Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Mine håndled siger knæk ;((
Forfatter: 
Dato:  02-11-2018 21:32

Hej

I ca. 2 år nu tror jeg så hver gang jeg bøjer mit håndled bare det mindste siger det knæk. Ikke kun nogengange men hver gang.

Det er ikke fordi det gør ondt eller noget men det er virkelig irriterende og kan godt være bange for at der er noget galt.

 

Er det normalt?

Har du det?

plz hjælp

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prikprik
Forfatter: 
Dato:  03-11-2018 17:48

Jeg har selv gået en del til fys med mine håndled, og der fik jeg også spurgt - sker der noget ved, de siger knæk? Jeg fik at vide, det bare var luft i ledene (eller noget ), og at jeg i hvert fald ikke skulle tage mig af det, så længe det ikke gjorde ondt.

 

Det er hammertræls. Mine knæ gør det, mine hæle/deromkring gør det (tror det er af altid at holde hælene nede på hestene), mine tæer, mine skuldre og ikke mindst min hofte og ryg/lænd. Hammer hammer træls, men det må man nok bare leve med.

 

Har gået en del til kiropraktor med min lænd/hofte, og han siger også, at det er OK, det siger knæk.


*****

VH

Anna

- Med pintovallak Alberto A Kila:
www.instagram.com/annacharlotten/

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Smørrelse
Forfatter: 
Dato:  05-11-2018 17:00

Kære Karoline. Det er jeg ked af at høre, det lyder godt nok belastende. Jeg har selv prøvet noget lignende. Det var dog kun i perioder, hvor jeg har fløjet meget med min drage. Men mit råd til dig et et, som virkede rigtig godt for mig. Jeg smurte mine håndled ind i rigtig meget vaseline og tigerbalsam. Det varmer så dejligt, og fjerner smerten næsten helt.

 

Held og lykke med det hele.

Hilsen Ponyjakob.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bare rolig
Forfatter: 
Dato:  18-11-2018 23:37

Hej Karoline

Jeg kan godt forstå at det kan virke ubelejligt, men frygt ej. Der er sikkert mange der har haft det samme som dig. Men hvis du har haft det i lang tid, så skader det jo aldrig at tage et smut forbi lægen og få ham/hende til at kigge på det. Hvis man undrer sig om noget med sit helbred, så er det altid en god idé at spørge lægen til råds :-)

God vind herfra

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider