Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Escaperoom
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 18:31

Jeg har en flok teenagedrenge (15 år) der skal prøve et escaperoom. Jeg kan se der er flere at vælge imellem. Hvad har i af erfaringer og hvilket vil i anbefale? gerne i hovedstadsområdet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-02-2017 19:19

Jeg har prøvet Mystery maker. De har Lab room og killing room. Det var Lab room jeg var i og det var rigtigt sjovt. Killing room skulle være en smule svære. Min mand har prøvet begge to og syntes også at det var rigtigt godt.

 


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

1
0
Svar på denne tråd
 
 Escape Room
Forfatter: 
Dato:  29-12-2019 23:52

Vi har prøvet flere forskellige i både Århus og København. Den klar bedste som vi har prøvet var The Ring. Den er virkelig Spooky :-D

 

Vi fandt den her www.living-guide.dk/rejser-og- oplevelser/escape-rooms/the-ring- escape-room/ , men den kan sikkert bestilles mange andre steder også. Men ihvertfald har de nogle ok beskrivelser af de forskellige Escape Rooms i de større byer.

 

Nogle af vores venner har prøvet denne fedepriser.dk/shop/escape-rooms-i- 5441p.html, de siger den er vildt spændende som "familie opgave". Den tænker jeg vi skal prøve næste gang vi kommer til Staden :-)

0
2
Svar på denne tråd
 
 Timequest
Forfatter: 
Dato:  05-02-2020 17:39

Jeg har prøvet det sted i København, der hedder Timequest Escape Games. Det er lavet i Olsen Banden-tema, alle deltagere får en karakter fra filmen, og der skal løses gåder på vanlige Egon Olsen-stil.

 

Det kan jeg klart anbefale. Vi havde det super sjovt. Selvfølgelig ekstra sjovt, hvis man har set et par Olsen Banden film


Forsøger at leve en sund livsstil og blogger om det på Arono.dk.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider