Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  07-10-2018 16:03

Billede

Det var så hvad det skete, i dag på stald gangen, da han var flettet og striglet færdig, og pynter med lyserøde bånd og blomster, vi var så klar til "lyserød støt brysterne" stævne, med vores debut i LB.

alt udstyr blev klargjort i går, stævne nummer sat på.

Skulle lige rykke ham lidt, og han træder op på sin egen hov, med ovenstående resultat. Løse søm, skæv sko, med side optå trådt ind i hornet.

Ingen smed kunne træffes, så det var bare at klippe de nysyende flotte fletninger op. Hænge jakken tilbage i skabet. Øv bøv det var ikke den søndag jeg havde håbet på.

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor surt
Forfatter: 
Dato:  07-10-2018 17:06

Hvor er det bare ærgerligt at sådan noget skal ske når man er klar til at tage afsted. Men det er vel Murphy's lov der gør sig gældende? Bare der ikke er sket noget varigt med hesten, så må man leve med det, så bedre held næste gang.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  08-10-2018 19:07

Tak for din Kommentar Charlotte,ja måske har du ret, men det kan vist også være nemisis, jeg var nemlig så tæt på at melde fra, fordi jeg vågnede kl. 04 30 søndag morgen, med et pludselig akut tilbage fald af mine dårlige stævne nerver. Jeg troede ellers, at jeg var ved at have tilbage vundet, mit mentale overskud til dressur stævne starter.

Jeg tror, at det muligvis var fordi, at jeg ikke havde været på jonstrup gården i mange år, og slet ikke med Gilbert. Og så fordi jeg skulle ride et nyt program.

Et program jeg ellers har glædet mig til, og som han ingen problemer har, med at gå i fin stil.

Men jeg fik heldigvis talt med min mand om det, og jeg fik styr på nerverne igen.og han og jeg fik gjort os klar i go stil

Men som sagt, så sketet det med skoen. Jeg var lige begyndt, at glæde mig, og tro på os, da det sker. Så derfor NEMISIS!!!!! Nå smede har fixet skoen, jeg har meldt til i Slagelse på søndag i stedet og Gilbert var super fin til træning i dag. Og der har jeg været flere gange.

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  08-10-2018 19:48

Så må du have held og lykke på søndag, og så må Nemesis og hendes søstre holde sig i ro.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 Øv øv ..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2018 20:48

Sikken noget øv men op på hesten igen du kommer helt sikkert stærkt igen i den kommende weekend

 

hilsen Heidi

der melder sig lidt ind i kampen for at få HN tilbage som det næsten var engang ?



VH Heidi


Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

 

www.gravsnuderne.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-10-2018 22:32

øv øv og atter øv men godt det trods alt ikke var værre :-)

 

God tur til Slagelse


Mvh Naja

 

Glad ejer af Lillesøgårds Cirkeline,

Vm's Showtime

og BobÂ

1
0
Svar på denne tråd
 
 Det er nok..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2018 08:52

... skuffelsen, der er det værste - man har lige sat sig op, og så kan man værsgo' falde ned igen

 

Godt at det ikke gik værre med Gilberts hov, og pøj-pøj på søndag!

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 av for den da
Forfatter: 
Dato:  09-10-2018 09:04

øv da også!!!

 

men godt at I er "oppe på hesten igen"

 

Der må have været "noget i luften" den morgen for jeg sov ekstremt dårligt fra ved 4-tiden... blev ved med at drømme at vi kom for sent afsted til det military stævne datteren skulle til - og det blev ved med at genere mig frem til vækkeuret ringede!

 

Vi kom dog afsted i god ro og orden og landede i Haslev en times tid før de skulle ride dressur :)

 

De kan nu skrive første gennemførte CNCP80 på deres CV - hold fest jeg er stolt af dem - selv om jeg liiiige skal vende mig til at de er i en højere klasse :)


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

1
0
Svar på denne tråd
 
 Øv! Havde der bare været en smed..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2018 21:23

Ja, gid du bare havde kunnet få fat i en smed.

 

Jeg blev godt nok også ærgelig for et halvt år siden..
Jeg havde brugt 3 måneder på at træne min gamle islænder vallak op, i sine rygmuskler ved KUN at gå ture, med tempointervaller.

Det føltes lidt kedeligt i længden, men han kom i super fin form, hans ryg blev så god!

BUM Halt på højre bagben?! Jeg fik dyrlægen ud, som snakkede om at han måske havde lavet en forkert bevægelse, eller havde en lille bitte smule sur stråle..
Jamen så fik han to ugers ro, og så kunne jeg næsten starte forefra

 

Men nu er vi altså godt igang med times skridt, med to travintervaller lagt ind. Træner galop og balance i longering med lidt bomme til :) Der er altid op og ned turer, men vi hestefolk stopper jo aldrig med de dejlige dyr, fordi det ikke går præcis som vi ønsker

 

Lad os få lidt gang i Heste-nettet igen!


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  13-10-2018 20:37

Tak Charlotte, Heidi, Naja og Sif.

Sejt pony mor, jeg kan godt forstå du er stolt. Måske var det fuldmåne der vækkede os og gav urolige drømme.

Held og lykke med genoptræningen Sebrina og tak for kommentaren.

Nu glæder vi os bare til debut i LB i morgen. Og sommerfuglene i maven er ikke så store, at de driller mig for alvor endnu.

 

Billede

 


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

3
1
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-11-2018 22:04

Håber i havde en god tur til stævne, og til dig som har givet Blå Bravas sidste indlæg en tommel ned, har du ikke lyst at fortælle hvorfor ? hader det tommel system, kan vi ikke få det smidt væk, tak :-)

 


Mvh Naja

 

Glad ejer af Lillesøgårds Cirkeline,

Vm's Showtime

og BobÂ

1
0
Svar på denne tråd
 
 Smiler....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2018 23:17

Ja de anonyme tommelfinger er noget fanden har skabt.

Tak for kommentar Naja. Og ja vi havde en super god tur til stævne. 2 placeringer, så det var fedt.

Og har faktisk lige været afsted IGEN, hvor vi red LB 1 for anden gang, vi fik 65,33% og så havde vivdebut i LB2, hvor vi red til 68,33% og første uplacerede. Så vi er glade.


En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

 

Nu med en smuk blå engel.

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider