Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Annoncering af forlovelse
Forfatter: 
Dato:  30-07-2019 17:25

Hej.

Jeg er lige blevet forlovet, og vil så gerne fortælle mine forældre det på en sød/sjov/smuk måde (mine forældre er skilt og får det derfor ikke at vide på samme tid)
Min far har snart fødselsdag, så tænker han måske kunne få en lille gave der fortæller det. Har i nogle gode ideer? Jeg har set massere gode på pinterest, men de fungerer bare ikke på dansk hvis der skal skrives noget :P

Det skal ikke være noget stort som fest eller lign, bare en lille måde at fortælle det på :P

1
1
Svar på denne tråd
 
 tillykke...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2019 23:27

Nu antager jeg som traditioner foreskriver at din far er den der skal følge dig til din kommende mand på bryllupsdagen?

 

I det tilfælde kan en ide være at lave et digt/brev til ham hvor du skriver at tiden nærmer sig for dit/jeres bryllup og du ønsker ham ved din side ned af kirkegulvet på den store dag.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det har...
Forfatter: 
Dato:  03-08-2019 23:57
...jeg også overvejet, ved dig ikke hvad jeg skal skrive, men min ikke jeg kan finde nogle ideer et eller andet sted på Google?
0
0
Svar på denne tråd
 
 digt...
Forfatter: 
Dato:  04-08-2019 20:33

Kære far,

Den eneste datter du jo har,

nu skal giftes hva'be'har.

Derfor far, jeg nu dig vil høre

om du mig op af kirkegulvet vil føre?

I kirken på mig alle vil stirre,

holder du min hånd, så jeg ikke dirrer?

Vil du mig væk til XXX give,

så vi mand og kone kan blive?

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 Ønskeseddel
Forfatter: 
Dato:  21-08-2019 21:36

Det kunne da være sjovt at give ham en ønskeseddel, men hvad I ønsker jer. Så kan han spørge i hvilken anledning, og du kan svare, at I skal giftes. Du kan finde inspiration til bryllupsgaven her.

 

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider