Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 WTFIGO!
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 21:43

Kære hestenet. Jeg sidder i lidt af et dillemma! Min kollega og ridemakker igennem mange år, har fået job på den lokale bæverdinge. Jeg kommer så ind forbi her til aften og byder på en øl. Hun vælger så at fylde glasset halvt op med øl, og derefter toppe resten op med VAND!
OMG! Hvad skal jeg gøre???? Ps. Hun rider på en Dansk Varmblod. ???

0
2
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 23:15

Bed hende om at hoppe af krikken, når hun er på arbejde.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

3
0
Svar på denne tråd
 
 Bøller
Forfatter: 
Dato:  26-03-2018 10:33

Hej Lambi

Er det dig eller hende der byder på øl? Nå, men det er da i hvert fald nærrigt og dårlig stil at blande øl op med vand. FØJ!
Hvis det er fordi der ikke er råd til en hel øl, så hellere drikke en halv eller halvt så mange i stedet for at tynde det op. Selvfølgelig er det meget smart at drikke vand mens man drikker alkohol, men man skal da aldrig blande det. Det ville være ligesom at lave en snapse-vand-drink. Badder.

Kh Heste Joe

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske prøver
Forfatter: 
Dato:  27-03-2018 10:06

Måske prøver din kollega at begrænse dit alkohol-indtag, men tør ikke lufte sin bekymring åbenlyst? Har du et alkohol-problem?

Dansk varmblods-ryttere er kendetegnet af lettere konflikt-skyhed, kombineret med almen omtanke for andre. Havde hun redet islænder, havde sagen været en anden.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

3
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider