Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Slapt maveskind- operation?
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 22:23

Jeg er den uheldige indehaver af slapt maveskind der er dukket frem efter et stort vægttab og 3 graviditeter.

 

Har døjet med det i rigtig mange år nu, rundt regnet 11 af dem.

 

Har de sidste par år luret på div. hjemmesider med privathospitaler der udfører operationen, så det slappe hud bliver strammet op, men det er først nu, at jeg virkelig virkelig virkelig ønsker at få gjort noget ved det!

 

Har regnet ud at min BMI hedder 28 og har ligget dér ca 1/2 år.

 

Mit spørgsmål er så nu: Er der en mulighed for henvisning fra lægen, kan man få tilskud til operationen eller er det for helt egen regning?

 

Har et næsten usynligt ar efter sidste graviditet da der blev lavet akut kejsersnit. Vil det have en betydning for operationen?


0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 22:33

Hvis du skal have det off. til at betale må dit BMI maks. være 24-26 alt efter hvor strenge de er, og have været vægstabil i min. 6 mdr.

Har du tabt mere end 15 BMI point, så er det kun enkelte steder de må udføre oprerationen.

 

Vil du have flere gode råd og se reslutater, så opret dig som bruger på fedmeoperationer.dk

Her er også et forum for plastickirugi, og før og efter billeder.

 

Det er ikke noget problem at du tidligere har fået lavet kejsersnit.

Men det er en god ide at være færdig med børn :-)

 

 

Mvh Jane- som selv har fået lavet et ankersnit på mavsen

 



50% på famillieoplevelser, wellness, mad? se mere på www.MyDeal.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 22:56

For 11 år siden sagde kampvægten 140 kg og dermed en BMI på 48 (siger udregningen!!!). Den er nu 82 kg og de skrevne 28 i BMI= minus 20 i BMI.

 

Om det så gælder de 11 år tilbage ved jeg så ikke??

 

Færdig med børn er jeg (med 4 stk´s har jeg vist gjort mit ) så tjek ved det

 

Før og efter billeder har jeg luret på og må indrømme at jeg er værrere end de fleste på de billeder

Hvis ikke det var fordi jeg var utilpas ved situationen omkring billeder af maven, havde jeg gerne sat et ind

 

Er virkelig nedtur at se en rigtig flot kjole e.l. og samtidig få tanken om, hvordan maven skal kunne skjules indenunder for ikke at se helt deform ud.. Selvtilliden har det ramt!

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 løst maveskind
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 23:05

jeg har fået en gbp og 3 dejlige børn.. fik henvisning og kom til forundersøgelsen..

 

og jeg blev så afvist..

 

havde "kun" 2-3cm hængehud, altså der var kun 2-3cm det hang ned og det skal minimun være 4cm.. og lægen selv jeg intet kunne gøre end at lave med det.. eller betale det selv.. nøj jeg var knust.. det kan hverken trænes væk eller tabe sig så der kommer mere, og lægen sagde os at jeg IKKE må tabe mig mere.. men som jeg sagde til ham hvis det kunne give mig den ene cm mere så må jeg jo tabe mig.. for råd til det har jeg ikke..

 

har du målt hvor mange cm du har?


Mor til de dejligste børn:

Magnus født 040108

Julie født 040209

Oliver født 260510


Med hestene:

Thor Munksgård født 280595-090811 R.I.P

Viktor Enghøjgård født 210707-200811 R.I.P

La Caiser født 010508 < ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbum
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 23:19

Cassie84 hvor blev du afvist fra??

 

Jeg blev også i første omgang afvist MEGET blankt fra Herlev, men fik trumfet igennem at jeg ville tages op på deres lægekonferance- og slog på at det gjorde ondt at ride løbe osv.

 

Mit overhæng var 2-3 cm. Men jeg blev godkendt og fik min op.

 

 

Mvh Jane



50% på famillieoplevelser, wellness, mad? se mere på www.MyDeal.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overhæng
Forfatter: 
Dato:  21-04-2012 23:31

Den siger 4,5 cm. (+/- 1 mm.).

 

Døjer med smerter i lænden, men om det lige har med det at gøre ved jeg ikke.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Meld dig ind i Danmark
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 21:20

Spar op...og betal selv..

 

Det lyder hårdt, men jeg ved Danmark giver tilskud til maveskindsoperationer efter et års medlemsskab...Så har du et år til at spare sammen i. Måske det var en mulighed?

 

Har selv fået en gby, tabt 48 kg, og har også lidt hængehud...men slet ikke nok til til at jeg overhovedet vil tage til lægen med det...Så det bliver af egen lomme, hvis det er...

 

Jeg træner rigtig meget, og har gjort det længe, så en del af det kan måske trænes op...men selvfølgelig ikke helt.

 

Pøj, pøj med det.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Slapt maveskind; gener...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 22:51

Hej

 

Jeg har en bekendt som sidste år fik sit maveskind fjernet efter et stort vægttab.

 

Jeg har selv tabt 25 kg og har også nogle cm´s overhæng; om det er nok ved jeg ikke, men overvejer at få det undersøgt for jeg har gener ved det - ikk kosmestisk ment men fysisk: jeg døjer med svampeinficeret eksem inde i folden m.m Desuden er der naturligvis det kosmestiske, for det er træls at have tabt sig til normalt BMI, være strammet op, men alligevel ikke kunne trække i et par velsiddende jeans og stram top fordi man har det "dæk" rundt om alligevel....

 

Ved der er krav om BMI på max 25, vægtstabil ½ år, der skal være fysiske gener ved det og man skal (snbefales) være færdig med at få børn.

 

Lene


SÆLGES:

Føl e Temptation/Solos Carex/Ibsen. Ventes ultimo maj

Føl e Zack/BH Agent/Faighter på 4 leddet ERDH hoppe. Ventes primo juni

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 12:44

Heldigvis kan ingen se min "badering" herinde men den sidder i vejen alligevel så jeg følger interesseret med.

 

Har tabt ca.9 kg. siden sidst slankekur startede og omk. 25 kg. i alt. (Smed vægten ud da det blev for meget, så jeg ved det ikke helt..) Skal til kontrol i næste uge..

 

Syntes det kunne være interessant at vide, hvor meget i har tabt ved selve operationen?

 


~ Anette

 

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

2 GODE Dartmoor ponyer på 8 og 12 år sælges.

 

Stübben islænder sadel, sælges.

 

Jeg er ikke perkekt; Men det er også min eneste fejl!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider