Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 KOM MED PÅ TRAVBANEN
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 11:20

Så mine kære hesteppiger, nu sker der noget SJOVT!

 

Jeg vil tage initiativ til en rigtig hyggelig aften sammen med alle jer - på travbanen i Skive!

Jeg vil arrangere en hel aften, hvor vi alle sammen kan blive meget klogere på sporten, og få alle fordommene på bordet og selv danne os et indtryk, af sporten.

 

Forslag til aftenen:

  • Vi skal mødes, spise god mad sammen og hygge.
  • Der kommer en rutineret travekspert og fortæller om hvad sporten historie er og hvordan det forløber sig mht. træning, løb og pleje.
  • Der vil også være en person fra staldene evt. kusk eller staldpige og svarer på spørgsmål og forklarer yderligere om sporten.
  • Vi skal selvfølgelig ned og snuse i staldene og se til hestene.
  • I løbet af aftenen vil der være løb, og vi vil kunne spille på alle løbene.
  • Der vil være boder, hvor vi vil kunne købe forkælelse til billige priser :)

Jeg har inviteret Hestenettet, til at være sponsor af aftenen, og evt. give tilskud til aftenens forløb. Da der vil være en mindre brugerbetaling pr. mand til mad og drikke.

 

Jeg er sikker på at ved at arrangere sådan en tur, vil mange få stillet deres nysgerrighed og uvidenhed omkring sporten.

Jeg HÅBER at mange vil tilslutte sig og har lyst og mod på at lærer nyt om vores kære heste.

 

Send mig endelig beskeder om ting I kunne synes var fede at opleve på sådan en aften, og giv mig jeres mening til kende.

 

Håber på en masse opbakning - også fra Hestenettet som endnu ikke har vendt tilbage.

Tror på at vi sammen kan skabe en utrolig fed og hyggelig aften sammen


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 11:32

Da vi højest sansynligt har hest til start, kommer jeg ikke. Men rigtig godt initiativ! Håber på masser af opbakning til idéen, da mange af fordommene kan streges ud, ved at man kommer og ser det hele live. Skive er også en rigtig lækker bane og være tilskuer på, da den ikke er så stor, og man har et godt overblik fra tilskuerpladserne. :)

 

Mvh. Marie. :)


Det er sjovt at tage hesten alvorligt.

 

Din hest DIT ansvar!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Marie
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 11:34

TAk for tilbagemeldingen - håber på opbakning!


0
0
Svar på denne tråd
 
 baghaven
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 11:55

Jamen det er jo næsten i baghaven :) Det kunne da være rigtig skægt at være med til, og samtidig møde nogle andre hestemennesker! Helt klar noget jeg kunne finde på at melde mig til!


Trakehnervallak sælges - se præsentation for mere information


En rigtig hund er en schæfer, og en rigtig hest en Trakehner!

Medlem af AHNA

0
0
Svar på denne tråd
 
 yai yai
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 12:02

SÅDAN Kira - Så er vi da 2 :) HIhi-..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt initiativ!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 15:14

Det lyder som en god og hyggelig idé, FlowerGirl.

Håber I får en dejlig aften, og at der er nogle der får øjnene op for vores dejlige sport.

Desværre har jeg jo lidt langt til Skive, for ellers kunne det da være sjovt at deltage - bare for hyggen!

 

Til dem, der aldrig har været på en travbane: giv det en chance!

Nu har I muligheden for at komme bag kulisserne, og se det hele med egne øjne.

Selv om man ikke ligefrem bliver "hooked" på sporten, så er det da en mulighed for at få "en på opleveren", og se en ny gren af hestesporten.

Og så er der bare hyggeligt på Skive Trav! I og med at banen kun er 800 meter (de fleste travbaner er 1000 meter eller mere), er der en følelse af at være lidt tættere på begivenhederne.

 

God fornøjelse!

 

Hilsen

Annelise

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg eer klart med
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 20:09

er vant til at komme på ålborg travbane, men tager gerne med til skive nu jeg er flyttet til bjerringbro, så jeg vil gerne med, lyder hyggeligt

 



hilsen stella

 

Heste klippes midtjylland


450 for hest og 400 for pony. ved helklip(ben/hoved), koster det 50kr oveni, De første 20 kilometer ud og hjem er gratis, derefter 3 krone pr. kilometer. skriv besk ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 20:17

Sikke et super initiativ! Hvis ikke jeg havede små 300 km og en bro derover, så ville jeg helt klart gerne have været med! Jeg håber i får en rigtig god aften.

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk respons
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 20:25

TAk for jeres kommentarer.

 

Kan løfte sløret for hestenettet har svaret tilbage og de er vist og lidt interesseret.. YAI!

 

Håber I andre er klar - det bliver KANON spændende og en virkelig sjovtog hyggelig aften- det kan jeg næsten love jer!


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-04-2012 20:34
Men skriv endelig datoen, for jeg vil da gerne med, hvis ikke vi har hest til start den dag. :-)vores skal starte i skive på mandag, så Det bliver rigtig spændende. Det er hendes 2 start for os, så vi håber bare hun er afslappet og ikke stresser, som har været hendes problem. Men det bliver hele tiden bedre. :-)

Mvh. Marie.

 

Det er sjovt at tage hesten alvorligt.

 

Din hest, DIT ansvar!

0
0
Svar på denne tråd
 
 er der fundet en dato?
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 21:00

er der planlagt mere?



hilsen stella

 

Heste klippes midtjylland


450 for hest og 400 for pony. ved helklip(ben/hoved), koster det 50kr oveni, De første 20 kilometer ud og hjem er gratis, derefter 3 krone pr. kilometer. skriv besk ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super godt initiativ
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 21:13

Desværre bor jeg meget langt væk...

 

Jeg vil nok heller ikke være den sjoveste deltager til et sådant arrangement, da jeg har noget viden(naturligvis ikke alt) om travheste, træning osv... Så for mig ville det ikke kunne mane nogle ting til jorden, blot bekræfte ting jeg i forvejen ved.

 

Jeg spiller heller ikke på dyr, hverken hunde eller katte.


Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

 

Opstaldning tilbydes på Stald Dalen, 4684 Holmegaard.
www.stald-dalen.dk/ side.asp?Id=46232

0
0
Svar på denne tråd
 
 Charlottenlund
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 23:42

Hvis man nu har lyst til at snuse til travet på Sjælland, er der et special-arrangement på Charlottenlund Travbane på onsdag d. 25/4.

 

Ladies Only med lidt ekstra ud over løbene.

Der er selvfølgelig ikke så meget stald- og hestelugt over det.

Men måske en idé alligevel??

 

Læs mere her. www.travbanen.dk/default.asp?id=2

 

Jeg kender ikke mere til arrangementet end det, der står på travbanens hjemmeside, og deltager desværre ikke selv i det, da jeg har hest ude i 3. løb..

 

Med venlig hilsen

Katrine

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 07:09

Hej Allesammen :)

Yderligere info :

 

D. 4. August er der Hest i Fokus på skive trav bane. Et stort arrangement med masser af spændende heste opvisninger + travløb.

 

D. 8. Oktober - Ladies Night på Skive trav bane.

 

Yderligere info kommer :)

 

 

GOD DAG DERUDE...


0
0
Svar på denne tråd
 
 travsport
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 08:17

Det er da alletiders ide... Jeg aner INTET om travsport, så det er oplagt. Dog må jeg nok vente til et lignenede arrangement kommer tættere på kbh.


Stephanie...


Lidt om mig: http://www.stepher.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 25.04.2012
Forfatter: 
Dato:  23-04-2012 13:12

Kan se, at jeg bare har linket til Charlottenlund Travbanes hjemmeside..

Men altså... Der er en fin pink bannerreklame med mere information.

 

Og så har jeg ladet mig fortælle, at hvis man køber billetten via Groupon. dk, så er det halv pris.

 

 

Med venlig hilsen

Katrine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider