Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Jeg er rystet, godt man ikke er kasse m/
Forfatter: 
Dato:  27-01-2021 18:14

I dag var jeg i min lokale Netto lige over middag, og bevares køen var da lang, det bliver den jo med 2 meters afstand. Men dennne oggenok havde sat sine varer på kassebåndet i den kasse, der ikke var betjent, det var tilsyneladende en stor dunk sprinklervæske og en pose med 2-3 æbler i løsvægt.

I mellemtiden, har han rigeligt med tid til at tale med andre kunder. Jeg gik udfra, det var bekendte.

 

Så bliver denne kasse bemandet, og kassedamen kommenterer noget, som jeg ikke lige kan høre- måske æblerne- eller hans manglende afstand.

 

Også EKSPLODEREDE den tilsyndeladen hyggelige fyr i en svada, om, "At det kunne hun ikke tillade sig, og..." Han var helt sort i blikket, så jeg skulle ikke have noget klinket. Så fik varene et fur, så de røg henand båndet, og han stormede ud. Sådan!

 

Jeg havde ondt af den kassekspedient, men kommenterede da kun, at "det da var en meget glad mand!" .

Og til den ved det bånd, hvor jeg stod i kø/blev betjent, at "Jeg altså ikke forstår, at folk gider få hysteriske anfald i supermarkedet"- for det gør jeg altså IKKE!

 

Men efter de blikke, de to kasseekspedienter udvekslede, så kunne jeg forstå, at det ikke var første gang, den slags skete, nærmere nummer 2000. gang.

 

Hvorfor pokker tror folk egentlig, at de kan tillade sig sådan overfor andre voksne mennesker?! Selv da min søn som 2 årigt fy

ik hysanfald i supermarkedet i sin tid, så...

 

Men jeg var rystet bagefter, han så ud til, at volden ikke var ret langt borte i hans adfærd, Fra fætter lystig til voldsmanden. Heldigvis var det "kun" varerne, der fik et fur- og ikke kassebetjeren.

 

Føj for en oplevelse! Og den slags "kunder" lever de med i servicebranchen. Fy for den da!

 


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skræmmende
Forfatter: 
Dato:  01-02-2021 14:33

Det var da en ubehagelig oplevelse :-( Der er bare nogle mennesker, der ikke burde tage ud i offentligheden...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tosse!
Forfatter: 
Dato:  06-02-2021 10:41

Desværre er der mennesker i denne verden, der er udenfor pædagogisk rækkevidde. Har set lignende situationer flere gange. Det er synd for de unge mennesker som typisk sidder ved kassen, at de skal opleve dette i deres tidlige arbejdsliv.

 

Det ender formentlig med vagter i alle supermarkeder en dag, desværre.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider