Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Western

 begynder stævner?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 16:36

Nu har jeg søgt en del rundt på nettet, men har meget svært ved at finde et samlet sted hvor proportioner til stævner offentliggøres. Jeg er bosat på Sjælland. Desuden har jeg svært ved at se hvad man skal kunne til de klasser som er for hånd.


Er der ikke nogen som kan hjælpe mig?


Især glæder jeg mig til at høre om hvad de "løse" heste skal kunne for at starte :D Det er jo fantastisk at se den harmoni der er mellem hest og fremviser.


Venter i spænding så jeg kan komme afsted med hesten :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 jopewjfwpØ
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 16:59

Du kan gå ind på kalenderen på westernportalen.dk. Her kan du se hvor og hvornår der er stævner. Som regel er der så et link til stævnearrangøren, hvor du kan se tilmelding osv.


På sjælland er der en del træningsstævner i de forskellige klubber, så der skulle være god mulighed for at komme med.


Mht. diciplinerne, så ligger der vist også beskrivelser af disse på westernportalen, men for at vide, hvordan man lige gør, er det bedst at kontakte en træner...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lene....
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 17:59

Der er lidt stille med stævner her om vinteren, der er faktisk kun een klub der kører vinter stævner. De fleste andre kommer stærkt efter det om sommeren.


Men hvis du er i tvivl om alt det med western, så kom til Harmony Ranch den 13 marts og se deres Winther Trophy Challenge. Jeg er dernede og har ikke noget imod at fortælle dig en masse om vores sport.







Venlig hilsen
-miki-


Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.


Hjemmesiden om krybbebidning og vævning



0
0
Svar på denne tråd
 
 PrettyFancy
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 18:12

Mange tak for tilbudet :) Kan være jeg tager dig på ordet til marts.


Men tænkte også om der ikke var et sted man kunne se hvilke øvelser der normalt går ind under fx Showmanship at Halter :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 youtube....
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 19:31

Mange af tingene kan man finde video af på youtube, men uden en forklaring får du nok ikke helt 100% styr på det.

Men prøv, så kan du i hvert fald se hvordan det ser ud.






Venlig hilsen
-miki-


Foderplaner udarbejdes, mere info, send PB.


Hjemmesiden om krybbebidning og vævning



0
0
Svar på denne tråd
 
 Patterns
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 19:50

Her kan du se nogle forskellige patterns


www.showhorsepromotions.com/ patterns.htm


Lene


Part på velredne westernheste tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 halterklasser
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 21:18

Hvis du lærer din hest villigt at følge dig i skridt, trav, tilbagetrædning og parade, så vil du være klar til de fleste halterklasser.


I trail skal I kunne gøre det samme over og mellem bomme, kegler og hvad man nu ellers kan bruge til at markere en bane med. Samt kunne trækkes gennem en låge og over en bro.


Det er selvfølgelig sagt meget groft. Men tag ud og kig til stævne det er nok den nemmeste måde at få en fornemmelse at om I er klar.





Opdræt af Tibetansk Spaniel

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd
 
 mange tak
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 23:17

Mange tak for linksene til jer alle


SYnes det kunne være fedt at kigge til et stævne, men stadig meget rart på forhånd, at have en ide om hvad det egentlig er de skal lave - viden fremmer forståelsen




0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider