Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rønkten af ben, hvor er det billigst?
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 19:13
Hej.

Min hest skal have rønkenfotograferet alle sine ben, og så ville jeg hører hvad det koster, og hvor det er billigst at få gjort. Det skal ligge i kbh/nordsjællandsområdet.
0
0
Svar på denne tråd

Du kan få
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 19:22
Arnbjerg ud. Han er professor i røgnten på kvl.Han har apperatet i bilen, så du skal ikke engang ud og kører med hesten. -Han er desuden meget overkommelig i pris. Mener jeg gav 1400 sidst for 4 ben.
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf

Fortid på hann. hoppe søges
0
0
Svar på denne tråd

transpotabel
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 19:57
hejsa
jeg tror da også en et fint transportabel røgten maskne er det billigst så skal du ik døje med at ha hesten på dyrehospital som koster....høre dine lokale dyrelæger hvem der er i bisidelse såen et apperatur

min dyrelæge har såen et til at tage med
min gammel pony fik røgten på alle sine ben og kom af med 1500kr

250 for det første 150 for det andet 0g 75 kr for efter følgene så det syntes jeg var billiget
0
0
Svar på denne tråd

falk rønne
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 20:20
Falk rønne på travbanen er heller ikke så dyr....syntes de piger fra stalden der har haft hest til røgen mm hos ham er blevet positivt overrasket over prisen.

Henriett

;-D ;D
0
0
Svar på denne tråd

det er vel
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 22:22
ikke et spørgsmål om det billigste, men om kvaliteten af de billeder der kommer ud af det.
Jeg kører nu gerne 50 km for at få taget nogle billeder som er 100 kr. dyere end det der tages ved det lokale dyrehospital som ligger 10 km. væk.
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret, og kåret avl, i mindst 4 led.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd

Charlottenlund
Forfatter: 
Dato:  23-05-2005 22:28
Om det er det billigste sted kan jeg ikke svare på. Hvis tingene bliver gjort godt, så betaler jeg gerne prisen. Og inde på Charlottenlund, der bliver det virkelig gjort godt! Min hest har været derinde at blive røntgenfotograferet på det ene forben og de havde virkelig tjek på tingene og Poul Hjort, som behandlede min hest er knald dygtig og meget rar.
En rigtig hest er en gyngehest!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik taget
Forfatter: 
Dato:  24-05-2005 07:32
billeder af min den røde på KVL knap 1000 kom jeg af med og det var for billeder af alle 4 stænger fra tå og op til skulder på forbenene og op til knæledet på bagbenene.

Jeg havde så også selv mulighed for at køre den derind.

Louise

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider