Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Aflysinger!!!
Forfatter: 
Dato:  16-11-2020 10:27

Hej jeg står i den situation at jeg har en mulighed for at komme ud til en og få en part, vi mødtes for ca 1 månedstid siden. Og vi har siden da prøvet at finde en dag hvor at hun kan se mig ride.

Jeg har selv kommet ud med mange tidspunkter, men der er altid et eller andet som gør at hun ikke har tid. HUn bliver dog vedd med at sige at hun er interresret i at få en part ud til sine heste, men virker aldrig til at hun har tiden til at kunne se hvordan jeg rider.

Begynder lidt at føle at det er en tabt sag, det er ellers et meget godt sted, kun 40 min i bus for mig og parten vil være gratis.

Hvad syntes i at jeg skal gøre?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Led videre
Forfatter: 
Dato:  16-11-2020 18:30
Det kan godt være, at hun gerne vil have en part.
Men, det kunne være, at der er en grund til, at hun ikke har en part tilknyttet endnu?

Men, hvis du er imødekommende og hun ikke kan lokkes til handling - så er bolden spillet ind på hendes side af banen.

Det, som du kan er at åbne øjnene, løfte blikket og se efter andre mulige parter.
Hvis hun ringer, så er det fint.
Hvis hun ikke ringer, så er du jo på vej videre allerede.

Go arbejdslyst.
1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på svaret
Forfatter: 
Dato:  17-11-2020 09:46

Glemte nok lige at sige at parten vil være gratis og jeg er studernde, så at have par tpå en hest kan hurtigt blive meget dyrt for mig

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider