysere.


DWF arbejder fortsat på at få deres egen hjemmeside på benene igen, men grundet tekniske problemer er de ikke overbeviste om at kunne overholde deadline 1. marts. Der knokles dog på sagen, og indtil videre må vi nøjes med at have fornøjelsen af dem her og på Westernportalen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke helt med...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2010 18:41

Hold da op, jeg skulle helt ned til det allersidste ord, før jeg vidste hvilken forening der var tale om Halvvejs i teksten blev jeg enig med mig selv om, at det var Dansk Welsh Forening, der var tale om... det var det så ikke.


Er det bare mig, der ikke følger ordentlig med, eller burde der ikke følge mindst 1 forklaring til hver forkortelse - specielt, når man taler om foreninger, racer osv...?




Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.


www.highlandpony.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2010 18:42

Den røg så i western fora...? Her ved alle nok, hvad omtalte forkortelse står for...




Ghillie Dhu står til avlsbenyttelse. Alt afkom kan få stambog uanset hoppen.


www.highlandpony.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk nyhed.
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 21:12

For første gang i 10 år er det lykkedes at få helt opdaterede skemaer fra Lokalklubberne.

Så må der gerne jubles!

Det tegner da til at der er en vilje blandt alle til at komme videre og det på den rigtige måde.


Tillykke! Det er første skridt i den helt rigtige retning og med den vilje der ser ud til at være i Bestyrelsen og de tilknyttede udvalg, så vejrer jeg ihvertfald morgenluft!


Keep it up!


MH Conny

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super Duper
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 09:33

Det virker til der er fat i den lange ende!!!



Håber I får styr på den hjemmeside. det er alfa-omega, at den virker.


-Ellers er der vel ikke andet for, end at droppe den nuværende og så lave en hel ny?



May your belly never grumble,
May your heart never ache.
May your horse never stumble,
May your cinch never break.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Var også
Forfatter: 
Dato:  19-02-2010 10:41

min tanke....

Hjemmesiden er vigtig...Mere end vigtig.

Lav en ny, få en helt ny start.

Fint mht klubberne. Det er en god start. Der er meget at tage fat på.

Regelbog og point noget af det vigtigste hvis man vil holde fast i klubberne.

Hilsen Lone


Reining Cutting.

jlcowhorses@email.dk

PEP`N PERFECT QH stallion

American Quarter Horse


FED NCHA CUTTING JAKKE TIL SALG

se præs






0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider