Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjernerystelse og forsikring?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2017 13:25

Hej på HN :)

 

For 2 uger siden var jeg så uheldig at få hjernerystelse. Blev anbefalet af en bekendt, at jeg skulle melde skaden med det samme til min ulykkesforsikring.

 

Jeg ringede til min forsikring, og de sendte mig en skadesanmeldelse. Men er det virkelig rigtigt, at jeg skal udfylde sådan én, når jeg 1) pt. er arbejdsløs og først starter i job til september og 2) jeg stadig ikke ved, om hjernerystelsen kommer til at betyde noget i fremtiden?

 

På skadesanmeldelsen skal jeg jo udfylde kontonr. osv., og er står de vil vurdere hvad jeg har ret til af udbetalt forsikring. Men det virker på mig underligt, at de skal vurdere det allerede inden problemet er opstået. For mig ville det give mest mening at udfylde en skadesanmeldelse på det tidspunkt, hvor (hvis) der opstår problemer med at arbejde på min nye arbejdsplads?

 

Håber I kan hjælpe mig med at forstå det :)


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-07-2017 14:44

Det er meget relevant du lave rden nu. For HVIS der kommer komplikationer senere, hvordan vil du så bevise at skaden er sket i fortiden? Så simpelt er det egentlig

 

Det er standard med kontonummer, osv.

 

Jeg har, grundet en piskesmældsskade, været igennem hele møllen. Der skulle tages stilling til diverse undersøgelser, tabt arbejdsfortjeneste, osv. osv. Hvis jeg ikke havde oprettet skaden dengang det skete, så havde jeg stået meget dårligt i forhold til forsikringen og "bevisførelsen" for skaden.

1
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  19-07-2017 15:08

Okay, tak :-) Så udfylder jeg den så godt jeg kan.

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider