Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hestekalender 2005 - leveringstid??
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 22:26
Jeg har for 2 uger siden tror jeg det er, bestilt "Hestekalender 2005", på Wiegaardens hjemmeside. Men jeg har endnu ikke set skyggen af denne kalender. Og jeg har skam betalt, overførte penge til den konto der står, og skrevet navn på overførslen, så de kan se at det er mig der har betalt... Der står at der er "begrænset oplag", men hvis de har udsolgt, så burde jeg vel blive kontaktet, så jeg kan få mine penge tilbage?? Eller er det bare fordi der er ekstremt lang leveringstid på denne kalender?? For der står også når man bestiller, at de først sender kalenderen når betaling er modtaget...

Så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig, for jeg er ved at være ret arrig, jeg havde da ikke regnet med at få bøvl ud af det, for så havde jeg da ikke gidet bestille den kalender, jeg kunne jo nok finde en anden...

Wildly
~~~
Den som siger, at ingenting er umuligt, har aldrig prøvet at smække med en svingdør
~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ring da
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 22:28
Hvorfor ringer du dog ikke til dem i stedet?


mvh PiaR
quantum in me fuit.



Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 23:14
he he bare du ikke giver Wiegaarden samme behandling som din pony forrige week. så skal du nok modtage den snarrest, det er jo julehøjtid og derfor forlænget leverings tid.


:-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hundekalender
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 09:30
Jeg har bestilt hundekalenderen fordi min hund er på et af de små billeder på forsiden. Jeg har også både bestilt og betalt, men endnu ikke set den. Jeg tror nu nok at den skal komme frem. Det kan jo være at der har været gået noget galt i et trykkeri eller andet...

//Greenstone

Remember one thing - life is important!

Udstyr sælges - Bog sælges

Welsh Cob & Curly Coated Retriever

Medlem af: Tozzi-Tøsernes Klub - Argh... Ik' nu igen!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 09:36
Er det en pæn hentydning, med den måde jeg behandler min pony?? Går ud fra det er Atilla du mener, og at det var til stævnet i Karlslunde... Ved godt jeg var lidt "ond" ved ham, men det viste sig at han var syg, så det var jo ikke så mærkeligt han ikke gad...

Men jeg prøver at have lidt tålmodighed, og ser om der sker noget...

Wildly
~~~
Den som siger, at ingenting er umuligt, har aldrig prøvet at smække med en svingdør
~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 09:46
jeg og mange andre synes det var direkte modbydeligt at se på, og din kommentar da du red forbi barrieren "jeg er jo ikke diskvalificeret" der havde dommeren bedt dig om at gå ud og alligevel pressede du den ekstra og kvit. med mange klap med pisken. hvis den var anderledes end normalt hvorfor stoppede du så ikke noget før, og hvis den var syg hvorfor startede du så igen om søndagen?


:-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 så er der...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 10:21
Så er der lagt op til mudderkast..

Go for it ¨

Rikke



Lev mens du gør det, elsk mens du tør det.


Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-DBilleder
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha uha
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 10:39
jeg venter nu på mudder, øv at jeg snart skal ud af døren :-*

Jeg vil da gerne lægge ud:

Kunne du ikke mærke at ponyen var syg allerede under træningen?

Ang. Kalenderen, så ring til dem som Pia så smukt siger.
xXx
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kalender
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 10:53
I skal da ha' en HN-kalender 2005 !

Mvh Jan






Fotografering for alle
JP-photo
Speciale i heste og portrætter
0
0
Svar på denne tråd
 
 Går ikke ind for mudderkast!
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 14:36
Jeg kan så afsløre, at fra min side kommer der ikke noget mudder, jeg går mere ind for en fornuftig diskussion, og jeg har i stedet sendt Diana Windstrup en besked med mine modargumenter, for det er jo egentlig ikke en sag der vedrører alle andre herinde...
Og så vil jeg lige pointere, at den omtalte "pony" rent faktisk er en hest, men det er nok mindre væsentligt...

Og nej, jeg kunne ikke mærke han var syg, for han var bare en smule slap, og det har han været et stykke tid, så det var ikke noget jeg bed mærke i, og desuden var han til et stævne weekenden før, hvor han var alt andet end slap. Men det han fejler er altså ikke noget han kan se, det er en virus af en art, men der er hverken snot eller feber, så det er vel ikke så mærkeligt at jeg ikke opdagede det før, for det er jo meget normalt for en 5-års at have lidt humørsvingninger, som jeg i første omgang tolkede det som.

Wildly
~~~
Den som siger, at ingenting er umuligt, har aldrig prøvet at smække med en svingdør
~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd
 
 wildly...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 15:48
hvordan er en virus stillet som diagnose (er nysgerrig)

en blodprøve vil vel kun vise kendte stammer fra vira.

Og hvad er behandlingen i sådan et tilfælde ? (har selv en enormt sløv hest pt, men ingen feber)






Karina
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 blodprøve
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 16:03
Vi blev foreslået at få taget en blodprøve. Der er forskellige målinger man kan foretage der, og ved at sammenligne resultaterne med nogle normalværdier, kan man så finde ud af hvor der er afvigelser og ud fra det så stille en diagnose. Ved ikke helt hvordan det foregår, men i mit tilfælde tydede det altså på en form for virus.
Der er ingen behandling (i hvert fald ikke til den virus Atilla har), andet end at lade hesten holde fri, så vi holder pt en juleferie til efter nytår...

Wildly
~~~
Den som siger, at ingenting er umuligt, har aldrig prøvet at smække med en svingdør
~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd
 
 hm......
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 17:51
det har min fået taget uden afvigelser......... fosfor var lidt over normalværdi, men ikke noget af betydning.




Karina
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm.... 5 års
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 22:30
Vil lige starte med at sige at jeg IKKE VAR TIL STÆVNET, men umiddelbart lyder det voldsomt at presse en 5 års på den måde...... hva fanden skete der med positiv indlæring :(
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm.... 5 års
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 22:30
Vil lige starte med at sige at jeg IKKE VAR TIL STÆVNET, men umiddelbart lyder det voldsomt at presse en 5 års på den måde...... hva fanden skete der med positiv indlæring :(
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider