Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 HN-træf
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 10:39
I anledningen af, der lige kom en enkel lille solstråle ind af mit vindue, og fik mig itl at føle at det var sommer igen, kom jeg til at tænke på næste sommers HN-træf.
Er der nogen der er noget videre med planerne?
Måske skulle vi begynde at overveje dato, inden folk begynder at planlægge ferie. -Så vi denne gang kan blive endnu flere (og blive nød til at bruge endnu flere navneskilte, så vi kan huske hvem der er hvem :-D) og frem for alt mere rødvin til christel denne gang, så vi kan se om hende skål kan kortes endnu mere af end "kål". -"ål" ville være cool!
Og det må være et krav, at der er noget i nærheden, som hedder noget sjov, så Yuki, Pernille og sjanna kan morer sig!
Jeg skal jo bare hav min pepsi, så kører den :-D

Men helt seriøst, er der noget igang nede omkring Christel, eller skal jeg tage det op igen, heroppe nord på?

Og jeg har sikkert spurgt før, men er der nogle sindige jyder, som tør tage turen herover til sjælland og møde os kjøbenhavnere for en forlænget weekend? Det ville nu også være sejt, hvis en enkelt fynbo kom med!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså.......
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 10:47
Jeg syntes jo at det kunne være fedt hvis det kunne blive holdt nord-på.... For så har jegf en chance for at få Jarlen med.... Han er ikke så glad for trailere, og jeg har ikke selv bil... :-( Så jeg krydser fingre for at det kan ligge så tæt på mig som muligt! :-D

Mvh
Mona

HN-kalender: Følg med i projektet! :-)
HER!

Stem på hvilke billeder der skal med i kalenderen!

HN Forside - læs om afstemningen her!

Stem på billederne HER!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo da jeg er født i et brunkuls leje
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 10:49
Ved Fasterholt, og dog har været Garderhusar i 6 år, så kan Maxi og jeg nok finde over til jer, det er sådan set bare at hejse flaget, så kommer Maxi og jeg travende, hvis jeg kan få ham op at stå !



En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mona...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 10:50
Mona, du arrangere det bare, så er det problem jo løst ;-)

Rikke



Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.




Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd
 
 mona...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 10:50
trailer problemer skal du ikke være bange for! Vi bærer dem bar op.....Det skete ihvertfald et par gange hos Else :-D
Jeg har forresten hørt om en hest, som skulle stå ude på kvl, den skal bakses op i en trailer med en traktor?! Noget med, den sætter sig ned i skovlen (som er plastik foret) og så "kørers" den op i traileren. Om det er en and (hvilket jeg kunne forestille mig) ved jeg ikke, men det lyder lidt ekstermt.


En ting jeg glemte, forslag, til ruter, mad, oplevelser etc ville også være kærkommen!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rikke + Tine
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:02
Rikke: He, he... Ja, det kunne jeg jo godt..... Men med de projekter jeg har i øjeblikket, HN-kalender, jobsøgning, ridning og pleje af hjemmet, får jeg nok ikke tid foreløbig! :-)

Tine: Uha, Jarlen kan nok ikke lige bæres.... Det store skrummel er ikke bare sådan lige til! :-D Ej, jeg vil sgi ikke tvinke ham op i en triler, når han er bange for det..... Så længe det ikke er yderst nødvendigt.... Så hellere komme uden hest, eller låne én. :-)

Mvh
Mona

HN-kalender: Følg med i projektet! :-)
HER!

Stem på hvilke billeder der skal med i kalenderen!

HN Forside - læs om afstemningen her!

Stem på billederne HER!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er her stadig
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:08
Ja - jeg er i hvert fald stadig på - også mht. at arrangere og lægge hus/skov/ o. a. lækkert til.

Dog vil jeg mene at jeg er lige presset nok i denne måned til at kunne finde hoved og hale på noget som helst :-)

Næh - mit forslag er at vi venter til tidligt i Januar - de der vil være med til at arrangere - kunne så mødes hos en af os - og vi kunner der lægge strategi for hvad der skal ske...

Jeg tror det bliver MEGET svært at få noget helt konkret ud af snakken på nettet! Forstå mig ret - sidste gang var det jo "kun" ElseG der planlagde - så hun skulle ikke rigtig diskutere med så mange - denne gang er vi flere om det - og det vil nok være nemmere at få noget på bordet hvis vi sidder overfor hinanden ;-D (måske med en flaske rødvin eller 4) ha ha ha :-P
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej Mona....
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:12
Så kunne vi følges ad... ;-)

Regitze & Other One S
0
0
Svar på denne tråd
 
 "ål"...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:13
chrsitel! Men husk lige ogl pepsi'er til mig!
Januar er fin, men syntes du evt ikke vi skulle finde en dato inden?
Mest fordi, nogle (ikke mig) planlægger jo allerede ferie i december, også tænkte jeg, at hvis vi havde den på plads, så tidligt, så ryger undskyldningen om at der skal vi på ferie. Også måske lægge den lidt tidligere næste gang, så Betty kan tage sin datter med (for du kommer ikke betty), uden at det skal gå udover datterens skole. -Hvis vi altså bliver enige om den forlængede weekend?!
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du Mona
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:13
Sjælland er jo kun en lille bunke tilfældigt sammenskyllet jord mellem Fyn og Sverige, Så du kan ride Jarlen til træf, i sommer der soppede Maxi og jeg 110 km på fire dage, uden at trave ret meget og vi var kun under vejs fra ca 10 formidag til 16 - 17 eftermidag. så det er ingen sag at ride sjælland rundt. Det er faktisk bare at side op, og sig hyp ! Så er du allerede fremme.

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jørgensen..
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:14
Ja, det kunne være fedt! Men mon dog du stadig bor i nærheden til næste sommer? :-D

Men hvis du gør, så skal vi da helt sikkert følges! :-)

Mvh
Mona

HN-kalender: Følg med i projektet! :-)
HER!

Stem på hvilke billeder der skal med i kalenderen!

HN Forside - læs om afstemningen her!

Stem på billederne HER!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jan.........
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:17
Det kan du selvfølgelig have ret i! :-) Men så kræver det nok at jeg har nogle at følges med.... Men der har jeg jo Jørgensen hvis hun da stadig bor her på det tidspunkt! :-)

Men egentlig en god idé i forbindelse med weekenden.... Så kunne man jo samles flere fra samme egn og ride en langtur.. :-)

Mvh
Mona

HN-kalender: Følg med i projektet! :-)
HER!

Stem på hvilke billeder der skal med i kalenderen!

HN Forside - læs om afstemningen her!

Stem på billederne HER!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sed et var faktisk ikke
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:20
en dårlig ide. Det røde lyn er nemlig heller ikke glad for trailere, så jeg kunne evt også være interesseret i at følges med nogle derned af. Så skulle vi bare starte fx tirsdag, hvis vi skal være hos christel torsdag. Også tage det i 2 korte hug. Fra "min" stald til Christel er der vel 100 km...skud i tågen. 50 km pr dag er ikke noget. (sagde hende, der brokkede sig over bagdels smerter hos else efter de 16 km).
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dato...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:21
Jo - det var måske meget godt at få fastlagt en dato for arrangementet allerede nu - så kan man/vi altid gå i detaljer senere...

Vi er enige om at vi skal lidt hen på sommeren - da det gerne skulle være varmt nok til at alle hestene kan stå ude om natten ikk?

Her har du en Pepsi søde ;-D
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mona...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:21
Vi skal først se det i morgen jo..o så er der en masse papir arbejde...

Hvis jeg er flyttet, så ses vi til træffet- helt sikkert :-)

Måske du og Jarlen har lyst til en ferie på gården engang... kunne være hyggeligt- bokse er der jo nok af *ss

Regitze & Other One S
0
0
Svar på denne tråd
 
 jo, jeg ville sige august igen..
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:23
weekenderne falder lidt åndsvagt til næste år, så mit forslag ville være 28-31 juli eller 4-7 august. Hvis det altså skal være fra om torsdagen.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vicky02
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:25
Vi låner da bare en transporter og tager dig med...:-)
Regitze & Other One S
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har selv
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:26
en jeg kan kører i, men sidst hesten skulle op, krævede det en del.
Måske jeg skulle få david ud og hjælpe mig lidt vinteren over, så jeg er parat til sommeren. Hvor hesten forhåbentlig er så trænet, at vi skal ud og blære os lidt :-D
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Regitze
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:31
Er det gården nede ved Roskilde du skal kigge på?

Har du fået solgt Rumba?

Hvordan går det ellers?

Skriv bare en besked her på HN hvis du vil.

Hilsen Stine.


:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D

Se min hjemmeside, der er dagbog, gæstebog etc. - hjemmeside


Undulatunger sælges:
Håndtamme lige fra redekassen,
mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80

+ Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250

Kontakt Finn på 22769924
eller Steen 20272357
0
0
Svar på denne tråd
 
 sydpå!
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:36
Jamen jeg er med på noget hernede på næstvedegnen!

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Læsse problem !
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:39
Det med at læsse en hest, er ikke så galt. I tager en spand med noget godt i. så tager i hesten og går rundt med den så mulen lige ikke kommer ned i spanden, og træktovet er SLAPT. Så i samme tempo går i op af rampen, stopper hesten vender i hurtigere end hesten og skupper den ned igen, så går i rundt et par gange som før og op af rampen, men tovet må ikke stramme op på noget tidspunkt, så bakker hesten og i føre ikke, det er derfor i skal skuppe den ned af rampen når den stopper, og det er ikke noget man gør når man skal til stævne om 5 min. Man gør det en hel dag, og stopper ikke fordi den går op, den skal op 10 - 20 gange før man holder,så kan i bare tage spanden op gå op så kommer hesten løbende bagefter, med et hov du glemte mig udtryg!

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 på fyn
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:47
hvorfor ikke holde det på fyn??
så er der ikke så langt for jyderne...


Western-sadel sælges, med trense og underlag, kun brugt få gange.

Springstøvler sælges i læder, skriv for mere information.
0
0
Svar på denne tråd
 
 fordi det blev
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 11:50
holdt i jylland sidst, og det største fremmøde var fra Sjællændernes side! Der var ingen fynboer.
I 2006 bliver det højst sandsynligt holdt i Klosterheden, men nu vil vi sjællændere gerne invitere jer jyder herover! Også bare så vi alle, kan oplave den forskellige natur. Else fx glæder sig til at ride i en rigtig skov. Jeg prøvede at ride på stranden hos hende osv...
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 1223456
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 13:26
Kunne vi ikke mødes midt på??
Altså på fyn??

Hilsen Rikke!! :-) :-) :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke fyn denne gang
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 13:31
Det er for længe siden blevet besluttet at næste års træf skulle holdes på Sjælland.

Fynboerne har desværre i de fleste snakke været temmelig passive - og der har endnu ikke været nogen fra Fyn der dukkede op :-)

Nu tog alle vi Sjællændere den lange tur til Vesterhavet i august - så tror jeg også at jyderne kan komme herover (det vil jo vise sig) :-) Nogle har jo allerede meldt deres ankomst...

Som Tine skriver - var "planen" så at det skulle være på Fyn i 2006...

Ses vi? Det tror jeg nok vi gør ;-D
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fryserbøffen og jeg
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 15:37

...kommer over til jer, det er helt 100... Om jeg så skal ride hele vejen.. :) :) :)

Jeg ved ikke om Line vil med mig, ellers har jeg da plads til een mere.. :) :)

Ja herovre var der ikke planlagt alverden... En dato, og skal du have noget at spise, så indbetal 100,- kr.. Telte i haven, hestene i små folde enten her eller ovre ved naboen.. Vi rider i Husby klitplantage og ned til havet.. Det var det...

Og vi hyggede os gevaldigt... :) :) :) :)

Så der behøves altså ikke, den store planlægning til, for det skal hesten nok vælte alligevel... NOPE ikke om jeg vil i den trailer NOPE... Og vi er en time bagefter.. :) :) :) :)


Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 håber jeg kan være med...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 18:42
Aj, det lyder bare så hyggeligt. Jeg var så misundelig på jeres strandtur.
Håber jeg kan være med her på Sjælland - der er da kortere :-) Men hesten mangler jeg stadig - måske jeg kan låne mig frem til en når den tid kommer.
Jeg vil ihvertfald følge jeres snak nøje.

Hilsen en skabs-heste-netter :-)
Lotte.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kejtrhnbrkljrb
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 20:10
Jeg er med på det hele......datoen d 28-31 juli lyder god men det er vi jo lige nogle flere om at bestemme :-D

Jeg køber hest på tirsdag og når HN træffet skal holdes er han endnu ikke gammel nok til at bliver redet men så GÅR vi bare med på tur så længe vi kan B-)

Jeg vil også gerne være med til at arrangere hvios der skulle blive brug for det.

Mangler bare en der kan have min hest med....
Kommer fra Køge
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem ved...
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 20:14
Måske jeg kan få en til at køre mig og min på det tidspunkt ædle ganger Looksen...

Camilse- forkvinde for IMØ- nu med 13 medlemmer

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men min hest spiser den alligevel

camilse.dk Opdateret 3. august

Looksen blev den ene af de to heste der blev kåret til den flotteste plag på HN
0
0
Svar på denne tråd
 
 mægtig
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 21:52
jeg vil mægtig gerne med, og jeg kan forstå, at det bliver på sjælland, men hvor sådan mere præcist? altså bar nogenlunde, vest, nord eller sydsjælland.

Hilsen Marianne

Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 haiza..
Forfatter: 
Dato:  24-09-2004 23:49
var jo helt ved at gå glip af det her indlæg :-) det havde jo ikke været godt.

jeg syntes det er fint at afsætte en dato nu og så aftale detaljer senere... jeg syntes det skal være den weekend i august, mange er på ferie sidst i juli syntes jeg.

men pt er jeg ledig begge weekender så jeg er ligeglad. mht til beliggenhed er det ligegyldigt for mig, om vi skal køre 10 km eller 100 syntes jeg ikke gør den store forskel... den skal jo læsses under alle omstændigheder *GgØ håber jeg da at han bliver.

men vi mødes da bare med 4 flasker vin hver og aftaler *gg*

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Aye Tine!
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 01:51
Hvad er der galt med NORDsjælland? ?:-) Det koster jo KASSEN og sidst blev jeg nødttil at trække mig ud pga. manglende kørelejlighed og skal jeg betale for edt bliver jeg ruineret! Og ja, det SKAL være en med LASTBIL.

Céleste

Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.
se her vedr. Reikihealing
Ny opdateret annonce 13.09.04.
0
0
Svar på denne tråd
 
 En Dato
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 07:27
Er en super god ide Tine, så ved man allerede nu om man kan komme med eller ej :-) OG JEG VIL GERNE MED HVIS JEG KAN
0
0
Svar på denne tråd
 
 celeste...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 09:02
der er det "galt" at der er ingen, der indtil videre har kunne tilbyde opholdssted til folk og heste, samt kunne tilbyde flere lange ruter, hvor man ikke skal købe dyre skovkort.
Forresten, så kan jeg låne lastbil i stalden, så kan jeg komme og hente dig og et skal kun koste dig benzinen. Du er jo ikke så langt væk fra mig.
Hvis det ikke kommer til at gå hos Christel, vil jeg forsøge, at få det til at gå her ved Hareskoven.

Lad os så få den dato på plads. Hvis i alle skriver hvilken der passer jer bedst, så bestemmer vi en dato, når et rimelig antal personer har "stemt".
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Celeste
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 09:28
Det er da nøjagtig lige så dyrt for mig at køre til Nordsjælland som omvendt - NOGEN bliver nødt til at køre. Jeg ville skulle leje en vognmand selvom Christel kun bor 25 km fra mig. Og mht. Fyn - jeg var ikke med sidst, men hvis der kommer flest sjællændere er det jo ikke fair det er os der betaler bropenge hver gang.

Man må jo prioritere om man vil eller ej.

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 pjemm....
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 10:21


Hali og haloooo det var jo i Jylland i år... Og når sjællænderne er sååå vilde med at se havet, at de er villige til at betale 1.500,- kr. pr hest for at se havet og så endda på SU... SÅ kan jeg ikke se, at vi jyder og fynboer kan være bekendt at skabe os over at det for en gang skyld er på sjælland det sker... :)

Næste år er det nok på Als det sker og nordjylland har været på tale, samt vestjylland igen... Og FYN er et stort ønske... For også at se et par fynboer... :) :) :)





Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Else G
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 12:15
Det er jo også det jeg mener, man må skiftes.

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jibbiiii
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 12:31
Hvis der skulle være en fra Jylland der har en trailer med plads til et "hus".... ja så tager Buller og jeg også med til sjælland....

Hilsen Mona

(y)Engang Oldenborg, altid Oldenborg (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 NU blander de gæve alsingere sig :-)
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 18:27
Yep else, vi håber på at kunen finde på noget hernede.

Det ville nok blive ved nørreskoven eller andre interessante steder vi ville kunne finde - men vi vil gå ud fra et sted hvor man kunne placere hestene.

Vi har ikek planlagt noget som helst endnu - for vi ved ikke hvornår der er nogen der kan - og arrangerer vi en en dags (måske to) tur, skal det jo ikke falde sammen med sjællændernes - vel da?

Så nå sjællænderne har fastsat deres - planlægger vi ud fra det.....


:-P Karina82 :-P

;-D Møgkællinger har det sjovere! ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 vi havde et
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 19:33
lille internt møde idag til store hestedag. Eller det vil sige, at sjanna, Gitte og jeg snakkede sammen, og kom frem til at vi mere eller mindre lægger veto på den første weekend i august. De fleste folk burde være hjemme fra evt ferie, vestskovsrytterne har allerede afsat denne søndag, da der åbenbart er en fast traditoin for at mødes den weekend. Så ja, det lyder perfekt.
Men igen, vi mangler stadig nogle ruter, lokation osv... Men det kan vi jo tage hen af vejen.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tinemus,
Forfatter: 
Dato:  25-09-2004 19:52
er du vant til at køre lastbil? Hvis ja, så er jeg med på den! :-) Jeg vil bare sige at Xeniaen går LIGE op i lastbilerne, uden nogen diskussion. ;-D

C

Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.
se her vedr. Reikihealing
Ny opdateret annonce 13.09.04.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan en str.
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 10:12
er jeg. Kørte sådan en dagligt i et år, da jeg arbejde i stald. Det er nu ikke så svært.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu skal vi lige passe på
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 11:49


ikke lave flere end et landsdækkende, forlænget weekend, HN-træf om året...
For ellers bliver vi nemt delt op i landsdele igen... Og det er jo IKKE meningen... Tværtimod... :) :)

Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfvbl.kmrstælgknb
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 11:58
Jeg er også med på den 1. weekend i August...

Er der nogen der kan have en rababerbasse med i en trailer fra Køge egnen af?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Transport
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 12:00
Jeg har lige undersøgt om jeg kunne låne en transporter omkring den tid næste år...
Det er ordnet og der er plads til 4 store heste. så hvis der er nogle i det sdr.jyske der mangler transport så sig til.

Hilsen Mona

(y)Engang Oldenborg, altid Oldenborg (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altså, det
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 12:48
kan være gået lige hen over hovedet på mig, men når du skriver sådan en str. så ANER jeg ikke hvad du taler om, men håber det er lastbilen. Er det en til lille kort eller har du stort kort?

Céleste

Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.
se her vedr. Reikihealing
Ny opdateret annonce 13.09.04.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kjbdfvcre
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 12:54
Hmmm......andre der kan 1. weekend i August, og skal det være fra torsdag af?

Forresten er det ligemeget om det er trailer eller lastbil.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jepper
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 12:56
jeg kan godt, den første weekend i August...

Hilsen Marianne

Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jylland?
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 13:01
Vi er altså også mange fra Jylland... kunne vi ikke holde et træf omkring Århus?

-Heidi
Se mine billeder på min praes.
For at tænde et bål, må du have samlet brænde

0
0
Svar på denne tråd
 
 vn_ :jØHGÆ,
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 13:09
Det blev aftalt ved sidste træf(som jeg ikke var med til :-( og som var i jylland at det næste skulle holdes på sjælland)

Men håber da i kommer alligevel :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 trdhplkbmsøpælkhrnj
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 14:02
Er der forresten andre der tager deres hest med som ikke er tilredet men som mig bare tager den med for hyggens skyld....og en god gåtur (Så er det her jeg mangler en smiley med sveden der springer frem:-) )
0
0
Svar på denne tråd
 
 bvghnbvhj
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 23:22
Slet ingen der er med på denne tråd mere ?:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 joo da
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 23:45
jeg følger skam med, men ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, andet end det jeg allerede har skrevet.

Hilsen Marianne
Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Århus i må
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 23:47


om i køen, til at arrangere et HN-træf... Sjællænderne kom først... :) :)

Det var jo herude i det vindomsuste westjylland sidste (første) gang... :) :) :)

Og da det var flest sjællændere, der var her... Ja så faldt det helt naturligt, at vi andre må daffe til sjælland, næste gang... :) :) :)




Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 vi er nr tre
Forfatter: 
Dato:  26-09-2004 23:56
HA...

Mona jeg er med - hvis du da gider trille neden om augustenborg først???

Så må jeg til at spare.

Nemo og jeg er klar hvis du er?!!! - tror vi nok hehe ;-)




:-P Karina82 :-P

;-D Møgkællinger har det sjovere! ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen så er jeg hård
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 12:12
og kold, og bestemmer hermed, at næste års HN-træf bliver den første weekend i august. Mødetid torsdag eftermiddag (og som sjanna sagde, efter kl 24:00 er porten lukket ((hvis der er sådan en) hun kom selv kl halløj om natten hos else), og efter en kort ridetur søndag, hvis det er muligt så pakker vi sammen og kører hjem.

Det bliver på sjælland. Alle de jyder der brokker sig, kunne have været hos else i år! Og det er jo også kun sjovt, hvis vi sådan for set det meste af DK i gennem årene.

Vi skal selvfølgelig have arrangeret, hvor det skal vær mere præcist, og hvordan vi gør det mht mad. En ide, der allerede har været oppe, er, at vi betaler et beløb til hele weekenden, så ingen lægger ud for fx frokost. Ved penge til overs, må vi lave en HN kasse, eller bruge dem på ekstra mad eller slik. Det er bare et udkast.
Ihvertfald, nu er datoen sat, så finder vi på resten hen af vinteren.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Informationer om Trakehner hingsten "Haydn Go" søges
0
0
Svar på denne tråd
 
 lyder fint
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 12:31
Hej Vicky02!

Det lyder fint det hele, jeg afsætter allerede nu weekenden...

Hilsen Marianne

Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 en tin gjeg glemte...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 12:37
hvis nogen er bekendt med nogen, som har en bondegård, hvor ca 20-30 heste plus tilbehør (os selv) må komme og som har natur i området vi kan ride i, så må i gerne sige til. Det der er behov for, er en fold, gerne flere. Det behøves ikke at være kæmpe, bar så hestene kan være der og rimelig kunne bevæge sig. Hos else havde hver hest vel omkring 10X20 og de så ikke ud til at ligne nogen i nød.
Også skal der ære plads til telte. De fleste slog sig sammen hos else, så det er jo ikke alverdens telte, men nok omkring en 10 stykker. Hvis vi er heldige.
Også et toilet. Bad er et plus, men bare der er et toilet, så må vi jo finde på resten. Mulighed for brug af et køkken er også på ønskelisten, men vi kan overleve.

Så har du, eller kender du en, som kender en osv...sådan et sted, så kontakt venligst mig.

Pt er målet hos Christel ved Næstved, men der er nogle detaljer mht skovene deromkring, der kan besværligøre det en kende, så derfor er det altid rart, at have nogle områder at vælge imellem.

Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4. til 7. august 2005 på sjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uden hest ?
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 12:40
Må man godt komme og hygge sammen med jer andre, hvis man kun har part i en rideskolehest, som man helt sikkert ikke kan låne i en hel week-end?.

Med venlig hilsen
Bente
En time på hesteryg er aldrig spildt.
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 selvfølgelig....
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 12:42
det var der også en håndfuld der gjorde sidst.
Og vi kan sikkert også finde ud af, at nogle uden hest, lige for en lille tur på en af hestene. Hvis "min" er fornuftig til den tid, så giver jeg ihvertfald gerne en tur.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4. til 7. august 2005 på sjælland
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vicky02
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 13:27
Det lyder godt, så sætter jeg også den weekend af, jeg kender ikke ret mange herinde personligt, men det kunne da være sjovt at lære nogen at kende.

Med venlig hilsen
Bente
En time på hesteryg er aldrig spildt.
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ljgh.kygh
Forfatter: 
Dato:  27-09-2004 15:06
Weekend afsat til HN træf.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg komemr helt...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2004 23:09
...sikkert også med.

Det ser ud som om det ligger lige ved min fødselsdag hvert år, så det er min årlige fødselsdagsgave til mig selv (en af mange ;) )

Forhåbentlig har jeg min egen hest at ride til den tid ;) - selvom moonlinght nu var super skøn.

Hilsen Stine.




:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D

Se min hjemmeside, der er dagbog, gæstebog etc. - hjemmeside


Undulatunger sælges:
Håndtamme lige fra redekassen,
mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80

+ Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250

Kontakt Finn på 22769924
eller Steen 20272357
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan Tine
Forfatter: 
Dato:  28-09-2004 23:49



Du var jo skyld i, at det blev til noget her ovre... :) :) :) :) :) :)


Jeg har afsat weekenden... :) :)

Og så håber jeg for jer, at ALLE der siger til nu, at de kommer... For det gjorde de jo ikke her...



Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uuuuuuuh........
Forfatter: 
Dato:  28-09-2004 23:54
det er jo svært...... 8-)

Egentligt ville jeg da gerne deltage i hvert fald i en ridetur - men den første uge i august har mine børn jo stadig skolesommerferie og vi kan meget vel være på ferie endnu der, det kommer jo an på kollegers ferieønsker mv...... ?:-)

Så det er nok bare bedst så at sige, at det kan jeg ikke..... :-P

Held og lykke med planlægningen ;-)



Hilsen May-Britt. B-)



Healing og clairvoyance for dyr og mennesker; - kurser efter jul for de der selv vil :-) Kontakt og info via mail eller beskedcenter.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tark....
Forfatter: 
Dato:  28-09-2004 23:56
else...Men egentlig gjorde jeg jo ikke så meget andet end at holde på, at lige meget hvad, så ville jeg dukke op... om ikke andet end, at se hvad det jyske byder på!
Og jeg er stadig glad for den tur. Jeg mødte Sjanna den anden dag og så var det jeg tænkte... tænk, hvis jeg ikke havde lært hende at kende hos dig?? Jeg var gået glip af en del grin... Og Christel lærte os en ny måde at aflæse folks promiller på...kål christel....yuki kan det der med byer...pernille kender Hans lem osv osv...

Nej, det var for fedt. Rideturen var i særklasse, men bare hyggen, var for fed... Næste gang er mit telt bare ikke så tæt på en fold...og slet ikke så tæt på en vandslange...

Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4. til 7. august 2005 på sjælland
link til tråd om HN-træf:HN-træf
0
0
Svar på denne tråd
 
 glæder mig
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 00:24
Jeg vil bare sige, at jeg glæder mig rigtig meget :-)

Der er godt nok lang tid til August :-(

Hilsen Marianne

Een gang Fuldblod... altid Fuldblod!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 06:33
alle er velkomne, også uden hest. faktisk var der da er par ikke ridende mænd med sidst *s*

Aladin gir gerne en ridetur hvis der er nogle der mangler en hest !


der var en kanongod tur syntes jeg, og alle var faktisk rigtigt rare at være sammen med :-)

jeg kommer helt sikkert, uanset hvor på sjælland det bliver.


hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil da gerne
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 06:53
deltage men om det biver alle eller bare en enkelt dag må tiden vise B-)
Og skulle der være nogen tilstede uden hest når jeg er der, så er de velkommen til en tur på min lille hoppe...


Rigtige mænd rider western



Billeder fra Hedelandstur Sept. 2003
" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
0
0
Svar på denne tråd
 
 sdhifbearhv
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 07:19
Nu ser det ud som om at alle er med på at det bliver på sjælland denne her gang..... i hvert fald hvis man læser den anden tråd om HN træf og det synes jeg bare er skønt!! :-D

Jeg glæder mig helt vildt. håber at kunne finde transport.
0
0
Svar på denne tråd
 
 selvom
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 07:38
jeg evt. ikke kan få en hest med, så kommer jeg i hvert fald på besøg.

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stine....
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 07:46
Vi bor jo ikke så langt fra hinanden så hvis det kniber med transporten kan du da køre med mig den eller de dage jeg jeg skal derud...


Rigtige mænd rider western



Billeder fra Hedelandstur Sept. 2003
" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse."
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lang tråd uden sigende overskrifter...
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 07:55
...kan hurtig blive uoverskuelig...

Altså: 2005 1. weekend i august i Næstved?

Det er hvad der er aftalt indtil videre, eller??


Gitte
Uden for mine vinduer går den gule Balder og den broget Jack D. - det er da lykken at se på :-)


:-D Omgå dyr med hjertet på rette sted

KÆLEDYRSKOMPAGNIET
0
0
Svar på denne tråd
 
 det kunne.....
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 08:02
da være meget hygsomt :-) men det bliver uden hest, da jeg nok ikke lige når at få sparet op til den jeg vil ha' :-( men mon ikke der er nogle der låner ud >o<

Man kunne jo også lige få besøgt sin familie derovre på øen samtidig......

:-)MVH METTE :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gitte....
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 09:10
1. weekend i august, skal krydses af. Detaljer skal vi først til at finde på. Vi ved bare, at det bliver fra torsdag eftermiddag til søndag.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4. til 7. august 2005 på sjælland
link til tråd om HN-træf:HN-træf
0
0
Svar på denne tråd
 
 Men det er okay
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 09:43
Man kommer fredag aften ikke?
Arbejde !
0
0
Svar på denne tråd
 
 jo....
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 09:45
man må godt kun komme en dag eller 2...Det må man selv om.
Jeg kom også først til else om lørdagen, hvor de fleste kom fredag eller fredag nat.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside


Se den her!

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4. til 7. august 2005 på sjælland
link til tråd om HN-træf:HN-træf
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi kommer
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 10:15
Tine - selvfølgelig kommer vi igen. Om så Pernille skal have fri fra skole så havde i ikke sluppet for os.

Nu håber jeg jeres heste har lært lidt af vores mht. trailer ;-)

Vi kan evt. have et par personer med i bilen, men ingen ekstra heste.

Det passer os fint med en forlænget weekend, hvis vi kan få fri fra arbejde, når vi nu skal køre så langt.

Glæder mig allerede :-)


Hilsen Betty

Hvis Gud ville have haft det sådan at vi skulle kunne nå vores tæer
Så havde han sat dem højere
oppe

Team Bon Bon


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder super lækkert!!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 13:18
- Jeg er klart med!
Har bugget kørelejlighed ved Else ;) :D

Super skønt at komme til at se sjælland for 2. gang i hele mit liv!!

- Og så endda på heste ryg :D JARH!!!

Kærligst Line.

En ko og en sindsforvirret...
En Mooni og en McCoy...


Siden om McCoy og Mooni
0
0
Svar på denne tråd
 
 HN-træf!
Forfatter: 
Dato:  29-09-2004 18:24
Hej!

Jeg har aldrig været på HN-træf før, men det lyder sjovt nok.

Vil prøve at se, om jeg ikke kan møde op den dag!

Mange hilsner; Natacha B-) - Én gang Natacha, altid Natacha (y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Første weekend
Forfatter: 
Dato:  01-10-2004 19:40
i august er afsat!

Hvis sted kendes god tid i forvejen tager jeg Rillo med, og hvis Michael som hart kørt os til stævne er frisk på at transportere er der i hvert fald plads til fire ekstra heste nordfra...

;-D Bettina (og Amarillo {> )

"Hvis situationen eller problemet er af en sådan art, at der kan gøres noget ved det, så er der ingen grund til bekymring.
Hvis der på den anden side ikke er nogen udvej, ingen løsning, ingen mulighed for løsning, er der heller ingen grund til at bekymre sig, for du kan alligevel ikke gøre noget ved det"
- Dalai Lama
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådanne hanne:)
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 10:37
Jow jow - vi er stadig på banen her i Næstved (Holmegaard)

Benno (kæresten min) er overbevist om at vi får en god aftale med skovfogeden ernede - så alle kan ride samtidig og (gratis) da de ellers er rimelig strikse med skovkort.

Men, nu kender vi dem efterhånden rimelig godt - og det SKULLE der altså ikke være nogle ben i.

Vi har stadig fold plads til 30 heste - og låner af naboen hvis der bliver brug for mere...

Vi har 1½ gæste hytte hvor der kan sove ca. 8 personer i - og så må resten sove i telt - eller på gulvet i stuen :-)

Vi er stadig klar på at lægge hus til - men jeg forventer at vi (arrangørerne) tager et møde i dec/jan - hvor vi prøver at få det hele på plads - og hvor der også er forslag til hvor vi kan afholde dette - hvis ikke det skal være hos os.

MONA - VI SES (fedt at du har skaffet transport - den skal du nok få fyldt op ovre fra det mørke Jylland - og så er det jo også billigere for jer med broen og det hele ;-D

Else - jeg har bare en ting at sige: GRÆÆÆÆS, GRÆÆÆÆS - GRÆÆÆÆS... ha ha ha

Ih hvor jeg dog glæder mig - det bliver alletiders at se jer (og "nye" ) igen - der er lang tid til august lige nu..
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 perfekt
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 10:41
Det lyder jo som et glimrende sted. Sig til hvis jeg kan bidrage med noget.

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis nu jeg ville deltage med Jack..
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 15:07
.. vil der så være mulighed for opstaldning af ham? Evt. med kammerat (kan selv medbringes)??

Kh
Gitte (Jack er hingst)
Uden for mine vinduer går den gule Balder og den broget Jack D. - det er da lykken at se på :-)


:-D Omgå dyr med hjertet på rette sted

KÆLEDYRSKOMPAGNIET
0
0
Svar på denne tråd
 
 Christel
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 15:31


Græs... Jeg har 20 tdr. land jeg kan tage med... :) :) :)

Dem havde jeg også, da i var her... Eller det vil sige, at det er naboens... :) :) :)


Jeg har jo bil indbygget med seng og tilhørende telt... Så jeg har sengeplads... :) :)



Og hvis Line kan klare at jeg snorker, så er der også sengeplads til hende... Eller en anden ... :) :) :)


Mkh.
Else.







:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D




"Uanset, om du køber/sælger/lejer/udlejer din hest..
Så HUSK:
Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Jeg har kontrakter liggende, lige til at sende til dig, bare fortæl, hvilken du skal bruge...!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi kommer...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 23:37
Da også..
det lyder enormt sjovt..
Krydset er sat i min kalender for 2005,og barne pige er også klaret.. ;-)

Så må jeg jo lige se om jeg tager en hånd hest med også,eller det kun bliver den store hoppe pige..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis jeg ikke var så grim
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 23:38
Så ville jeg da nok også gerne med. ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfvhjbikf
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 07:00
Hmm....

ja min er nok ikke hingst til den tid men hvis han er , er der så nogen der har nogen ide om en løsning, udover at lade være med at tage ham med.....
0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke Ganger kommer
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 07:55
Når det nu er så tæt på , at han kan komme hjem i seng for natten , så er vi med :-)

Christel , hvis vi skal grille så kan jeg skaffe 4 stks. ½ tønder fremstillet til samme formål ??

Og alt efter hvad der skal spises ,og hvor mange penge der er at gøre godt med , så har jeg nok et par kontakter der kan udnyttes , måske .... :-)

Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hingste...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 08:29
Hmm - tjah - mht. hingste - så er jeg næsten overbevist om at vi godt kan finde ud af noget.

Min nabo (som er der hvor vi selv lige er flyttet fra) har 11 hektarer jord - og vi selv har knap 6 hektarer.
Derudover ligger der diverse gårde i området - så mon ikke vi kan finde ud af noget?

Nu har jeg selv en miniature hingst (ved ikke om han er det til den tid) men ellers har jeg ikke den store erfaring med hingste (HundeGitte) har dog ladet mig fortælle at du har rimelig godt styr på Jack :-)

Uanset hvad - så vil jeg næsten ikke sidder her og love ditten datten før vi har taget 100% stilling til at det skal være her hos os :-P

Illum - super med Grillene - men hvis det kommer til at vi skal stege bøffer og pølser - så har vi selv - da min kæreste driver en kursus (overlevelses) virksomhed - og har tonsvis af den slags ting ;-D
Men dine kontakter kunne vi garanteret godt drage nytte af :-)

Hvem er egentlig på arrangements holdet? Udover mig selv (sagde hunden), Tine & Sjanna??

Skulle vi finde en dato hvor vi sætter og ser på mulighederne?
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det har han da også
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 08:36
Så kan vi jo lære at spise orme og andre proteinrige fødevare, har du ikke gryden fra sidste gang ?? :-)

Jeg er ikke godt til grupperarbejde , jeg vil bestemme for meget ......... ;-D

Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kakerlakker
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 08:43
Plejer at være et sikkert hit HA HA HA ;-D

Gryden fra sidst er nu fast inventar i hans udstyr - jeg forbeholdt mig retten til at være møghamrende sippet ;-D
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 arbejdsgruppe
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 08:51
Jeg har tidligere meldt mig og gør det så igen - men der er ingen tvang.

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pjemm...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 08:57
Du er hermed på min liste i hvert fald - vi skal ikke være for mange - men heller ikke for lidt :-)

Jeg synes næsten at vi skulle afholde planlægningsmøde hos mig hvis det er i orden?
Så kunne i ligesom tjekke forholdene ud - og selvom det ender med noget helt andet måske - så er både Pia - Sjanna & jeg jo hernede fra syden...hvad siger du Tine? Skal du hentes?? Så sender jeg Benno... ;-D (man må godt drikke Pepsi i bilen)
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 madpakke
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 09:18
ja jeg vil da lige skynde mig ud og købe mit eget mad til den weekend *gg*

for alt det der overlevelses halløj har man vel kun brug for i afrika :-P her spiser vi store fede KO-bøffer... er ret sikker på at jeg har opbakning bag mig, men christel og illum i er da velkomne til at låne grillene bagefter til jeres insekter :-D

christel, jo lad os finde en dato hvor vi mødes og planlægger det mere præcist.

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 dhkmfuji,molmn
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 10:01
Jeg vil også gerne være med til at hjælpe hvis der er noget jeg kan hjælpe med men jeg har ikke så meget tid da jeg bor i køge og arbejder i lalandia så der er 1 1/2 times kørsel hver vej og så hjem og passe hest men hvis der er noget der kan gøres på nogle af mine fridag så er jeg mere end villig til at hjælpe!!!

Håber i kan bære over med min tidsnød men på de dage hvor jeg arbejder er jeg afsted fra 07.30 morgen til 21.30 aften og så er det jo ret meget for sent at komme dumpende....
0
0
Svar på denne tråd
 
 der er mange
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 10:18
hejsa

talte lige sammen for sjov...

der er nu 27 der gerne vil med, og 24 heste :-)

dewt skal nok blive spændendne, håber at tilmeldinger holder når vi kommer tættere på :-)

vil lige endnu en gang sige at dem der ikke har mulighed for at have hest mest er meget velkomne alligevel :-)

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Christel..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 10:31
jeg kommer gerne ned til dig, til møde...og ville være taknemmelig for et lift!

Dog nupper jeg også madpakke med, til træffet, hvis Benno begynder med overlevelses mad! -Godt nok skal det være billigt...meeeeenn.....


Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4. til 7. august 2005 på sjælland
link til tråd om HN-træf:HN-træf<

Jyder: kontakt hellespencer for koordinering af kørsel til hn-træffet
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dato for planlægningen
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 10:36
Tine - Sjanna - Pia & Evt. Stine hvis du kan & har lyst -
Hvad siger i til at vi stikker hovederne sammen hos mig lørdag d. 8/1 - 05?

Er det ikke meget rart hvis det er en dag hvor vi (formentlig) alle har fri?

Alternativt: Onsdag d. 12/1 - 05...

Så har jeg også haft mulighed for at undersøge præcist om vi kan ride så mange i skoven her til enten ingen penge - eller penge der er til at betale i hvert fald. (Sjanna og jeg har jo skovkort...men ellers)

Stem venligst:
8. januar eller 12. januar :-)
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vælger
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 10:38
den 8. januar.
Jeg har ingen mulighed for at komme på en hverdag, da jeg arbejder eftermiddag+aften!


Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4. til 7. august 2005 på sjælland
link til tråd om HN-træf:HN-træf<

Jyder: kontakt hellespencer for koordinering af kørsel til hn-træffet
0
0
Svar på denne tråd
 
 januar
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 11:23
Så langt frem i tiden aner jeg ikke hvad der foregår normalt, så jeg kan sikkert begge dage. Nu skriver jeg det i hvert fald.

:Pia
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cruelle76/hingst..
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 11:24
... tak for svaret - jeg håber i beslutter jer i en positiv retning. Boks er at foretrække og som sagt, kan jeg selv tage staldkammerat med (som gerne lånes ud)

Skal Jack på fold kræver det 120cm højt hegn, hvilket de færreste har om deres folde.

Kh
Gitte
Uden for mine vinduer går den gule Balder og den broget Jack D. - det er da lykken at se på :-)


:-D Omgå dyr med hjertet på rette sted

KÆLEDYRSKOMPAGNIET
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gitte...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 13:18
Om ikke andet - så har min nabo 4 dejligt store bokse ( min gamle stald) - og der er jeg sikker på at Jack kunne indlogeres.
Hvis han så skulle have en kammerat med - kunne min nabos egne heste garanteret stå på fold den/de nætter der var tale om.

Vi får jo strålende dejligt solskinsvejr....den weekend i august :-)

Hvis min egen prutmås, Pascal, ikke er rengående til den tid - så får jeg jo nok selv brug for at låne en hest (ellers har jeg altid naboens dejlige fjordbolle ;-D)
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 bvbfvikel
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 19:41
Ang lørdag d 8/1 så kan jeg godt....når det er så langt fremme i tiden er der stor sansynlighed for at jeg "bare "kan bede om fri.
0
0
Svar på denne tråd
 
 team-HNtræf
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 19:56
Jeg vil også meget gerne hjælpe til med at planlægge. Elsker sådan noget ;)

Fik lige en idé:

Hvad med at planlægge nogle pony-lege eller bare et alm. lille "stævne" evt begge dele, til en af dagene? Ikke noget stort, bare lidt afveksling til den lange ridetur?

Jeg vil meget gerne stå for det, hvis nogen er interreseret.

Da jeg formentlig starter uddannelse i Jylland til Januar, kan jeg ikke sige 100% at jeg kan komme til mødet, men vil da prøve.

Hilsen Stine.


:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D

Se min hjemmeside, der er dagbog, gæstebog etc. - hjemmeside


Undulatunger sælges:
Håndtamme lige fra redekassen,
mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80

+ Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250

Kontakt Finn på 22769924
eller Steen 20272357
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cruelle76 - eller min dejlige..
Forfatter: 
Dato:  06-10-2004 08:09
.. fjordbolle Balder - han trænger også til at opleve lidt ind i mellem *ss*

Lad se hvad fremtiden bringer.. :-)

Kh
Gitte
Uden for mine vinduer går den gule Balder og den broget Jack D. - det er da lykken at se på :-)


:-D Omgå dyr med hjertet på rette sted

KÆLEDYRSKOMPAGNIET
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den gule hest.....
Forfatter: 
Dato:  06-10-2004 08:36

Granne og mig kommer selvfølgelig også :-)

Og hvis i stadig mangler folk på planlægningsholdet, melder jeg mig gerne :-)

Så skal jeg nok lade være, med at have alt for sort humor ;-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg............
Forfatter: 
Dato:  06-10-2004 09:01
Vil også være med

Hundegitte : Vi kan lade min hoppe og hingstebassen gå sammen... Hun skal i fol næste år ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stine111
Forfatter: 
Dato:  06-10-2004 09:20
Pony-lege eller ministævne... rigtig god idé :-) Det kunne være smadder sjovt ;-D

;-D Bettina (og Amarillo {> )

"Hvis situationen eller problemet er af en sådan art, at der kan gøres noget ved det, så er der ingen grund til bekymring.
Hvis der på den anden side ikke er nogen udvej, ingen løsning, ingen mulighed for løsning, er der heller ingen grund til at bekymre sig, for du kan alligevel ikke gøre noget ved det"
- Dalai Lama
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil også gerne med...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 15:21
...til HN træffet, hvis det ikke ramler sammen med det nationale arabershow. Jeg kommer til at tilslutte mig strækmarch´en sammmen StineP, da Zadeek kun er 2år på dette tidspunkt :-).

Hvis han altså må komme med, da han først skal kastreres i efteråret 2005?

Mvh
Winnie
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning (i)
Min HP - Tag et kig
0
0
Svar på denne tråd
 
 vbmhgmh
Forfatter: 
Dato:  07-10-2004 15:38
Winnie :
Det lyder da godt.......jeg skal ud og løbetræne med min idag.......gode intentioner...om det bliver til noget ved jeg ikke :-D
Men glæder mig jeg har en at gå med. Mht hingst så snakker Christel om at der MÅSKE er et par bokse man kan låne/leje.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja løbetræning...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2004 07:37

...får jeg vist også brug for :-D! Jeg har kun prøvet at løbe med Zadeek i et par meter og du kan tro det går tjept! Fuldfart frem og med hoved og hale i vejret :-P. Hans kondi er vist langt fra lige så dårlig som min ;-D.

Mvh
Winnie
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning (i)
Min HP - Tag et kig
0
0
Svar på denne tråd
 
 hn træf.....
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 22:23
hey..
syntes at det lyder helt kanon med det der hn træf.. jeg er nok villig til at tage turen over fra det aller norligste nordjylland, bare for at se nogle af jer i virkeligheden, samt måske drikke en lille skål, og kikke på et par heste

Venlig hilsen kristian


Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er bare velkommen!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 22:29
Jo flere jo bedre!
Og hvor jeg glæder mig til at arrangere det! Har 10 tons ideer i hovedet!
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz
se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg glæder
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 22:29
Mig vildt til at møde gamle som nye.

Jeg er så endda meget glad for at vi skal ride i skoven, så undgår jeg måske en vandtur igen.

Bemærk det er mig der er I vandet ved siden af Jerry (den hvide pony) Heldigvis var Jan RL A parat til at redde mig - min mand havde jo travlt med at tage billeder 8-)



Hilsen Betty

Hvis Gud ville have haft det sådan at vi skulle kunne nå vores tæer
Så havde han sat dem højere
oppe

Team Bon Bon


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder som en...
Forfatter: 
Dato:  26-10-2004 22:33
Det lyder rigtig sjovt - jeg vil da osse gerne med ;)
Skal se til den tid om min pru´ kan få kørelejlighed ;)) mon ikke - Alletiders ide........
Hilsner fra mig
0
0
Svar på denne tråd
 
 AULUM hos os
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 07:06
hvis i vil laver noget kan i kom herude hvis i har lysten bare siger til....



amanda
0
0
Svar på denne tråd
 
 srgtbøoikmj
Forfatter: 
Dato:  03-11-2004 09:17
Vil bare minde jer om HN træf :-D
JEG GLÆDER MIG SÅ VIIIIILDT ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  03-11-2004 09:21
også!
Kan slet ikke vente til det bliver august!
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg glæder mig...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2004 09:24
Jeg glæder mig også, og jeg har enda fået lov at låne en hest jeg kan ride, super dejligt..

Rikke



Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.




Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd
 
 må låne en hest
Forfatter: 
Dato:  05-11-2004 12:17
Det ser ud til at man bør finde sig en hest at låne den weekend, for det kunne da være kanon at være med til træf. Men har desværre lige solgt Lumi for 2 mdr siden. Men bor jo lige i nærheden (i Næstved) så det er da for dårligt hvis jeg ikke deltager :-D
Stald Hestehaven - godt miljø for dig og din hest i Fuglebjerg
0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt sikkert
Forfatter: 
Dato:  05-11-2004 12:56
Dato for mødet om hvordan vi kan planlægge weekenden - afholdes:

Lørdag d. 8. januar kl. 12

Hos mig.

De der gerne vil deltage - vil i ikke være søde at sende mig en besked!
Kan ikke huske hvor mange det var udover Sjanna - Vicky 02.....Pjemm....

Så - for en sikkerheds skyld.

Tlf. nr. og adresse udleveres også på beskedcenter til at starte med.....

Husk - alle forslag er velkomne - det er jo heller ikke helt sikkert at det ender med at være hos mig - jeg mangler stadig at få (y) fra Godsforvalteren om at vi må ride så mange på en gang i Hesede skov - så der er masser af ting der skal tænkes på....

Alle - læg hovederne i blød med gode idéer til alt i kan komme i tanke om...

Godt nok er der lang tid til - men lige pludselig går det stærkt jo...
(Jeg får i hvert fald travlt med at få født og lære at være mor inden i kommer) ;-D
De bedste hilsner
Christel
0
0
Svar på denne tråd
 
 selv om jeg elsker
Forfatter: 
Dato:  05-11-2004 13:04


at være med til at arrangere fester, hyggeture og hvad det nu end hedder...
Så vil jeg denne her gang, bare læne mig tilbage i stolen og nyde, at jeg bare, skal lade mig flyde med som det tynde øl næste år, uden at have søvnløse nætter over, om nu alt er husket og om alt nu kommer til at gå... :) :) :)


OG jeg glæder mig VIIILDT til den weekeend i august... :) :) :) :)



Mkh.
Else.



:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D


"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 12:08
det har nok forbigået mit lille hoved, men hvad er det for et HN træf i snakker om der har været?
♥Nanna og Klaus♥
0
0
Svar på denne tråd
 
 må alle komme med??
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 18:59

må alle komme med??
også selvom man er en lille pige på 16 og snart 17 år... hehe..
skal vi ride eller hvad??
hvor er det henne??

bare kom med en masse beskrivelser, det lyder vildt sjovt.. hehe

Kærlig hilsen AK. :)

Jeg elsker mine veninder af hele mit hjerte..
Jeg elsker force(ALTID) og walan og findus og fiji af hele mit hjerte..
0
0
Svar på denne tråd
 
 samme spørgsmål..
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 11:11
Ja jeg har bare samme spørgsmål som et par stykker andre..
Hvor, hvornår og hvordan ?
Kan en fjordhest følge med ?
osv
0
0
Svar på denne tråd
 
 i kan alle
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 11:50
få svar på jeres spørgsmål, ved at læse denne tråd.
Og ja, en fjordhest kan sagtens følge med.
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved næmere
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 12:39
eftertanke, har jeg besluttet mig for, at lave en kort opsummering, hvad der står i denne tråd, for dem, som ikke er helt med:
Sidste år startede vi traditionen med at HELE hn-danmark mødes et sted i DK og rider en god tur.
Vi var ovre hos ElseG, som havde fundet en god riderute ved vesterhavet.

Ideen er ret simpel, vi mødes, nogle med andre uden, heste, rider en god tur eller 3 (som det er planen iår sådan ca..), hygger aften og det er faktisk det. En form for ridelejr for voksne.
Alle er velkomne, men sidste år, blev vi enige om, at den yngre del af befolkningen helst skulle have forældre med, eller en form for fuldmagt fra deres forældre med, da der kommer sprut på bordet (det bliver ikke tvunget i dem, jeg selv er på pepsi) og at det alligevel er noget af en ting at tage afsted en meget god håndfuld heste, som ikke kender hianden, en god håndfuld ryttere som ikke kender hinanden osv.
Alle folk og hesteracer er velkomne.
Sidste år var det eneste problem, set med mine øjne, at vi ikke helt var enige om tempoet i skoven, men vi blev jo ret hurtigt enige alligevel, og jeg mener at vi alle alligevel blev enige om at turen var en kæmpe succes.
I skal sætte kryds i den første weekend i august. Vi satser på at det starter torsdag eftermiddag iår, men kan i først lørdag eller andet, så er det bare sådan. Det er RET uformelt.
Resten er ikke planlagt endnu. Det bliver det til januar.
Håber at det sådan rimeligt fik givet jer en ide om, hvad det er vi vil lave.
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen så kan vi sammen måske
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 13:38
også lige nå at se finale på Nordisk-Baltisk Mesterskab (dressur) som afholdes i Vallensbæk i perioden 2-6 august 2005? dvs. i ugen op til 1.weekend (incl. torsdag-fredag-lørdag) i august.

Jeg fik lige checket datoerne på vores hjemmeside
SIVs hjemmeside
De bedste hilsner,
Lotte K.
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for opsumeringen...
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 18:50
tine ;)

Selvom jeg jo vidste det hele :-P

ang tempoet i skoven hos Else, så synes jeg da det gik fint. ikke for hurtigt, men heller ikke kedeligt ;) Nu var jeg jo også på en fremmed hest, så havde ikke lyst til de vilde jordeture - kun på stranden *LOL* Men du var da også på en "fremmed" hest? synes du det gik for langsomt eller for hurtigt, eller skriver du på en andens vejne?

Forresten, hvem er det man skal melde til, hvis man godt vil komme til mødet i januar?

Hilsen Stine.




:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D

Se min hjemmeside, der er dagbog, gæstebog etc. - hjemmeside


Undulatunger sælges:
Håndtamme lige fra redekassen,
mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80

+ Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250

Kontakt Finn på 22769924
eller Steen 20272357
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er christel
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 19:30
du skal melde tilbage til.
Jeg var skam helt ok, men jeg ved, der var nogle heste, som gerne ville frem af...Huske bla jan værende ret rød i hovedet hen imod slutningen :-D

Som sagt, jeg tror ikke det som sådan var et problem, men det er det eneste som bar hen imod af negativt, da vi evaluerede turen.
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg....
Forfatter: 
Dato:  25-11-2004 20:40
er på sammen med babydrengen (der vist ikke er baby mere til den tid ;-D )

Nu er han jo tilredet, og fra næste uge tager vi jævnligt på skovturstræning :-D

og denne gang kommer ingen fysikeksamener i vejen :-D

Så jeg glæder mig allerede til at se Jer alle sammen næste sommer! :-D

Tine:

Ha ha så får vi se om dit "røde lyn" virkelig nu også *er* et lyn ;-D

Yuki:

Du ved jo godt at det ikke nytter at prøve at undgå din sorte humor ;-D

Ih bare det snart var august!!!
MONICA

-Nu med ridedyr!

Mount Everest=Chomolongma: Mother of the Earth, heart of the Himalayas
0
0
Svar på denne tråd
 
 HN-træf
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 08:43

Ja, bare det snart var sommer :-)

Mig - sort humor ?:-) Det kender jeg ikke noget til ;-D



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 09:01
Jeg er jo meldt til, og suk jeg kan ikke vente..

Det er første gang jeg skal med, men jeg er sikker på det bliver en succes, og jeg har været så heldig at låne en hest.

Rikke



Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.


Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd
 
 kjbghlier
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 09:35
Puha jeg glæder mig også helt vildt....og hvem ved.....hvis min lille hest opfører sig ordenligt så kan jeg måske ride med men kun 20 min. resten trækker jeg da han jo kun er en baby også til den tid.....men for pokker hvor kan jeg ikke vente!!!!

Andre der tager deres "babyer" med og er med til at gå i stedet for at ride?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgsmål..
Forfatter: 
Dato:  03-12-2004 17:40
jeg har lige lidt spørgsmål, var jo ikke med sidste år!

1: Er der et sted man kan læse om det?
2: Hvad skal hestene der nede?
3: Måå "Børn" komme med? Altså.. mig.. :p

Knuz Rie, Tyra og Aldis!

"Det er det ydre der tænder
Men det indre der tæller"


- Også med heste!



0
0
Svar på denne tråd
 
 hej .....
Forfatter: 
Dato:  03-12-2004 18:30
Hej freja og mig vil meget gerne med første weekend i agu. også... Det bliver kanon sjovt.. ;-D
knus sanne

Russisk vamblod til salg. Gode all round hest, stævnevandt. skriv til mig. bill. på min præ.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rie....
Forfatter: 
Dato:  03-12-2004 20:44
du kan læse i denne tråd...Der er opsummering ca 5-7 svar over dette svar... Det skulle svare på alle dine spørgsmål.
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil osse med
Forfatter: 
Dato:  03-12-2004 21:55
Var ikke med i sommer - men til sommer trænger jeg sikkert endnu mere til noget spas!
Jeg vil ride - var det i Næstved? - det kan vel ikke være så svært at ride fra Maribo til Næstved?!
Gad vide hvordan jeg passerer Farøbroen - stedet hvor min bil går i stå. Men jeg kan vel køre til Vordingborg.
Nogen der vil ride til - var det Næstved?- fra Vordingborg sammen med mig?
Må man tage spil med - Settlers? Trivial Pursuit? Rødvin? Meget rødvin? (ja, det jo ikke et rigtigt spil - men det kan det vel blive...)
Hader bare at sove i telt - men hva´faén.
Og jeg vil helelr ikke drøne på ture - min hest blir helt vild!



Hilsen Lone

Hodie mihi -cras tibi
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal
Forfatter: 
Dato:  03-12-2004 22:00
bare tage både settlers og TP med!!! Så ved jeg udemærket godt hvad jeg skal lave den weekend...Jeg kan næsten lade hesten blive hjemme :-D
Hvis Christel ikke ammer, så kaster du rødvinen efter hende....Hun bliver så skæg :-P

Jeg glæder mig altså helt vildt!!
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg tror der er lagt en dato
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 14:38
Siden det forige indlæg men måske skal den lige slåes fast for alle igen !

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D

Sadelmageren !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej jan
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 15:45
det er første weekend i august.

christel/cruella76 er lige på trapperne med et nyt indlæg om det. vi mødtes og aftalte en del d. 8 januar.

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorry sorry
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 15:54
Som skrevet i den anden HN-Træf tråd - så er jeg temmelig ophængt i disse dage - og hænger lidt i bremsen med opdatering.

Så - hav tålmodighed det skal nok komme... :-)

Lone - der er skam stadig pænt langt fra Vordingborg til Næstved men hvad faen - vi kan jo bare sende falck efter jer ;-D

Ps. Selvom man ammer, kan man vel nok snuppe et enkelt glas rødvin - så er spørgsmålet om et enkelt glas er nok til at blive sjov af?? Arghh mon ikke jeg kan trylle et enkelt fnis eller to ud af ærmet 8-)
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Inden jeg sætter næsen op efter....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 17:40
... at deltage - er der så nogen der - hånden på hjertet - ikke er trygge ved at der er en (sød og velopdragen) hingst med??

Bare sig til - jeg kan tåle det *gg*

Kh
Gitte


Stalden huser Balder, vallak og Jack D., hingst :-)
KÆLEDYRSKOMPAGNIET -

0
0
Svar på denne tråd
 
 Da jeg kan styre min hest og
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 18:03
du kan styre din . Er det ikke noget der ødelægger min dag / dage :-D .

Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gitte...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 20:20
.... du skal med. Jeg må simpelthen se jack igen:) Er der nogen der ikke kan tage det må de blive væk:) Ej jeg har jo set ham da vi var i vestskoven og mere eksemplarisk hest skal man da lede længe efter:)

Så jeg forventer skam at du kommer:)

Knus Tina


Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stine P
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 20:35
Mig og Rødhætte kommer da også :-)
Det lyder som en god ide...

Stine P: Du kan da køre med os, vi kommer fra Fakse (FKR).
Så hvis din nye heste ellers er stille og rolig, så ser jeg intet problem i det.

Team Dandanell

"Hvad folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "
0
0
Svar på denne tråd
 
 gitte...
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 20:42
kan godt forstå du spørger.. han jack har jo tendens til at være en farlig karl :-) :-) glæder mig til at se jer, og endelig ride sammen :-)

Ginni, glæder mig også til at se jer.

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjanna... vi er jo nye deltagere
Forfatter: 
Dato:  20-01-2005 20:47
He he... vi glæder os også til at deltage, men vi er nye deltagere så er jo ikke helt inde i jeres "bande" ;-D

Men vi tropper helt sikkert op..

En dato for den lille udflugt? Er den fastlagt?

Team Dandanell

"Hvad folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "
0
0
Svar på denne tråd
 
 ginni..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 11:03
vi kender heller ikke hinanden ret godt, jeg har da nok i længden snakket mere med dig irl end nogen af de andre :-)

det er den første weekend i august, så afsæt bare den, nærmere info kommer senere da vi venter på en "klikboks" ude i siden.

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis Janus kan få et lift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 13:51
Er der ikke nogen sønderjyder der ku ha lyst til at køre omkring Fyn og tage Janus på? Han står på det tidspunkt i Odense og han plejer at gå lige op i trailer/lastbil og står rigtig pænt. Jeg skal selvfølgelig nok betale hvad det koster, det er kun p.g.a jeg hverken har bil eller trailer kørekort at jeg er nødt til at be om hjælp.

Hvis der da ikke er nogen fynboer der har fået lyst til at tage med? ;-D

Jeg har personlig intet imod at der kommer hingste med, og hvis der er en der mangler en legesyg vallak som foldkammerat så melder Janus sig også gerne til det :-D
Til Daisy
Farvel min skat, sov godt
En engel i hesteklæder har forladt denne jord, kaldt hjem til et sted hvor der var større brug for hende

Må du hvile i fred til vi mødes

04/06 1997- 03/01-2005
I'll be missing you
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ginni... :)
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 14:48


"Bande" DEN var go´!!!... :) :) :) :)
HN-banden kommer her... :) :) :) :)

Vi er så EEN stor "BANDE" herinde... :) :) :) :) :)







Mkh.
Else.



:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D


"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundegitte...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 15:06
Ih - du er altså alt for flink af dig!!

Det nytter jo ikke noget at spørge så pænt om der er nogen der har noget imode at der kommer hingste med...Hvad så hvis der er nogen der ikke kan li´ DV´er, eller ismuler...eller røde heste - Så bliver vi sgu ikke mange den weekend ;-D

Næh du - som vi jo har talt om, hvis det bliver muligt at låne min nabo´s stald - så vil Jack jo kun komme til at se de andre på rideture (e) - og hvad jeg har forstået, hørt, ladet mig fortælle - så har du vist ligeså meget styr på ham hingstebassen - som visse andre har på deres heste - så ingen skrupler der :-)

Hvis der er nogle der er nervøse - så finder vi også ud af det til træffet - og deler os evt. i 2 hold på den samlede ridetur...

Der er plads til alle - som naturligvis ikke slæber heste med de ikke har den mindste kontrol over 8-)
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke og jeg vil med
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 15:35
Gittes Jack .
Vi er nemlige ikke tøsetøser Smukke Ganger og jeg .

Kan godt li´ det går friskt frem ad uden at der er nogle som surmuler :-D

Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 15:46
Så er det ikke sikkert i skal på "Jack´s" hold ved den samlede skovtur - så vidt jeg husker kan Hundegitte godt li´ et roligt tempo :-)

Vi finder ud af det hele..
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Man kan da godt være fornuftig
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 15:54
uden at det er kedeligt , det er Smukke og jeg da ;-D

Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 15:58
Så er i nok ligesom mig og Palle-drengen ;-D
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja hvis I ikke
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 16:13
er kedelige .;-)
Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 ElseG og Sjanna
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 18:06
ElseG:
He he... ;-D Tja, vi har vel oprettet vores egen lille bande her på HN, nu mangler vi bare et rygmærke...så er den hjemme, for hestekræfterne har vi (y)

Sjanna:
Jeps, vi har efterhåden fået snakket en del, men nu hvor træffet bliver på Sjælland. Som kommer rødtotten og jeg :-)

Skal nok sætte kryds i kalenderen, ved man om det bliver lørdag eller søndag?

Team Dandanell

"Hvad folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "
0
0
Svar på denne tråd
 
 ginni...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 19:42
det bliver fra torsdag til søndag.
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf

Nyt udstyr sælges.klik her
0
0
Svar på denne tråd
 
 Arirba ! Ariba !
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 20:29
Andele ! Andele ! Maxi render fra jer alle sammen ! Inklusive Vic tykke røde lyn ! Ha Ha !!

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D

Sadelmageren !
0
0
Svar på denne tråd
 
 tyjølkjpo
Forfatter: 
Dato:  27-01-2005 21:24
Sådan helt seriøst....hvad gør jeg når jeg gerne vil have min Lille Mandse med og han jo ikke er gammel nok til at blive redet....i hvert fald ikke mere end 10 min. af gangen? :-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville nok prøve
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 07:25
At låne en ridehest, til den weekend og så undgå at ødelægge din unghest, Der er jo også så mange ny indtryg på sådan en tur, det kunne godt være der skulle en mere erfaren hest med, så der ikke blev mere panik end nødvendigt.

En hest er en Oldenborger Jan ;-D
Alle andre er bare billige efterligninger :-D

Sadelmageren !
0
0
Svar på denne tråd
 
 StineP
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 07:30
Vi er jo også andre der kommer uden hest, men så må vi jo hygge os mens de andre rider tur.
Jeg har kun en parts hest, som går rideskole, så ham kan jeg jo ikke bortføre en hel week-end.
Men alligevel kommer jeg da, det vil da være hyggeligt at kunne sætte ansigter, på alle dem man "kender" her indefra.
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vicky02 og andre kendere
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 07:33
Bliver turen fra torsdag til søndag...?

Jamen så lige et spørgsmål, hva med hestene? Bliver de opstadlet eller hvad?

Eller køre man frem og tilbage hver dag?

Ja, altså mig og rødtotten har jo ikke været med før, så vi må lige have lidt info inden vi kaster os ud i noget uoverskueligt :-)

Team Dandanell

"Hvad folk ikke ved, har de ikke ondt af :-) "
0
0
Svar på denne tråd
 
 <xæckvjnef
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 07:43
Han har været på shows osv videre og da han skal være stævnehest (om nogle år ;-)) tror jeg bare at det vil være godt for ham at komme med ud.
Jeg mente nærmere med om jeg kunne gå med ham sammen med nogle.....

Jeg tror ikke det vil være hårdt for hans lille ært (hjerne) :-D eller hvad mener i.....jeg må nok indrømme at jeg slet ikke har overvejet at han ikke kunne rumme det.....eller Jan....menet du mht at ride ham??? Det havde jeg slet ikke tænkt mig, men det var bare migder formulerede mig dårligt længere oppe.....ingen rideture til mig, bare rolig ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ginni - Stine
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 08:51
Ginni - hestene kommer på græs - altså døgnfold - formentlig i små grupper alt afhængigt af hvem der "kan" stå sammen.

Sidste år hos Else var vi imponerende heldige - alle hestene kunne med dem de blev sat på fold med, der var ikke et eneste minut med ballade eller spark som man ellers tit ser når fremmede heste bliver sat sammen første gang! JEg mindes ikke engang at der blev løftet et forben.

Vi kan selvfølgelig ikke udelukke at der er nogen heste der har brug for at markere sig denne gang - men vi er mange til at håndtere det, og tager tingene som det kommer. Vurderer vi at der er 2 som ikke kan holde hinanden ud, eller at der er fare for skader på folden, så finder vi nye makkere til dem.

StineP: Du ved du er velkommen til at tage prutmåsen med selvom han ikke kan rides - men jeg synes også du skal overveje det. Hvor gammel er han helt præcist? :-)

Om ikke andet kan du komme på trækketur med Aksel og Luna - de bliver jo heller ikke redet*fnis*
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 kjhfdvj
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 09:04
Han er 2 1/2......
Som jeg oplever ham nu vil han bare synes at det er skide spændende.

Han er en af dem der med garanti ikke bliver problemer med mht fold, han underkaster sig bare dem han skal og så finder han en der gider lege grimeleg :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uh Grimeleg...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 09:34
Så gælder det om at finde den grimmeste og ældste frem ;-D

Jeg har faktisk drømt om træffet i nat...Vil næsten ikke gå i detaljer - blot nævne at det altså gik temmelig meget op i hat og briller da hestene skulle læsses af - for de slap alle løs på én gang fordi alle vores naboer lige havde lånt deres jord ud til militæret - som så afholdt øvelse 8-) Oki...Det var ikke så sjovt i selve drømmen - men da jeg vågnede var jeg temmelig lettet over at det kun var en drøm*fnis*
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 k.ghljhgljkhgv
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 09:46
Puha.....det lyder dæleme som noget af et kaotisk gedemarked!!!! :-@

Håber da ikke at der bliver bare halvt så meget kaos :-P

Jeg tror jeg gør det sådan at jeg tager min lille "prutmås" med og hvis det bliver for meget for ham må han jo hjem før tid....mig slipper i ikke for :-D
Når i skal ride kan mig, Axel, luna og amir da bare hygge os og lege gemmeleg eller......et eller andet for jeg tror godt jeg ved hvem der vinder så ;-D

Men jeg vil da lige spørge ud til alle så der ingen sure miner bliver ;-)
Mener i at det er synd at medbringe Amir?
Han er fornuftig oven i knolden(kigger følgelig og er nysgerrig) men virker ellers ikke så nem at bringe ud af fatning.....
0
0
Svar på denne tråd
 
 stine...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 09:48
som sådan tror jeg da det er en god ide at tage ham med. Så får han set lidt forskelligt og det er jo en god træning til de kommende stævner. Omend, der nok er mere roligt hos Christel end der er på en stævneplads.
Og som du siger, kan han ikke magte det, så bliver han sendt hjem igen :-D
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf

Nyt udstyr sælges.klik her
0
0
Svar på denne tråd
 
 kiotuoyoi
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 09:51
Det var også min tanke men det kunne jo godt være at jeg havde fået galt fat i noget.......

Men hvis det nu bliver som i Christels drøm såh..... :-@
0
0
Svar på denne tråd
 
 En intilligent overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 09:51
Jeg vil meget gerne med til HN-træf men hverken ejer eller har en hest. Til gengæld bliver jeg meget morsom af ½-3/4 flaske rødvin, så måske underholdningsværdien opvejer det?
Men er der nogen der kan udlåne en robust, stabil og rolig hest eller pony (fjordhest, islænder) vil jeg meget meget gerne betale for det også (transport + 'opstalding'). Jeg er meget forsigtig på en hest og skal i hvert fald ikke ud og gallopere - så er det måske Jack's hold jeg skal på! :D

Hilsen Lene


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok alligevel!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Michael og jeg
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 10:25
satser også på at komme.
Det bliver nok uden hest, som sidst.

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt


Kan du lide Rock? Så lyt til det her:
Bleeding Paint

Læs mere om bandet her: www.wamusic.dk

Hør mere her: whyanonymous.mymusic.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 foreløbig tilmelding
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 11:19
jubii.. så har jeg fået købt mig en ny hest og skal lige lære ham at kende inden jeg tilmelder mig endeligt - men jeg er MEGET lun på tanken om at komme med jer på ridetur denne gang!!

Sidste gang var jeg "bare" på hestelæsserholdet ;-D ;-D

Det lyder som om, der er stor tilslutning (y) det bliver superfedt.

Christel - er du mon klar til at ride i august? :) jeg har ikke lige helt fået fat i din terminsdato?

Glæder mig til at høre meget mere om planerne.

Hvis der er nogen, der mangler plads til en hest - eller har en plads til overs, så kan vi da snakke om at dele en trailer. (fra vestjylland - nærmere betegnet Bækmarksbro)

mange hilsner
Rikke


Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning



Frieserhesten midtjylland
0
0
Svar på denne tråd
 
 mhh...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 11:40

tænkte på om der evt. er nogle der skulle igenemme Haslev med en tom plads i traileren, så mig og hesten kunne køre med???

Mvh Nanna


Medstifter af EPC Forever Klub :-P


http://www.enghoejs-ponyclub.dk/
0
0
Svar på denne tråd
 
 guylot7.æt79
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 14:16
Han er faktisk nu jeg tænker mig om også fyldt 3 til HN-træf.......

Er der nogen som ved at de ikke skal andet end at skridte i skoven eller på turen så jeg kan gå med, med Amir?
0
0
Svar på denne tråd
 
 rellun...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 14:21
jeg skal fra haslev + en mere, vi rider derud (ca 12 km) du skal være velkomme til at ride med.

medmindre det er vildt møgvejr så kører jeg og så kan jeg godt tage dig med, men mon ikke at der er en med trailer der kan hente dig... der er jo ikke ret langt.

stine : jeg tror nu ikke jeg ville satse på at gå turen igennem med en unghest, selvom det foregår stille og roligt alt sammen så er det altså noget af en mundfuld for så ung en hest, du er også velkommen uden hest, og min ikke du kan låne en til en tur i skoven (vi er jo så heldige at christel jo næsten er skovboer... så vi kan jo tage flere små ture i løbet af weekenden)

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 14:31
Er der nogen heroppe fra det mørke nordjylland der skal med?
Ellers bliver det nok en lidt dyr fornøjelse at skulle betale en transporter alene... 8-)
Med venlig hilsen
Trine

Når man lugter af hest, kommer man ikke ud i noget snavs!
0
0
Svar på denne tråd
 
 xfgmntdm
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 14:31
Jeg går heller ikke med hele vejen........hesten kan godt klare det men det kan jeg ikke :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 StineP
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 19:17
Du HAR bare at tage din dejlige dreng med ;)
Der skal jo være noget for de araber-interesede ;) Hvis ikke jeg kan låne en hest/pony at ride, går jeg gerne sammen med dig og Amir.

eller Christel, var det ikke noget med at Aksel eller Luna var reserveret til mig ;-D (skal nok huske rulleskøjterne :-P )

Hilsen Stine.




:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D

Se min hjemmeside, der er dagbog, gæstebog etc. - hjemmeside


Undulatunger sælges:
Håndtamme lige fra redekassen,
mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80

+ Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250

Kontakt Finn på 22769924
eller Steen 20272357
0
0
Svar på denne tråd
 
 Friser1-Rikke
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 19:43
Altså lige meget om du har hesten med så kommer du:) For fik desværre kun mulighed for at snakke lidt med dig sidst, så denne gang skal der tages revanche:)

Knus Tina


Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjanna
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 22:30

Det kan godt være at jeg tager imod tilbudet og rider med, der lyder da hyggeligt :-D Håber så bare hesten er klar til den tid, jeg er nemlig kun lige begyndt at ride på vej med ham.

Mvh. Nanna
Medstifter af EPC Forever Klub :-P


http://www.enghoejs-ponyclub.dk/
0
0
Svar på denne tråd
 
 ækjrbfgilbgr
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 14:17
Rellun : Ellers går du bare sammen med mig ;-)

Stine111 : Bare rolig jeg skal nok tage ham med :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min egen hest
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 14:25
Står garanteret til udlån til skovturen...

Jeg har termin 1½ måned før træffet - og ved ikke hvor meget jeg overhovedet får redet i perioden op til.

Håber jeg kan få nogle til at tage Palle på nogle ture så han også er rustet til at kunne klare et par timer i skoven - ellers bliver vi begge pænt hjemme.

Men ellers står Pascal i hvert fald til at kunne lånes til små ture på hn-træf :-)

Men, det kræver også lige at jeg kan få sjanna eller en anden til at stå for skovturen (det skal jo være en der kender turen i hvert fald) - så bliver jeg hjemme og passer grisen (altså - aftensmaden) ;-D
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 r6yku6r8k56
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 15:07
Amir og jeg går jo heller ikke hele turen så vi er jo nok tidligere hjemme end de andre og vil da gerne passe svin sammen :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaa joo øhhmn....... HVAD?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 15:15
Heejh..
øøhmn.. hva er HN-træf.. OOhh ?

Åååhåhh.'


hm,,-.




Vriinsk Anna O Triiinity <33
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anna-musen
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 15:22
Hvis du læser tråden finder du svar på dit spørgsmål...

Du kan også finde link til anden tråd om hn-træf i min signatur.

Øhh....åhhhhh...ooohh??? Har du ondt i mavsen eller? ;-D
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 ih altså
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 15:39
hvor det træf lyder så skide hyggeligt... villle sgu gerne med hvis ikke det var på sjælland... har på ingen måde råd til at tage turen over broen... desværre... ku ellers være skide hyggeligt at se alle+deres heste

mvh Pia



Stald Annasminde

Helt ny kieffer lech sælges. se præsentation.

Kashmir udlejes
0
0
Svar på denne tråd
 
 Spare op?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 15:50
Pia - har du ikke råd hvis du lægger lidt til side hver måned fra nu af? :-)Du kunen evt. arbejde på at følges med nogen så det blev billigere?
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 pia......
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 17:07
du er jo ikke eneste person der kommer fra den anden side af danmark - kan jeg få ferie og kan jeg finde nogle at køre med tager terroristen og jeg fra augustenborg til sjælland uden at blinke.

han skal jo give kursus i hvordan man bliver terrorrist...


:-P Karina82 :-P

;-D møgkællinger har det sjovere ;-D



Formidler af salg af Haflingere.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tja....
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 19:20
min økonomi er ikke den bedste...
med 2 heste og kun 4000kr i måneden, er det ikke så nemt. og jeg skylder stadig mine forældre 10000 for min nye sadel.
plus der hele tiden kommer alle mulige trælse regninger.
på torsdag kommer dyrlægen og laver tjek på kasse da han skal forsikres, så det kommer jo lige oveni, både dyrlægetjek og forsikring.
plus at jeg skal have sparet op til at jeg kan få Hannibal tilredet...
og der kommer alle mulige dumme regninger oven i alt det her plus at mine forældre gerne snart vil se nogle penge for den sadel...
Så det er ikke så nemt, desværre.

mvh Pia

Stald Annasminde

Helt ny kieffer lech sælges. se præsentation.

Kashmir udlejes
0
0
Svar på denne tråd
 
 kan det passe?
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 19:25
Er der slet ikke andre end mig fra nordjylland der tænker på at tage en tur til sjælland? ?:-)
Med venlig hilsen
Trine

Når man lugter af hest, kommer man ikke ud i noget snavs!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cruella76
Forfatter: 
Dato:  01-02-2005 20:00


kom der ikke også en med vognspand, så skal du da bare med der... :) :) :) :)


Mkh.
Else.



:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D


"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Else...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 19:47
Uha- vognspand? Det er gået min næse forbi - men det kunne da være genialt (gisp hvor skal jeg snart gøre af jer allesammen) ;-D

Men, så kunne barselsholdet jo komme med i skoven på den måde :-P
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov...
Forfatter: 
Dato:  16-02-2005 20:18
Jeg vil da også lige melde mig til HN træffet.... Jeg har nemlig allerede sørget for at have fri i den weekend. Synes det er en skøn mulighed for at lære nogle andre hestemennesker at kende... :-P

Er sikekr på at min araberbasse vil nyde en weekend i nye omgivelser...

Kommer fra Ledøje og har en ekstra plads i traileren hvis der er nogen der er interesseret... :-)


Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd
 
 TILMELDING KLAR
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 15:31

Så kan man tilmelde sig:

Tilmelding til Hn Træf 2005

HUSK at læse teksten ordentligt - f. eks er man først tilmeldt når man HAR indbetalt.

De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvornår er sidste frist ?
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 18:59
Ja hvornår er sidste frist for tilmelding ?

Pia

Bid, pandebånd og dækkener sælges.
Se min præsentation.

"A horse can lend it's rider the speed he or she lacks - but the rider who is wise remember it is no more than a loan"

"The soul that beholds beauty becomes beautiful"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilmeldingsfrist
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 19:30
Der er egentlig ikke nogen tilmeldingsfrist.

Da der som udgangspunkt kan deltage 50 personer i arrangementet kører det efter "først til mølle" princippet - dvs. man er først tilmeldt når man har betalt - og nærmer vi os at der er 50 der har betalt, sender jeg en melding til de der har tilmeldt sig men som ikke har betalt om, at så er det NU ;-D
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ej der er antalsbegrænsning på ØV
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 21:15


Det tager det sjove i, at vi kan være med alle sammen... Så bliver det jo de samme IN, der kommer hvert år og ikke hele HN´s HN-træf... ØØØVVV

Jeg ved ikke, om det er mig, der er sippet nu... Men det tog lige noget, af den der glæde fra mig af over, at skulle afsted og møde en MASSE HN´eren... ØØØVVV

Jeg ærgrer mig stadigt over, at vi kun var det antal vi var her... :(

Og med det antal, der allerede nu har tilkendegjort, at de vil med, og med alle dem jeg ved der glæder sig til det, så bliver vi over 50 personer.. Jeg har barn med, og de tæller jo også med i de 50 personer... :(


Men ok, det er ikke mig, der er arrancør i år.. Så jeg skal ikke blande mig..


Mkh.
Else.



:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D


"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 HN træf
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 23:47
Hejsa

Hvad hvis man kun kommer lørdag formiddag, og bliver der til efter maden lørdag aften?

Kan man det?

Hvordan tilmelder jeg mig til dette?
Mange hilsener fra Anja :-) Sandberg
gør det lettere ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Else
Forfatter: 
Dato:  21-02-2005 23:57
ja det kunne være fedt at være 300 :-)

men Christels toilet og vandforsyniong samt folde kan ikke rumme så mange mennesker, det er jo stadig privat lige som hjemme hos dig. og denne gang bliver vi dobbelt så mange hvis alle "pladserne" bliver fyldt. der skal også være plads til trailere og biler osv.

og fordi der kun er mad til 50 personer i grisen.

men lad os nu se om der overhovedet kommer 50... du ved jo selv hvordan det er med forhåndstilmeldinger og så endelige betalte tilmeldinger :-)

Anja: du tilmelder dig på klikboksen i højre side af skærmen. du skal bare tilmelde dig "hyggeaften" mener jeg det kom til at hedde.

Hilsen Sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 lyder hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 00:00
Hejsa, med jer alle.
Det lyder til at i har haft nogle kanon hn traf.
Det kunne da være at jeg kunne finde på at komme, sammen med min datter.
Jeg kommer fra midt jylland, men syntes det kunne være sjovt at få ansigter på personerne bag indlægende.
Hvor afholdes det?
Vil gerne ha mere informatuon ang. jeres traf.
Knus Susanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 nuska..
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 00:04
Du kan læse mere om det her hn-træf

nederst på den side er der et link hvor man kan melde sig til, der kommer en del fra jylland så du vil ikke være helt fortabt blandt os sjællændere :-)

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 02:44
også gerne med. MEN (for sådan et er der jo altid ;-D ) hvad med børn ?

Må ærlig indrømme at jeg synes det er lige i overkanten at betale 250 kr. for at min 3 årige datter også kan komme med. Og ideen med at tage afsted, var jo at vi begge kunne få en hyggelig weekend sammen med heste og heste-mennesker og Emma ville elske det. Men 500 kr. for os begge synes jeg ikke lige jeg har råd til.

Er der en aldersbegrænsning på, hvornår man skal betale ?

Camilla


Der er ikke noget jeg ikke kan, kun noget jeg ikke har lært endnu.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nuska, Anja, Camilla, Else
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 08:16
Nuska - se link:

hn-træf

Anja:
Tilmeld dig til hyggeaften så - så kan du altid "smide" en 10´er hvis du også skal være med på frokosten lørdag.
Hvis du skal have hest med koster det 50 kr. mere - også selvom den kun skal være der om lørdagen.

Else: Du ved besked fra beskd centeret :-)
Men mht. pladsbegrænsningen, så er den som Sjanna skriver helt naturlig. Det ER privat dette afholdes, det er simpelthen ikke plads til flere end 50 heste, og 50 heste vil bestemt også være i overkanten :-@
Som vi har skrevet er begrænsningen et udgangspunkt, der vil jo som sådan ikke blive "afvist" folk, men alt afhængigt af HVOR mange heste der tilmeldese, kan de være at vi må sige stop for dyr på et tidspunkt. Personer skal vi skam nok finde plads til, så længe folk vil deles pænt om både mad, plads & toiletter - og ellers må de grave sig et hul i skoven ;-D

Så ingen panik, vi skulle gerne få plads til alle.

Camilla:
Korrekt, 300 kr for din 3-årige datter er maget, og sådan skal det heller ikke være. Jeg går ikke ud fra at hun har hest med?
Hvis i skal være med ud over lørdag aften, så vil jeg mene det er fair at du så tilmelder hende som deltager til hyggeaften. Altså 140 kr.
Der er jo mad både morgen, middag og aften.



:-)
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Christel
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 12:51
Jeg indrømmer gerne at jeg er laaaaangsoooom. :-D

Men har jeg forstået det rigtigt, hvis jeg tilmelder mig hyggemiddag, men tropper op med hesten, og så betaler der når jeg kommer? ?:-)

Hi hi, er du ikke sød og skære det ud i pap? ;-D
Mange hilsener fra Anja :-) Sandberg
gør det lettere ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ihhh ELSE!!
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 13:34
Hvordan kan du tvivle på om jeg VIL med :) :) :)

Jeg vil rigtig gerne med, men ved først lidt længere henne om jeg kan for ryggen, med den lange køretur, og alt det....!!

Men gem mit sæde ;)

Coysen skal jo med under alle omstændigheder til Mette såååe.... :)

Hehe...

Mvh Line

|Dig my grave, dig it deep, dig my grave from head to feet, on the top, place a stone, and let people know i died alone |
© Line Ditlevsen ™

HP

Siden om Carino

The Rainbow Bridge
0
0
Svar på denne tråd
 
 hyggemiddag
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 13:35
Hej Anja
Når der er hyggemiddag, er al ridningen overstået, så hvis du kun kommer der, tror jeg du skal gøre det uden hest, det gør jeg.
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Anja...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 13:36
Du tilmelder dig hyggeaften på sitet.

Men, hvis du kommer om formiddagen, og ved at du skal have hesten med - så indbetaler du følgende beløb:

140,- for hyggeaften
50,- for hesten

Altså 190,- kr.

Så kan jeg se det når du indbetaler, og jeg har noteret hvorfor det er et skævt beløb :-)

Jeg skal vide INDEN selve dagen HVOR mange heste der skal med på rideturen så skovfogeden er informeret. :-)
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det gør jeg
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 13:56
Tusind tak for svaret. :-)

Bente: Nej, det var meningen at jeg ville komme først på dagen, høre Jan fortælle om billeder, være med til frokosten, ridetur og hyggemiddag. Altså en hel dag uden overnatning.
Mange hilsener fra Anja :-) Sandberg
gør det lettere ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  22-02-2005 22:57
Hejsa.
Jeg takker for den fine tilbagemelding ang. traf.
Det lyder utroligt hyggeligt.
vil give en tilbage melding,fredag om jeg kan komme med, jeg skal nemlig flytte min ferie med resten af familien bare en uge, eller endnu bedre få dem til at endre afrejsen fredag, til mandag.
I høre fra mig.
knus susanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sååå vidt jeg ved, så
Forfatter: 
Dato:  23-02-2005 16:41


er der vist et par stykker, ovre ved jer, der har tilbudt at have heste opstillet, så det ikke var kun ved Christel, der var heste opstaldet.. :) :) :) :) :)

Vi har personligt fået tilbudt, at have vores et andet sted.. :) :) :) :) :)


Mkh.
Else.



:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D


"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov glemte helt
Forfatter: 
Dato:  23-02-2005 16:46

Grisen... :) :)

Er jeres slaget bestilling på ikke bare på et minimumsantal, og så derefter indretter de den, til det antal der nu kommer... Det gør vores da bare.. ?????



Vores sagde minimum 30 personer, kom der 31, ja så var der kød til det, og blev vi 130, ja så var der til det, men kuvertprisen blev den samme i gennemsnit.. :) :) :) :) :)


Mkh.
Else.



:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D


"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hej Cruella
Forfatter: 
Dato:  23-02-2005 20:24
Jeg kan læse i "reglementet" for HN-træffet at der bliver folde med halm og vand på til hestene.
Er der mulighed for, at der kan blive lavet en fold uden halm? Min lille Chanell kan nemlig ikke tåle stadset, så jeg ville frygtelig gerne have hende på en fold uden halm, ellers begynder hun at hoste, så hun skal have medicin og ikke kan rides på i 14 dage bagefter:-(

Det kunne jo også være jeg ikke er den eneste med det problem :-)

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule {>

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej alle..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2005 20:34
var det ikke muligt at HN-træf folkene (dem der står for arrangementet) kunne lave en ny tråd, hvori I opsamler det I indtil videre har fundet ud af?

Jeg synes denne her tråd snart er lidt uoverskuelig.

Men Ih jeg glæder mig allerede :-D
Monica

Stifter af SAK!
-lykkelig ejer af "krone/bølge" dyret Moonlight :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Else/Karina/Monica
Forfatter: 
Dato:  23-02-2005 20:39
Else: Mht. grisen skal vi bare være minimum 20 personer .

Karina: Det er klart at din hest ikke skal have halm hvis hun ikke kan tåle det - halm og vand er blot til rådighed til de der måtte ønske det :-)
Så hvis der er flere der ikke ønsker at deres heste skal have halm, så kan de stå på fold sammen.
Der bliver under alle omstændigheder lavet mindre grupper af heste - de bliver ikke alle losset ud på én stor fold.

Monica: Linket til tilmeldingen skulle gerne være den opsummerende - altså med generelle oplysninger om træffet.
Derudover kan folk naturligvis stille spørgsmål her, eller på besked som også bliver brugt flittigt :-D
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cruella...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2005 21:02
okay tak :-)

Jeg ville forresten lige høre om det var muligt at "booke" en boks hos dig til smølfen?

Mod betaling selvfølgelig :-)

Jeg vil nemlig ikke have ham på græs om natten så ellers skal jeg finde ud af at køre ham fra og tilbage :-P
Monica

Stifter af SAK!
-lykkelig ejer af "krone/bølge" dyret Moonlight :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Boks...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2005 21:06
Monica: Jeg har kun 1 stor boks, og to små til miniaturerne - og den store boks er ikke så stor igen.

Nete langhoff herinde fra bor ikke så langt fra mig - og hun har tilbudt at man kan have sine heste i boks hos hende under træffet - så prøv evt. at tage fat i hende.

Der er også 1 anden der mere eller mindre har lagt billet ind på min ene boks - så jeg må nok lige vente med at love den ud :-)

Men, hvorfor vil du ikke have ham på græs om natten?
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Annette Christensen
Forfatter: 
Dato:  02-03-2005 18:14
Der er en Annette Christensen der har indbetalt kr. 300 d. 1/3

Men jeg kan ikke se dig på tilmeldingslisten? Hvem er du - kom frit frem? ;-D
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan det mon være...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2005 22:01
.... Mumse?????

Hun hedder ihvertfald Annette Christensen:)

Tror det muligvis er hende Christel:)

Knus

Tak for sangen og tak for alt.
Floating in a sea of darkness, days turning blue, a vivid fantasy, a vision of you
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cruella76
Forfatter: 
Dato:  02-03-2005 23:13
Jeps det er mig, der har indbetalt.
Jeg har i feltet besked til beløbsmodtager skrevet
Mumse / Annette Christensen.


Hilsen
Annette
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cruella...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2005 23:18
Tja det er jo en meget omdiskuteret sag *G*

og jeg kan vel næppe komme med grunden uden at blive kaldt for at være "ond" osv ved hesten :-P

Grunden til jeg ikke ønsker han skal på græs om natten er fordi at han ikke er vant til det.

Og jeg vil slet ikke have at hans første gang bliver med heste han ikke kender.

(og please alle,nu ingen stor debat om HVORFOR min hest ik går på døgngræs for orker ikke at skrive det igen.men if. dr dyr har han bedst af at lade være*S*)

Men jeg vil prøve evt at kontakte Nete L.

tak.
Monica

Stifter af SAK!
-lykkelig ejer af "krone/bølge" dyret Moonlight :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Idenion
Forfatter: 
Dato:  03-03-2005 08:26
Den grund er skam helt fin med mig :-)

Men ja, tal lige med NEte - ellers vend tilbage til mig, så ser jeg lige hvad vi kan finde ud af - det kan være naboen har plads til en mere :-P
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2005 10:12
Hvor kan man se hvem der er meldt til?

Rikke



Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.


Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd
 
 Se tilmeldte
Forfatter: 
Dato:  03-03-2005 10:16
Det kan du derinde hvor du tilmelder dig - oppe i toppen kan du vælge "se tilmeldte" - og der kan man også se om der er betalt eller ej - (såfremt jeg har fået opdateret altså :-))
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Begrænsning
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 21:02
Hej alle

Jeg kan rundt omkring i tråde og beskeder, fornemme en vis uro omkring det at der i info om Hn-træffet Sjælland, er sat en begrænsning på 50 deltagere.

Jeg vil gerne hermed prøve at uddybe lidt hvorfor denne "begrænsning" blev sat på. (hvis det da ikke er for sent :-))

Dette arrangement afholdes privat. På privat grund, med privat stald.

Dette giver nogle naturlige begrænsninger i form af staldplads, og fold plads.

Da arrangements gruppen mødtes i januar her hvor træffet skal løbe af stablen, var der efter rundvisning på grunden rørende enighed om at vi måske skulle finde frem til en eller anden form for max for hvor mange heste her rent fysisk kunne være.

Tanken om at der kom 200 mennesker, og 100 heste blev lige pludselig temmelig uoverskuelig - så er det sagt :-)

Derfor blev vi enige om at sætte et max på 50 heste.

Jeg ser nu, at vi måske bare skulle have ladet det blive i vores egne tanker, og så tage emnet op igen hvis det blev aktuelt, og der lige pludselig viste sig at være flere tilmeldte end overskueligt var!

Men det er for sent (man lærer jo noget hver dag) 8-)

Men at det skulle få nogle til at vælge træffet fra, altså på grundlag af at "der jo alligevel er begrænsning på" det havde jeg godt nok ikke forudset.
Det ærgrer mig RIGTIG meget - for indtil videre er det jo overhovedet ikke aktuelt?

Jeg vil gerne RÅBE ud til alle der kunne have lyst til at deltage i træffet på Sjælland, at der selvfølgelig er plads til ALLE.

Skulle det ske at der løbende kommer tilmeldinger på over 50 heste - så er jeg sikker på at vi kan finde en løsning - enten ved hjælp fra naboer eller andre hn´er som bor i nærheden.

Så - skal vi ikke forholde os åbne til det faktum at der i infoen står at der er et max?

Om vi så bliver 500 mennesker, så finder vi ud af det, men alle vil jo gerne have at deres hest kan få nogle gode dage på folden også - og det var fra de tanker at begrænsningen udsprang :-)

Jeg ved at vi får en fantastisk weekend, om vi så bliver 10 eller 100 - og jeg glæder mig utrolig meget.

jeg håber at alle vil vise forståelse på mit forsøg på at forklare mig her.

Og så er det dejligt at se at vi efterhånden er 45 tilmeldte, hvoraf de 12 har betalt.

God weekend til alle {>
De bedste hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...

Husk HN-Træf august 2005

Hn-træf 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Til de der HAR betalt
Forfatter: 
Dato:  27-03-2005 12:38
Vil i ikke være søde lige at sende mig et tlf. nr til jer over beskedcenter? I må også meget gerne skrive til mig hvornår i forventer at ankomme (altså, torsdag, fredag lørdag) og ja, jeg ved godt at der er lant tid til, det er også kun for at kunne danne et billede.

Jeg er ved at lave min egen tilmeldingsliste - så jeg har bedre overblik over hvor mange der har betalt osv.

Telefonnummeret vil kun være tilgængeligt for mig.

På forhånd tak :-)
hilsner
Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...



Støt - forbyd dyre6 - med din underskrift

Tilmelding og info om HN-træf august 2005
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hiv ohøj...
Forfatter: 
Dato:  25-05-2005 23:12
Synes lige jeg ville fiske tråden frem igen, selvom den efterhånden er GODT laaaang - tror det har taget mig 3 kverter at læse den igennem :-)

Vi nærmer os jo med hastige skridt, og jeg glæder mig meget selvom jeg har en fødsel der gerne lige skulle overstås inden ;-D

Vi vil snart finde en "sidste frist" tilmeldingsdato - for vi bliver jo nødt til på et eller andet tidspunkt at vide hvor mange vi skal bestille øf øf til osv....

Men, de der har tilmeldt sig på listen, som ikke har betalt, vil jeg sende en besked til den tid, så alle har en chance for at være med...Men det varer lidt endnu, så i har lidt tid at løbe på...

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christel...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 12:11
Er det bare mig eller står der ikke nogen dato på siden for info og tilmelding?

Kan nemlig ikke lige huske hvornår det blev ;)

Og jeg ER da tilmeldt ikke? Står ikke på listen, og har jo spurgt før, hvor du sagde at det var jeg når jeg var med i planlægningsgruppen, men kan se at de andre fra gruppen står på listen???

Stine

>
Fotografering tilbydes


Kontakt mig på min mobil eller skriv en mail og jeg sender dig nogle eksempler, på billeder, som jeg har taget. Jeg kører gerne i hele DK.




:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv at kigge på tilmeldingen
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 13:11
ude i siden. Der er et link til hele HN træffet

Bitches
have more fun


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stine...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 13:23
Du skal selv tilmelde dig inde på listen., uanset om du er i arrangements gruppen eller ej :-)
(vi har nok bare talt om at jeg jo godt VIDSTE at du kom, men tilmeld dig lige alligevel) :-P

Datoen er d. 4-7 august, mener også det står på siden om tilmelding, men tjekker da lige for en sikkerheds skyld.

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var det ;)
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 13:52
Så er jeg tilmeldt ;)

Nu håber jeg bare at jeg kan låne en hest ligesom sidste år ;)

Stine

>
Fotografering tilbydes


Kontakt mig på min mobil eller skriv en mail og jeg sender dig nogle eksempler, på billeder, som jeg har taget. Jeg kører gerne i hele DK.




:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stine111
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 14:32
Du skal være velkommen til at ride en tur på min pølse.. Hun er ikke den største, men nu meget hyggelig alligevel... :-) ;-D


Mvh Louise Lehrmann




Smil... Det smitter...

0
0
Svar på denne tråd
 
 til Louise
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 14:40
Det ville da være skønt - tusind tak.

Men vil jo så gerne med på den lange tur :( må finde en jeg kan låne til hele weekenden ;)

Stine

>
Fotografering tilbydes


Kontakt mig på min mobil eller skriv en mail og jeg sender dig nogle eksempler, på billeder, som jeg har taget. Jeg kører gerne i hele DK.




:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 stine111
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 15:23
Det kan jeg godt forstå.. :-) Men vis ikke du finder en, kan nappa altid trænge til lidt ekstra motion.. :-D

Mvh Louise Lehrmann




Smil... Det smitter...

0
0
Svar på denne tråd
 
 øikjfdboijgr
Forfatter: 
Dato:  26-05-2005 17:39
Christel :
Har skrevet en besked, har du fået den? :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Betalings info
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 17:04
Kære allesammen

Følgende besked er idag sendt til de der er tilmeldt, men som ikke har betalt endnu.



Kære H-And:)

Vi nærmer os hn-træf med hastige skridt.

Vi kan se at du har tilmeldt dig, men endnu ikke har indbetalt.

For at kunne bestille mad i god tid (så grisen kan fanges og slagtes), har vi brug for at vide om du helt sikkert kommer, og dette klares bedst ved at beløbet indbetales:)

Derfor ser vi gerne din betaling senest d. 5/7-2005.

Har du fortrudt, eller ikke kan komme alligevel, så send mig gerne en besked så du kan slettes fra listen.

Vi glæder os alle meget til at møde en masse glade H-Ænder, og ser frem til en dejlig solfyldt weekend:)

Sommerhilsner
Cruella76 & arrangementsgruppen.


Så håber jeg at der kommer gang i de sidste tilmeldinger - så vi kan få bestilt noget dejlig mad :-)

Ses vi? Det tror jeg nok vi gør...

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja vi gør så!!
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 17:29
Klart vi ses :-)

Næst efter kåringen i ICS er det årest største arrangement for mig og den brogede.

Og vi glæder os ja vi gør så.

Badullen er allerede begyndt at gøre sig lækker og jeg har fortalt hende om alle de fiiiine heste der kommer og godt kan være noget så frygteligt bange for en ko :-P

Så hun er begyndt at vænne sig til tanken om at skulle vise sig fra sin bedste side så hun ikke skræmmer alle de fiiine heste væk.

Så vi ses, ja vi gør så! ;-)

Tina & Badullen





0
0
Svar på denne tråd
 
 Jah Tina
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 10:09
Ih - og jeg er sikker på at Badullen nok skal tage sig godt ud til træffet ;-D

Der sker lidt efter jeg har sendt denne besked til folk - 8 har meldt sig fra igen, og 1 har indbetalt :-)
Grisemanden er bestilt og informeret om arrangementet - og afventer nu blot at få af vide hvor mange vi bliver....og vi bliver vist mange :-D

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  01-07-2005 10:28
ses vi til HN træf.. :-)

Glæder mig allerede til at møde alle de mennesker der kommer....

Men vis der er en som har en ekstra plads i deres trailer, ville mig og Nappa blive glade, da vores plan ikke holdt alligevel... Selvfølgelig mod betaling.. :-)

Mvh Louise Lehrmann


affaldstræ bortgives. Kan lev.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har dU betalt?
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 21:42
Kære allesammen

Ja, det måtte jo ske :-)

Vi har desværre fået en virus på vores bærbare pc, så den er til "doktoren" i disse dage.

Fint nok..MEN, det er desværre det eneste sted vi har vores home banking? Så jeg har ikke mulighed for at tjekke HVEM og OM der er nogen der har indbetalt de sidste 5 dage!

Så HVIS DU HAR indbetalt, men det endnu ikke er registreret på tilmeldingssiden, så vær sød at sende mig en besked over besked center.

Håber på jeres forståelse :-D

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 HJÆÆÆLP
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 22:27
Der er 2 fra "arrangementsgruppen" som af personlige årsager desværre er blevet nødt til at melde fra til træffet :-@

Det gav mig sgu lige de første grå hår i tindingerne :-)

Som de fleste nok ved, har vi en nyfødt i huset, og jeg har derfor brug for al den hjælp til træffet jeg kan skrabe sammen.

ER DER NOGEN DER HAR LYST TIL AT VÆRE EN DEL AF ARRANGEMENTSGRUPPEN?

Og som har mulighed for at deltage i et planlægningsmøde nu på lørdag d. 10/7?? Om eftermiddagen? (Ikke så langt fra Næstved)

Til træffet får vi brug for nogle der kan hjælpe med følgende:

1.Tage imod folk med heste, biler og trailere når de ankommer.
2.Anvise hvor folk, telte og heste skal placeres.
3.Sørge for indkøb af mad, hente morgenbrød osv.
4.I turnus at sørge for at der bliver sat mad frem på bordene a´la "smør selv" ved morgen mad og frokost osv.
5.Hjælpe med at sørge for god ro og orden og hyggelig stemning:)
6.Oprydning generelt.

Håber at der er en engel eller to der melder sig på banen :-)

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 oh my....
Forfatter: 
Dato:  06-07-2005 23:03
Oh my, det var da træls der er nogle af arrangørende der er hoppet af.
Jeg har ferie, så hvis det ikke havde lagt på den anden side af fyn, så havde jeg hoppet til.

Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg håber snart at hører fra mona som jeg skal låne hest af. Håber hun når at tilmelde sig, for jeg har betalt og tilmeldt mig med hest.. Jeg krydser fingre.

Rikke



Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-D


Mine billeder - løbende opdateret
0
0
Svar på denne tråd
 
 liaejfgiwt
Forfatter: 
Dato:  07-07-2005 07:46
Åh nej.....det er bare ikke hvad man har brug for, men det er der jo ingen der kan gøre for. Jeg kan desværre ikke hjælpe da jeg jo kun kan komme lørdag....undskyld :-(

Håber der dukker en løsning frem.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ANYONE??
Forfatter: 
Dato:  07-07-2005 13:54
Må lige hive tråden op igen, i håb om at der er nogen der melder sig :-)

Rikke & Stine - tak for jeres svar - men nej, i er nok ikke lige de mest oplagte emner ;-D

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 cruella
Forfatter: 
Dato:  07-07-2005 14:47
Hej Christel..

Mener du søndag d. 10 eller lørdag d.09?.. For vil da lige se om jeg ikke kan hjælpe, skal bare lige være sikker på hvad dag/dato du mener.. :-P :-D


Mvh Louise Lehrmann


affaldstræ bortgives. Kan lev.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nappa...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2005 15:31
Sorry - datoerne var ikke lige min stærke side i går:)

Men så er det lørdag d. 9 jeg mener.

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christel..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 08:56
Det er da bare helt i orden.. det kan jo smutte.. :-)

Hvad tid er det lørdag?.. For det kommer an på tiden om jeg kan...

Mvh Louise Lehrmann


affaldstræ bortgives. Kan lev.
0
0
Svar på denne tråd
 
 God tur..
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 10:30
Jeg håber i får en god tur på Sjælland og jeg vár med ved Else G sidste år. Det var hyggeligt. Jeg kommer ikke, da jeg finder det lidt for langt væk for mig i Midtjylland. Synes det var flot dem der kom fra Slælland til Else G sidste år, men tanken om at køre så langt med hest bagi tiltaler ikke lige mig.

Jeg holder derfor et lille træf her i Midtjylland ved Herning d. 13-14 august. Det bliver med hjemmelavet stævne. Håber ikke nogle bliver stødt over det, men måske er der nogle, der bare gerne vil ride med andre og hygge en aften uden t skulle køre helt vildt langt.

I kan se detaljer under arrangementer, for ikke at blande dette ind i tråden om træffet på Sjælland.

Men til alle jer der skal til træf på Sjælland, så glæd jer. Det er skide hyggeligt..

Hej hej..

Bækgaard


Opstaldning tilbydes


Hn træf i august ved mig. se arrangementer
0
0
Svar på denne tråd
 
 hjælper
Forfatter: 
Dato:  08-07-2005 10:31
Hej Christel
Jeg vil godt hjælpe, det jeg kan, jeg har jo ingen hest med jeg skal passe.
Har skrevet en besked til dig
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Oprydning på listen
Forfatter: 
Dato:  09-07-2005 13:03
Så er der ryttet op inde på tilmeldingslisten :-)

DVS. de der ikke har betalt er nu slettet (bortset fra dem jeg har aftaler med om at der betales senere, eller de afventer for at se om de kan komme).

Men, det gav da en lille smule luft, og lidt overblik over hvor mange der kommer.

Har jeg slettet DIG, og du stadig gerne vil komme, så send mig en besked.

Står DU stadig på listen, men VED allerede nu at du ikke kan komme, så send mig også gerne en besked ASAP. Vil meget gerne have et fuldstændigt overblik snart, så vi kan finde størrelsen på grisen, og påbegynde at lave lidt folde osv.

Svedige sommerhilsner
Christel

PS. MANGLER STADIG NOGLE HJÆLPERE....

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Christel
Forfatter: 
Dato:  09-07-2005 13:35
Jeg har sendt dig en besked.

Louise.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjælpere har meldt sig og stole
Forfatter: 
Dato:  10-07-2005 18:32
Chess og Swarowski bliver vores redning ser det ud til, og Bentewn har også meldt sig til at hjælpe når hun kan ;-D

Tusind tak for det - så tør jeg trække vejret igen.

Er der nogen der ligger inde med nogle klapstole (evt. de der smalle hvide plastic), som de kan medbringe til træffet?

Borde har vi nok af, men det kniber med siddepladser, og det ville være fedt hvis nogle havde et par stykker de kunne have med?
(Vi bliver 50 lørdag aften).

Hvis du har, må du meget gerne skrive en besked til mig.

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stole.
Forfatter: 
Dato:  10-07-2005 19:22
Hej Christel
Jeg har da 7 eller 8 klapstole, hvis du mangler.
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bente/stole
Forfatter: 
Dato:  10-07-2005 19:34
Du må meget gerne medbringe dem hvis du har mulighed for det? Kommer du i bil eller?

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 christel..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2005 07:40
Jeg ville da også gerne hjælpe til... Vis der stadig mangler hjælp??..


Mvh Louise Lehrmann


affaldstræ bortgives. Kan lev.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gerne Nappa
Forfatter: 
Dato:  11-07-2005 22:33
Har også sendt dig besked - det er bare super :-)

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen fotograf:(
Forfatter: 
Dato:  13-07-2005 22:38
Brand ærgerligt, men Jan som skulle komme og fortælle os lidt om fotografering, har desværre måtte melde afbud :{-(

Men han har tilbudt at sende det materiale han har lavet!

Er der nogen der går med en fotograf i maven, som evt. vil overtage og lære os andre lidt om hvordan man bedst fotograferer sine dyr??

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej her er vi også på plætten
Forfatter: 
Dato:  14-07-2005 20:36
hej jeg har skrevet en besked til dig!
håber det er til nogen hjælp..

skøn dreng søger part
0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjanerblit
Forfatter: 
Dato:  15-07-2005 06:45
Er der nogen der skal afsted kun lørdag eller som eventuelt kører hjem med hesten for natten og som kan have Amir med fra Søster Svenstrup (Viby Sj.)?
Vores kørsel gik i vasken og vi kan kun komme lørdag :-(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 14:07
Lørdag formiddag er vi så heldige at Torben Andersen vil komme og vise os lidt om hvordan han arbejder med heste.

Torben er enormt god til at læsse problemheste og løse problemer med heste som ikke bryder sig om fks sadel, løfte ben. skylle ben, står stille mens rytteren skal op og hvad der ellers kan tænkes af problemer både små og store.

Har du en hest med et dagligdags problem som Torben gerne må demonstrere på så skriv gerne en besked privat til mig.
vi kan pga tiden ikke nå at læsse en problem hest.

Du kan læse mere om Torben her : Naturalhorsetraining

Hilsen Sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Christel
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 14:29
Er der ved at være et program .

Fx. hvornår jeg skal rydde Gødstrup Bygade så Smukke Ganger kan komme frem ;-D Om lørdagen ..


Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 Illum..../program
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 15:33
Program og program :-)

Jeg kan kort ridse op her hvad der er "planlagt":

Torsdag eftermiddag:
Folk er velkomne, aftensmad medbringes selv.
----------------------------------------------

Fredag:
Morgenmad (når de der er ankommet gider at stå op)

kl. 12/13: Frokost

Eftermiddagen bruges på at tage imod folk, slå telte op, og hygge m. heste og os selv.

Kl. 19: Vi griller på terrassen og hygger...
Evt. fotolære ved Pjemm udfra Jan´s materiale.
-----------------------------------------------

Lørdag:
Morgenmad når folk står op!

Kl. 9.30-11.30: Torben Andersen

Kl.12-13 Frokost

Kl.14 rider vi afsted i skoven, dvs. der skal hestene være sadlet op og klar til afgang.
Efter rideturen kan folk bare slappe af, nogle skal hjem til andre for at bade osv...

Kl. 19-?: Hyggemiddag
------------------------------------

Søndag:
Morgenmad når folk står op...

Derefter pakker vi stille og roligt sammen og siger pænt farvel og på gensyn :-)

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak vi får
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 15:43
Strøget ryddet ved 13.45 tiden ;-)

Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 nå vi nu er ved program!
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 16:08
har jeg et spørgsmål, torsdag, hvornår skal man begynde at dumpe ind nede ved jer?
skøn dreng søger part
0
0
Svar på denne tråd
 
 Torsdag..
Forfatter: 
Dato:  18-07-2005 17:16
Man er velkommen torsdag fra kl. 16 :-)

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 yj,kgtk .,
Forfatter: 
Dato:  19-07-2005 11:04
Slet ikke nogen der kan have os med lørdag?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stine...
Forfatter: 
Dato:  20-07-2005 10:52
PRøv evt. at tage fat i nogen af dem som kommer tidligere med deres heste - det KUNNE være du kunne lokke en af dem til at hente dig og Amir lørdag formiddag.

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tajsa???
Forfatter: 
Dato:  28-07-2005 23:45
Der er en Tasja der har indbetalt til træffet, men jeg kan ikke finde dig på tilmeldingslisten :-)

Kom frit frem? ;-D

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 10:10
så nåede jeg alligevel ikke at melde mig til.
Stupid me
Mvh Camilla


Hesteparadiset
0
0
Svar på denne tråd
 
 tasja/Camilla80
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 10:17
Taja er gennemskuet, har fået en mail.

Camilla80 - du kan nå det endnu hvis du vil?

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu skal jeg også med
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 10:53
Så er jeg meldt til. Mangler dog en hest - ville så gerne med på skovturen om lørdagen.

Men dem der har heste med skal selvfølgelig selv ride dem der, men hvis der er nogle der har en til overs, og evt. ville lade mig låne den, hører jeg meget gerne mere :-)

Glæder mig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lørdag frokost
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 13:19
er det noget vi selv skal have med? eller er det der?
0
0
Svar på denne tråd
 
 spisning
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 13:22
Det eneste man skal have med selv er drikkevarer og aftensmad torsdag. Samt hvad man har af diverse laster som slik og chips ;-)

:Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 drikkevarer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 13:23
Det fik jeg formuleret forkert. Drikkevarer til HELE weekenden og madpakke til torsdag aften.

:Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 Alletiders
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 13:24
Jeg glæder mig helt vildt ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 ADRESSE
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 18:12
Så nærmer vi os - uha, stress he he he ;-D

Nå - men jeg har lavet en liste til gemalen over de ting han skal nå at lave inden på torsdag *fnis* den blev vist lidt lang :-D
Nå - men da man ikke kan tage vores adresse på krak (medmindre man ikke vil finde herhen), har jeg lavet følgende løsning.

Du tager denne adresse på krak:
Gødstrup bygade 11, 4684 Holmegaard.

Og derefter følger du denne anvisning:
Drej til højre ad Gødstrup Bygade ca. 300 m
Vejen bliver til grusvej.
Der hvor vejen deler sig, holder du til venstre, op mod nr. 7-9-11.
Fortsæt ad grusvejen op til skoven.
Har du trailer med, holder du ind ved skiltet hvor der står trailer og læsser af.
Ved alu postkassen, drejer du til højre og følger vejen op til det sorte træhus.

Ved problemer ringer du: 26 14 40 00 :)


Så håber jeg at alle kan finde vej :-)

Vi glæder os...

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 finde vej
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 18:31
Og ellers kig efter den røde hest...

:Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nårh ja Pia...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 18:34
Glemte at skrive at vi sætter skilte op som starter oppe fra Næstved Landevejen :-)

Skilte som Pia er en knag og laver.

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg som er grædefærdig.
Forfatter: 
Dato:  29-07-2005 18:58
måtte jo melde fra her så tæt på :{-(

alvorlig sygdom i familin har sat en stopper for mit Hntrip for i år :-( - christel har du fået min sms?

jeg håber for jer alle at i får en hyggelig forlænget weekend (som jeg i øvrigt HAVDE FÅET FRI TIL), oghåber at nogen vil sende mig nogle mms hilsener fra træffet , så jeg kan følge bare en lille smule med???

i kan jo skrive via beskedcenteret hvis i skal bruge nummeret ;-)

have fun alle sammen - jeg håber på at vende frygteligt tilbage ;-)

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting


min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha....
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 13:04
Uha, nu begynder jeg at glæde mig.

Efter en afmelding fra mona som jeg skulle kører og låne hest af derover ¨måtte jeg finde en anden vej.

Så skulle jeg hygge med Else og hendes datter i toger derover, men hun måtte desværre også melde fra.

Men nu.. tadaaa har jeg bestilt billet ned til karin som jeg skal kører med.

Skønt at have det hele på plads, nu glæder jeg mig bare.

Men suk, hvad er det for noget vejr der er blevet bestilt? Hvem har dog bestilt det?

Rikke



Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-D


Mine billeder - løbende opdateret
0
0
Svar på denne tråd
 
 læihjnfbik
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 14:05
JAAAAAA ( ja jeg råber :-P) jeg glæder mig bare så meget så det er helt forfærdeligt utrolig giga mega meget til HN-træf!!!!

Uha jeg har krilder i maven....

Juhuuuu, det er snart at det er, Hn-ænder :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 godt jeg...
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 14:09
Godt jeg ikke er den eneste :D

Jeg har allerede fundet min sovepose frem

Rikke



Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-D


Mine billeder - løbende opdateret
0
0
Svar på denne tråd
 
 også her..
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 14:16
Jeg glæder mig også bare helt enormt til Hn-træffet.. Bilen er ordnet, støvsuget og madressen bliver hentet hos min far imorgen, så jeg kan sove i bilen... :-) :-)

De fleste af tingene er pakket og klar,sodavand osv ligger i bilen, så nu skal det bare blive tid til at Tina-tossen kommer og henter os.. :-) :-) :-)

Jeg glæder mig bare så meget til at møde alle jer spændene mennesker.. :-)
Mvh Louise Lehrmann

affaldstræ bortgives. Kan lev gratis på sjælland, lolland og falster. Kontakt mig, vis det har interesse.

Søges: Ledig plads i en trailer til HN-træffet. :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Møg vejr - hvad gør vi?
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 17:44
Tjah - vejrudsigten til træffet ser jo ligesom sådan her ud:



HVOR uheldig har man lov at være?

Er der nogen der har en fiks idé til hvad vi gør?
F. eks er der nogen der har nogle pavillioner eller noget de kan tage med som vi kan stille op - og komme i tørvejr i når vi spiser osv??

ER seriøst åben for alle forslag - fik da først stress da jeg så den her vejr udsigt :{-(

Jeg kan godt allerede nu afsløre at vi hverken kan eller vil være 40 mennesker i vores hus - det går bare ikke, slet ikke med prinsessen... 8-)

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 rolig nu alle sammen
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 20:38
for det første er det aldrig til at regne med.
for det andet, er det kun meget få milimeter regn de har lovet lørdag har de kun lovet 2 milimeter over det meste af landet. så der er håb for ude..
hvor skønne mennesker er skinder solen altid..
har ikke andre ider end regntøj med hensyn til overdækning kan jeg ikke hjælpe beklager men
2 milimeter vand er ikke meget så så slemt kan det ikke blive..

håber jeg da..

menlig hilsen ditte


skøn dreng søger part
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vejret..
Forfatter: 
Dato:  02-08-2005 22:38
mon ikke vejret når at ændre sig? ellers så bare lad det regne i Haslev, så hygger vi os i tørvejr i Holmegård ;-D

Synes tit de har lovet regn og så har det kun været lidt skyet. krydser fingre fo det bedste.

Glæder mig til at se alle jer andre ænder ;-)

Og tak til Karin for jeg må sove i hendes telt.

Havde slet ikke overvejet at vi skulle have sprut på bordet, må da vist hellere få købt lidt ind. Selv om Sjanna jo sikkert får drukket mig under bordet 8-) Hun kan klare en del..



At ride er at leve
0
0
Svar på denne tråd
 
 ah bodil...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 00:24
jeg er jo ikke så "ung" mere *lol* så min indre alkoholiker er ved at dæmpe sig :-P

Jeg har lige været i Tyskland her til aften... fandt et par flasker dumle, noget gin og en enkelt kasse øl eller 2 :-) :-)
(uden pas.... uha, tror i lige mit hjerte hoppede et par gange da der stod 6 toldere foran bilen.... heldigis så jeg så uskyldig ud at de valgte at vinke mig videre...pyha)

vejret... ja det er sgu noget møg, men hva. hvis nu alle tager en paraply med kan vi vel danne en formation (i)

går den heeeeelt galt må vi jo køre hjem til mig, der kan vi være indendørs.

nappa: det lyder godt "hotellet" er klar :-) havde du en ekstra madras til mig som du kunne snige med ?

Hilsen Sjanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 sjanna
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 06:01
Madressen er dobbelt og fylder næsten det hele bag i bilen, så der skulle være plads til dig også.. :-) :-)

Jeg er sikker på vejret nok skal holde.. Bare vent, fra torsdag bliver det kun solskin.. :-) :-)

Mvh Louise Lehrmann

affaldstræ bortgives. Kan lev gratis på sjælland, lolland og falster. Kontakt mig, vis det har interesse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh Sjanna
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 12:54
Lad dog være - det er helt okay at indrømme at man kan klare mere end de fleste, skabs alkoholiker eller ej - bare se på det antal flasker du har købt :-P ha ha.

Glæder mig til at få en sjus med dig ;-) Men ikke for mange, så ligger jeg under bordet (gad vide hvordan det er at sove der) ?:-)

Solen skinner idag - og bare bliv ved med det lille sol lige til på søndag.
At ride er at leve
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overdækning
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 13:33
Nå - nu er min kære husbond kørt i Bauhaus for at se hvad han kan finde ud af - han skal nok få bikset en overdækning sammen - han er så klog :-)

Og ja, ellers så tror jeg heller ikke det bliver så slemt med vand lørdag - er fortrøstningsfuld endnu...

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 mystisk
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 13:36
Jeg syntes bestemt jeg havde skrevet et indlæg om nogle paivillioner her, men det må væren oget jeg har drømt.
Jeg skrev ( eller drømte ) at jeg vidste man kan få billede pavillioner i haraldnyborg, og at vi måske kunne smide lidt ekstra penge og få skaffet sådan nogle.

Men det lyder til din bedre halvdel er sat på opgaven

Rikke



Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-D


Mine billeder - løbende opdateret
0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mand er for sej....
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 17:44
Nu har han simpelthen BYGGET en overdækning så vi kan komme i tørvejr hele weekenden, uanset hvordan vejret så måtte være ;-D

Han fortjener vist et smækkys...

PS. husk lige lommelygter folkens - der bliver pænt mørkt herude om natten....

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 sød mand
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 17:52
ham har du været heldig med, det lyder skønt med tørvejr hvis vejrguderne ikke er med os(hvad de selvfølgelig er)
Glæder mig også meget til på lørdag, skal nok huske mine ekstra klapstole, og lommelygten, vinen, sodavand osv. må vist snart til at pakke lidt sammen.
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd
 
 øvøvøv...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 18:01
jeg vil også til HN-træf :{-(
Hilsen Nanna og Klaus
- I was an atheist until I noticed I'm God.

Dressur er kommunikation mellem hest og rytter
:)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen JEG
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 18:21
Giver ham da gerne et smækkys ;-D ;-D

Illum
0
0
Svar på denne tråd
 
 he he Illum
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 18:32
se - det vil han sikkert kun blive glad for - hvis jeg kender ham ret ;-D

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 
 kys til benno
Forfatter: 
Dato:  03-08-2005 19:06
Haha, gad vide hvad han vil sige hvis alle fruntimmer ved ankomsten stormer hen og kysser ham!

:Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 fedt...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 07:51
Ej hvor fedt..

Hov forresten Christel, er det meget smattet? Mine støvler står nemlig i stalden, så jeg tænke om jeg kune nøjes med et par solide vandrestøvler til formålet nu hvor det vil regne sådan?

Rikke - vis kamera er til rep, suk den ville jeg gerne have med..




Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-D


Mine billeder - løbende opdateret
0
0
Svar på denne tråd
 
 kameraet
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 08:29
Bare rolig, der bliver taget MANGE billeder.

:Pia
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige .....
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 12:19
en fodnote.

Igår så jeg med egne øjne den fine overdækning, som Benno har lavet. Den ser god solid ud, så der er ingen grund til panik, den skal nok holde uanset vind og vejr.

Vi ses senere.

Hilsen
Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sko/støvler
Forfatter: 
Dato:  04-08-2005 12:32
Nej, her er ikke SÅ smattet - så gode vandresko/støvler skal nok holde :-)

Jeg er på HN løbende, men hvis i skal have fat i mig og være sikker på jeg ser det - så stang mig hellere en sms...

Christel

Medlem af F.F.G.B.H
Foreningen for gakkede baghave heste...


"Man har vel et standpunkt til man bliver klogere?"


Tilmelding og info om HN-træf august 2005

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider