Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Forskellig størrelse fødder
Forfatter: 
Dato:  18-11-2018 10:30

Min højre fod er et nummer større end den venstre, nogen gange to numre afhængig af model. Jeg køber derfor altid to par når jeg køber sko og de ensomme makkere hober sig op i kælderen. Andre der har denne udfordring og hvad gør I? Det er lidt dyrt at købe to par hver gang. Findes der steder, hvor man kan købe eller sælge den slags ukurrante par?


Sælges: Sko til fødder i forskellige størrelser: Ventre 40-41, højre 39.

0
0
Svar på denne tråd
 
 To skostørrelser?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2018 15:04
Der er den hæderlige måde, at købe 2 par sko.
Eller lægge termosål I den ene sko.

Og den uhæderlige, at "komme til" at putte sko af hver sin størrelse i skoæsken, når man prøver sko.

Men nej - jeg har aldrig hørt om steder, hvor man kan sælge mismatchende sko - men ordningen burde findes, da mennesker ikke er så symmetriske, som vi selv tror.
En mindre fod forskel er helt almindeligt.

Ellers har du en forretningsmodel.
0
1
Svar på denne tråd
 
 forskellige fødder
Forfatter: 
Dato:  19-11-2018 19:07

kender til problemet.

Kan se at du (næsten) har to numres forskel - ved at hvis der er to numres forskel så kan du få tilskud - hvis det kun er et nummer så kan man til genæld ikke...

 

men ja der må være andre med lignende problem.

 

Problemet er også kvis forskellen ikke kun er længde men også bredde og højde på foden


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2018 13:48

Åh, det må godt nok være noget træls. :/

 

Min mand ejer en butik med skiudstyr, og det sker nogle gange om året, at der kommer kunder ind med en lignende problematik. Jeg er klar over, at der er ret stor forskel på at købe tilpassede skistøvler og måske en lille sommersko - ikke mindst i prisen - men hos os er det intet problem at få lov at købe to forskellige størrelser, blandt andet fordi vi tilpasser støvlen fuldkommen til foden og underbenet.

 

Har du prøvet at tale med de butiksansatte om det? Altså om du kan få lov at bryde to par op?

/SC. :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider