Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 hjælp til annonce
Forfatter: 
Dato:  08-05-2012 09:15

Hej jeg har forsøgt at oprette en annonce i part/udlån da jeg søger en passer til min hest, men jeg kan ikke finde ud af det jeg kommer til opret hest og kan ikke finde ud at at komme videre. Jeg kan ikke finde ud af at komme til det sted hvor jeg skriver selve annoncen. Jeg håber at der er nogen af jer kloger hoveder og som er lidt kloger til com end jeg er, der måske kan vejlede mig.

HV Jane

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan gør du
Forfatter: 
Dato:  08-05-2012 10:24

Du vælger først Markedspladsen->Dit Marked (Hest). Her vælger du "Administrer" så du kommer ind på din hests profil.

 

Ud for "Part" står status for om du har en part-annonce på hesten. Er der ingen annonce trykker du på "Tilføj". Nu skal du vælge annonceformen; om du kun ønsker at de ryttere med en matchende profil kan se din annonce, eller om alle kan se din annonce.

 

Hvis du vælger "Skjult annoncering" kan du se de matchende profiler under "Dit Marked". Vælger du "Visning på markedspladsen" skal du indtaste en annoncetekst og oprette annoncen.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider