Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvor kan man købe duftfri luftfriskere?
Forfatter: 
Dato:  23-01-2023 11:54

Hej

Jeg vil spørge om der er nogen der ved hvor man kan købe duftfri luftfriskere? Det eneste jeg kunne finde var på online køb, som også var relativt dyrt, ift. prisen på almindelige luftfriskere.
Jeg vil gerne finde en luftfrisker uden duft, men som bare har lugt-fjerner-delen og gør luften mere frisk.
Håber, at nogen kan hjælpe.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Luftfriskere?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2023 07:57
Luftfriskere uden duft har jeg ikke hørt om - fraset de spray på hospitalers toiletter, som skal fjerne lugten af prut.

Mit råd er
- Hvis muligt, luft ud. Et par minutter med gennemtræk skifter luften ud.
- Hvis du vil "binde" en lugt, så skil skåle med helt almindelig eddike frem. Fordampet eddike kan binde stanken af tobak / hundetis og andre skumle ting.

Duftfriskere har en masse skumle kemikalier + mere eller mindre gennemtrængende mængder af parfume.
De fungerer efter samme princip som Solkongens hof, du ved den franske kong Louis før revolutionen.
Stanken er der stadig. Fravær af toiletter er der stadig, så folk tisser stadig bag gobelinerne.
Lad os dække lugten til med parfume!

Mit råd er - drop luftfriskere, fjern årsagen, dvs luft ud eller fjern lugtkilden.
2
0
Svar på denne tråd
 
 Friskluftere?
Forfatter: 
Dato:  24-01-2023 09:19

Ja ok, det lyder lidt some en bedre ide, at gøre, mange tak for hjælpe, Doctor Who!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider