Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor jeg bare elsker min mand.
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 15:40

Og det er selv om, at han ikke kan få fyret til at virke ovre fra Kbh af. Det er stået af, og det er selvfølgeloig hans skyld.

Jeg har skældt ham hæder og ære fra, det meste af dagen. Snerret af ham og bare i det hel at det ikke været særlig sød.

Men for mindre end 5 min. siden kom et blomsterbud med en kæmpe buket blomster og med et kort hvor der står

Happy valentine skat.

Du er mit liv, og jeg elsker dig utrolig højt.

Mange kys fra din mand.

Kan man andet end at sætte sig ned og have MEGET dårlig samvittighed.

Og da jeg fødte for 14 dage siden, fik jeg 14 langstilkede røde roser. En for hvert år, vi har været fra væk fra hinanden.

Hvor jeg dog bare elsker ham at hele mit hjerte.

Så er Frederik kommet til verden.

FORZA BRØNDBY

0
0
Svar på denne tråd

Så se at
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 15:56

få printet dit indlæg ud og sendt det til ham :-)

Mvh Tina

0
0
Svar på denne tråd

hvor var...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 15:56

det sødt

Selv har jeg ikke fået noget i dag, øv øv

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Orh...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 16:28

Du har også god grund til at have dårlig savittighed *gg*

Sådan er vi kvinder bare!! hihi

Elsker også min dejlige kæreste - og sådan skal det være.

Men husk nu ogås at fortælle ham det *s*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 16:31

Ja, hvad skal man sige...

Vi kan ikke leve med de mænd -

men vi kan bestemt heller ikke leve uden

Hvor er han sød din mand, husk at fortælle ham hvor meget du elsker ham hver dag !!!.

Men tænkte lige på noget...

Du skrev at du efter fødslen fik 14 roser, en for hvert år I havde været VÆK fra hinanden - hvordan kan det dog være at I har tilbragt så meget tid hver for sig ???- Bare nysgerrig...

Dorte (som venter på sin mand - forhåbentlig med favnen fuld af blomster )

0
0
Svar på denne tråd

Badutski13...
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 16:37

et kig på topaze´s profil kan give dig svar på dit spørgsmål

Om de 14 år væk fra hinanden..

Hilsen Linda :-)

MIN HJEMMESIDE

Annika R.I.P
Elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd

Hej Dorte.
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 16:56

Det hele kommer sig af, at jeg lærte ham at kende for 14 år siden. Jeg var på cykel tur med ungdomsklubben, og han var på motorcykelferie med gutterne. Og jeg faldt for ham med det samme, og han for mig.

Desværre var det bare sådan at han var 20, og jeg kun 14. Så det var nok dømt lidt på forhånd. Men han var min første kæreste, og min første rigtige kærlighed. Så jeg fik ham aldrig helt ud af hovedet.

Da jeg så flyttede på Ama´r, kom det hele tilbage til mig. Hver dag når jeg kørte i stalden, kørte jeg forbi der hvor han boede dengang.

Det hele resulterede i at jeg sidste år, ringede til ham efter de 14 år, bare for at høre hvordan han havde det. For at få fred i sindet. Jeg regnede jo med at han både havde kone og børn.

Men til mit store held, havde han ikke nogen af delene.

Vi mødtes samme dag, og der var ikke nogen tvivl. Det skulle bare være os. Der gik ikke mere end 5 min. før vi sad og holdte hinanden i hånden. Vi har været kærester siden.

På under et år, har vi fået vores vidunderlige søn, købt hus. Og skal giftes til sommer.

Og jeg fortæller ham hver dag, hvor meget jeg sætter pris på at han er min, hvor meget jeg værdsætter at han elsker mig. At han er der for mig, når jeg har behov for ham. I det hele taget bare at han er som han er.

Tænk at det kan lade sig gøre at få sit livs kærlighed tilbage efter 14 år. Og han så bare er lige så dejlig som man huskede ham.

De varmeste tænker er hermed sendt afsted til Kbh.

(puha sidder helt med tårer i øjnene, bare af at tænke på ham.)

FORZA BRØNDBY

0
0
Svar på denne tråd

Hvor sødt!!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 19:32

Nååårh det var dagens valentine historie :) Hvor er det bare sødt.

Jeg skal nu heller ikke brokke mig har lige fået en kæmpe omgang massage - det er 1000 gange bedre end blomster :)

Lidt havre har man vel altid i opsmøget
0
0
Svar på denne tråd

ja, massagen
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 20:33

må jeg vente med til han kommer hjem. Men så har han også lovet mig en ordentlig omgang. Det er ved at være meget længe siden, har jo ikke kunne få noget mens jeg var gravid.

Dejligt med en kæreste der er uddannet massør.

FORZA BRØNDBY

0
0
Svar på denne tråd

Bare en mail ;)
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 22:47
Min kæreste sendte mig en mail..
Men jeg er nu tilfreds nok.. Havde ikke regnet med noget, da han afskyer sådanne "traditioner"..
Og vi har desværre ikke mulighed for at ses i dag :(

Men vil da dele den med jer andre:

Ville lige sende dig en lille Valentins hilsen, selvom jeg ikke helt tror på noget vi har taget for USA.. Men det gør jo ik min kærlighed til dig mindre virkelig :)

Love u my sweet little pumpkin..

MVH Sidsel- Der elsker sin Raffi
0
0
Svar på denne tråd

Ihhh!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 23:06
Hvor romantisk! Må min mand komme på kursus hos din i romantik???

For min er SÅ uromantisk! Selvom han godt nok købte en STOR buket blomster, da jeg havde været sur og negativ på ham en uges tid uden egentlig grund. Og på det medfølgende kort stod der:

"Jeg elsker dig mere end noget andet!
Du er alt hvad jeg kunne ønske! Kys kys Benny"

Elsker ham nu alligevel. Selvom han er uromantisk

Nye billeder på min præsentation!

Venner kan man lave alt sammen med, men kun de aller-bedsteste venner kan man lave ingenting sammen med (Peter Plys)
0
0
Svar på denne tråd

Den kærlighed..suuuk...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 07:00

Hvor er det skønt at læse en sådan historie som den Topaze der fortæller... ...og læse om i andre, der trods deres fejl og mangler, elsker jeres mænd...

Den er sådanne historier der glæder i en verden hvor folk bliver skilt, er ulykkelige i deres tilværelse,lider af stress og jag...dejligt at vide kærligheden alligvel trives rundt omkring..

Jeg selv levede i et forhold og var gift med børnenes far i 20 år, men det gik ikke pga utroskab som jeg slet ikke kan acceptere.Levede alene i nogle år..og så BANG..mødte jeg ham jeg nu skal giftes med.. .Den kærlighed jeg føler for ham er uden sammenligning med noget andet jeg nogensinde har prøvet...og det er ligesom jeg først nu ved hvad det vil sige at elske..og blive elsket betingelsløst tilbage...

Har det nogle gange som var jeg en del af et HC.Andersen eventyr om pigen der måtte grueligt meget igennem..men mødte prisen tilsidst...og levede lykkeligt til sine dages ende..

Nu glæder jeg mig som et lille barn til 13 maj...og vil bare lige sige...

Pas godt på kærligheden piger...den kommer ikke altid lige nemt..

Venlig Hilsen Helle...

0
0
Svar på denne tråd

fru-schwerin
Forfatter: 
Dato:  15-02-2006 08:06

hej og mange gange tillykke med datoen den 13 maj

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider