Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Leder efter et sted at ride
Forfatter: 
Dato:  17-11-2020 16:40

Hej med jer

 

Håber følgende forespørgsel er okay her.

Jeg er pædagog og har børn i aflastning ind imellem. Jeg leder efter et sted hvor en ti-årig pige kan få lov at ride lidt (en times tid eller deromkring)en gang imellem. (måske en enkelt lørdag pr. måned eller hver anden måned)

 

Jeg vil være med hende selv hver eneste gang og på sigt vil jeg også sagtens kunne være der uden hjælp/guidning, da jeg tilbage i tiden red meget og havde min daglige gang omkring heste osv.

 

Er der nogle der kender til et sted hvor dette måske kunne lade sig gøre?

Vores ophold er på Odden, men det gør ikke noget at vi skal køre lidt for det, så meld gerne ind selv om man måske synes det ville være langt.

 

Håber der findes en mulighed et sted derude

Bedste hilsner fra Signe

0
0
Svar på denne tråd
 
 122344
Forfatter: 
Dato:  18-11-2020 14:25

Prøv evt Facebook, hvor der er flere grupper med mange medlemmer, fx "Part på Hest og Pony søges og tilbydes" eller hør om den lokale rideskole måske har en ordning, hvor man kan leje en hest i ny og næ.

 

Håber at I finder en sød pony/hest :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  19-11-2020 10:58

Hej, Signe.

 

Husk at skele til det forsikringsmæssige i din i øvrigt gode idé. Det er ikke sikkert, I er forsikrede i en privat stald - og der kan sikkert også være forskel fra rideskole til rideskole. :)

 

Vv. SC.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider