Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Kunstige negle
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 20:30
Hej,

Jeg står i det problem at jeg har fået sat kunstige negle på for omkring 3 uger siden, det har åbentbart været en dårlig en der har sat dem på, da to af neglene er faldet af, jeg har været oppe og brokke mig og fået dem sat på uden beregning igen, men nu er de begge faldet af igen og de andre er begyndt at genere mig, er der nogen der kender et godt råd til hvordan man får dem til at løsne sig, så jeg kan få dem af??

Håber meget på jeres hjælp, da jeg ikke lige ved hvor jeg ellers skal spørge henne?? jeg vil helst undgå at skulle til at betale for at få dem "revet" af...

Ser frem til at høre fra jer..

Andrea
0
0
Svar på denne tråd
 
 Acetone..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 20:33
Hej Andrea.

Enten kan du bruge neglelak fjerner eller acetone. Du skal stikke fingerene ned i væsken..

Held og lykke..
Penge gør ingen lykkeligere, men jeg vil hellere græde i en jaguar end i en bus!
0
0
Svar på denne tråd
 
 takker
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 20:48
Hej,

Tak for rådet, det vil jeg prøve... håber virkelig det virker.. vil bare af med de negle nu!!

Andrea
0
0
Svar på denne tråd
 
 neglelakfjerner med acotone
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 20:51
Hej

Jeg har selv haft sådanne negle på.
Neglelakfjerner med acetone virkede på mine...

Anette Boye


En rigtig hest er en pinto... (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Acetone.....
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 21:12
Neglelakfjerner kommer du ikke langt med, det duer, men acetone er det du skal bruge.
{>M
0
0
Svar på denne tråd
 
 Negellak fjerner...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 21:55
Du kan sagtens bruge negellak fjerner med acetone vel og mærket, så skal de nok komme af :-)

Mvh.
Sophie

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja måske
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 22:27
acetone eller vamt vand
0
0
Svar på denne tråd
 
 negle......
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 22:42
det billigste og nemmeste ville være at lade dine EGNE negle gro ud selv... hvorfor gør du egentlig ikke det??
det synes jeg er flottest... jeg synes ikke de skal være vildt lange før det er pænt.. bare upraktisk når man rider, for der kommer meget skidt ind under, der ikke kan vaskes ud med det samme.... eller er det bare mig der synes det?
god weekend og jul.... ;-D
Hilsen Camilla

{>billige ting på præs..
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider