Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Er jeg bare......
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 00:49

...besværlig?

 

Først var det en sort rib-tøjle der var smal OG rundsyet OG med franske hager jeg ikke kunne finde (det lykkedes efter næsten ½ års søgen ...)

 

Dernæst var det BLÅ bomuldstræktove på 4 meter jeg ikke kunne finde (de er hamstret da jeg endelig fik den lokale ridebiks til at forstå alvoren i det ...)

 

Nu er det en dressurgjord med 3 spænder jeg ikke kan finde, og ja, jeg ER så pedantisk at en sadel med 3 stropper skal have en gjord med 3 stropper ...

 

...OG pandebånd med svung, bling bling og som kan fået i både str. shetland og str. full (til mor og barn show-trenser) der heller ikke er til at opdrive (medmindre man vil give kassen - og det vil jeg ikke )

 

Nogen gange mistænker jeg at jeg bare ER besværlig - så er naturligvis nød til at høre I andre HN´er om I har samme bøvl...

 

Trine (Faxa)


5
0
Svar på denne tråd
 
 du er ikke træls
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 12:06

Du er da ikke besværlig eller pedantisk, men yderst bevidst om hvor dine penge skal bruges...

Jeg køber da heller ikke hva´ som helst og kan også vente lang tid før jeg finder det rigtige.

Skal vi ikke være enige om at kalde det kvalitets bevidst i stedet for

God søndag

2
0
Svar på denne tråd
 
 derfor
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 13:20

er det altid trine vi kontakter hvis vi mangler noget. så får vi altid det rigtige til rette pris, og det sætter vi stor pris på


nadja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kender det
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 17:59

Jeg kender det alt for godt.

Når jeg skal have noget har jeg et klart billede af hvordan det skal være - det findes så nærmest aldrig

 

Det har resulteret i rigtig meget specialsyet udstyr og tøj og en masse ting bestilt i udlandet.

 


Mvh

Mette

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pyha.....
Forfatter: 
Dato:  26-03-2018 16:09

...så er jeg lidt mere rolig

 

LCaroline - jeg er HELT med på ideen om, at vi bare er "over-bevidste" om hvor pengene skal smides hen - mine penge sørger enten banken eller hestene for at hjælpe mig af med, hvad skulle man dog gøre uden venner som dem SUK

 

Gammelnok - godt at høre at jeg rammer rigtigt når jeg køber ind på din regning (ellers regner jeg med viftet med vognstangen er tydeligt nok til at jeg fanger det hvis jeg rammer helt skævt )

 

Mylady - præcis samme problem har jeg - inde i mit hovede har der dannet sig et printklart billede af hvordan sagerne skal se ud, nøjagtig hvilken farvenuance det skal have og hvad jeg vil give for skidtet - og hvis ikke det findes så er fanden løs

 

Tør dog slet ikke åbne op for handel i udlandet (eller rettere det tør jeg godt - men er RET sikker på at banken hurtigt vil lukke for den mulighed... )

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider