Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dårlig betaler og post danmark..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 09:00

uha, er lettere irriteret..

 

Havde smed til hesten start december og da jeg først i januar endnu ikke har modtaget en regning, kontakter jeg smeden, der godt kan se at der mangler betaling.. Han vil ligge den gamle regning sammen med den næste regning.. Fint fint..

 

Har så dyrlæge start januar og har endnu ikke modtaget en regning, ringer til dyrlægen som siger at den gerne skulle være sendt i starten af sidste uge.. Jo jo, meget fint, jeg har bare ikke modtaget noget..

 

Jeg er så død træt at post danmark, det er to regninger på en måned der bare er udeblevet.. Hvor mange flere breve bliver væk undervejs til min postkasse.?

 

Vi har efterhånden modtaget 10 breve til fremmede mennesker i byen, vi har været så flinke at være forbi med dem, men lur mig om mange ikke bare kyller dem i skraldespanden..

 

Syntes det er møg irriterende at jeg skal holde styr på hvem jeg skal modtage regninger fra for ikke at blive stemplet som dårlig betaler

 

Tak Post Danmark



Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 svar...
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 09:25

HVER gang du modtager et forkert brev- altså til en anden person, el mangler en regning, et brev el lig ringer du til postkontoret i dit distrikt og brokker dig MEGET højlydt!

 

Det SKULLE gerne ende med at i hvert fald vedkommende der bringer posten ud får skæld ud over ik at gøre det godt nok- så er den del da ovre.

 

Dog løser det muligvis ik problemet 100% da der sker fejl ved dem der ordner brevene inden de sendes ud



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

 

www.lykkepiller.info

 

tina@lykkepiller.info

 

Graviditet og SSRI på facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 09:27

været tæt på at ryge til inkasso på den bekostning, det var en foderleverance, og midt i flytteriet fik jeg ikke ringet til firmaet, og pludselig kommer regningen med besked om at hvis den ikke er betalt inden for 3 dage ryger den til inkasso!

 

Måske er det mit ansvar at ringe og sige jeg ikke har modtaget en regning, men det er da postens ansvar at smide den i postkassen...


Med venlig hilsen

Louise Kløcker

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har også..
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 09:51

tænkt mig at kontakte Post Danmark..

 

Men jeg må sige at vi har aldrig fået så mange julekort som denne jul Vi får også nogen gange naboens post, men det er jo også nemt og bekvemt for posten.. Så slipper de for at stige ud en gang mere..

 

 

 



Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 10:16

Har heldigvis aldrig det problem..

 

Både min opstaldning og smederegning blir sendt til min mail..

 

Var det ik en ide så er du da sikker på regningen kommer..


Hilsen Karina


*Asterix*


8/4 1999 - 23/7 2009


Den smukkeste stjerne på himlen



0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 10:26

Så skal i lige høre den bedste. Jeg bliver stadig moppet selv om det snart er 10 år siden.

 

Jeg var lige flyttet hjemmefra og tilfældigvis hed jeg og min nabo NÆSTEN det samme. Ikke noget jeg lige har tænkt så meget over. Var 18 og meget ung. Jeg modtager så en regning fra Danmark og tænker bare at min far nok ikke synes han skulle betale længere, når jeg nu ikke boede hjemme mere. Jeg betaler gladeligt den relativt store regning og tænkte bare at det så nok dækkede hele året.

3 måneder senere kommer der igen en regning magen til og så ringer alarmklokkerne. Det kan i hvertfald ikke være rigtigt og hvis det er så vil jeg meldes ud af Danmark.

Jeg finder den gamle regning frem og ganske rigtigt er det ikke mit CPR nr der står. Den nye regning er heller ikke min. Det viser sig at være naboens regning jeg har betalt og hun havde det dyreste abbonement hos Danmark.

 

Problemer er så at denne tussegamle dame ikke rigtig tror på mig og vil derfor ikke give mig pengene. Banken kan ikke hjælpe siger de. Det ender med at damen finder cigarkasserne frem og ser at der rent faktisk er ca 700 kr for meget fra 3 måneder, før så det kunne jo tænkes at jeg ikke var ude på at snyde hende. Jeg får efter meget ballade mine penge og en voldsom reprimande fra damen om ikke at åbne andres post





0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på tråd
Forfatter: 
Dato:  24-01-2012 23:38

Ta' kontakt til Post Danmark.
Jeg har oplevet samme problem. Jeg ringede ind til dem og fik fat i en rimeligt højt oppe og bad dem om at få styr på deres service - vi betaler trods alt (dyrt) for den..
Har ikke haft problemer siden :)


De bedste tanker
Mai Smidt
http://www.mulius.com

0
0
Svar på denne tråd
 
 kommuner
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 00:21

Her er det indkaldelse til møder hos kommunen jeg ikke får.

Så pludselig dukker der et brev op om, at man trues med at få frataget kontanthjælp pr. d. og d. dato. - say what?

Kontakter dem så meget undskyldende og får at vide at jeg skulle have modtaget 2 andre breve, som jeg aldrig har set skyggen af! :-(


..Tanja-Victoria >>



[L] Älä milloinkaan sä unelmaasi jätä,

kuule ääntä sen ja löydät huomisen [L]

 

Circle Y sadel sælges BILLIGT!


¤ Mit forfatter arbejde ¤

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 18:02

Jeg boede i min gamle lejlighed t ca. 5½ år, og havde gemmen hele perioden problemer med at få min post...

 

Jeg har oplevet at måtte ringe to gange til oriflame med pakker jeg ikke har modtaget, og som jeg måtte skrive under på tro og love at jeg ikke havde, da postDK mente at de havde afleveret dem, men da jeg bor alene og kun havde plastik blomster og ikke nogen aftale med naboerne om at de kunne aflevere posten der, så kan de ikke være afleveret når jeg ikke har været hjemme... Og en gang måtte jeg ringe og snakke med en bogklub, om en bog jeg ikke havde modtaget...

 

Jeg har efterhånden betalt en del rykkergebyer, da jeg ikke har fået de første regninger og derfor ikke har kunne betale, den værste var en el-regning... Den var sendt d. 7/7, skulle betales d. 8/8 og jeg fik rykkeren d. 10/9 og den oprindelige regning d. 16/9...

 

Efter min mor døde, ringede en lettere irriteret kvinde fra skifteretten og spurgte hvorfor vi ikke havde sendt en underskreven kopi tilbage med hendes afgørelse - hverken min søster eller jeg havde fået noget, den blev sendt igen, vi underskrev den, og den kunne åbenbart ikke finde vej tilbage til skifteretten... Vi måtte have den tilsendt igen, underskrive den igen, og denne gang tog jeg ind og afleverede den personligt, for at være sikker på at den kom frem... Brevet fra kirkegården hun skulle bisættes på, så ud som om den havde været igennem en græsslånings maskine... Det er hårdt at se, når man er i den situation, lige at have sagt farvel til en man elsker...

 

Jeg har været vred, sjov, undrende, osv i mine henvendelser til postDK, uden at det her hjulpet noget... Efterhånden har jeg mistet tiltroen til postDK, og kan jeg komme afsted med det, aflevere jeg enten selv min vigtige papirer til rette vedkomne, ellers også prøver jeg at sende hvad jeg kan pr. mail...

 

 


Perle


Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 uhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 18:38

Post dk får mit P** i kog.

 

Vi oplevede at de lavede en adresseændring på os, så pludselig fik vi ikke post (den havde de rykket tilbage til vores gamle adresse, da eftersendelsesordningen ophørte)

 

I samme omgang begyndte vi at få reklamer gen, trods nejtak skilt og da jeg ringede ind, blev jeg beskyldt for at have stjålet mærket!?! (tror nu nok jeg hellere vil finde andet at være kriminel med) Det viste sig at ordningen var blevet opsagt samtidig med den føromtalte adresseændrig.

 

Ellers er der et ton af breve pakker osv jeg heller ikke har fået, og er begyndt at sende helst pr. mail, men ellers hvis det er sindsygt vigtigt anbefalet!!!


Med venlig hilsen

Karen

 

Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers

bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010

www.negle-nu.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tanja ...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 19:35

... er du sikker på, at de breve fra kommunen ikke ligger i e-boks?

 

Hvis du har sagt ja til digital kommunikation med kommunen, sender de ikke noget papirbrev, før det er rykkeren der kommer.

 

PostDKs sortering foregår automatisk og posten der bringer brevene ud har slet ikke noget at gøre med i hvilken rækkefølge de kommer ned i hans taske i. Er der sket en fejl i sorteringen, har posten derfor kun ganske få chancer for at opdage det. At der sker flest fejl i december skyldes formodentlig at der er mange juleassistancer i postcenteret, som selvsagt ikke har den samme erfaring/hurtighed som de faste ansatte.

Ja, jeg har selv arbejdet hos Post Danmark.

 

 

 

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dårlige undskyldninger..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 21:47

er der nok af

 

Jeg er fuldstændig ligeglad med om det er en maskine, vi har modtaget post til folk der ikke hedder det samme som os og adressen er langt fra ens..

 

Og jeg er fuldstændig ligeglad med at der er travlt i julen, så må man ansætte nogle flere.. Vi betaler sgi rigeligt til det møgsystem..

 

Breve er personlige og skal ikke ende hos alle mulige fremmede mennesker..

 

 

 



Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 Postvæsnet???
Forfatter: 
Dato:  28-01-2012 08:23

Hvem ejer egentlig det ( danske )?? postvæsen idag.

 

De personer som bringer posten ud,kan de læse og skrive dansk,eller er de fleste af dem, i dag det man kalder for kulturberigere???

 

De historier I kommer med her burde aldrig kunnne ske,og det skete da sjældent da jeg boede i DK.

 

Hvis at det er helt galt,så få en postbox,og håb på det bedste.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

0
0
Svar på denne tråd
 
 I onsdags..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 18:49

ventede jeg en pakke, kæresten var hjemme hele dagen.. Om aftenen da vi tømte postkasse lå der en pakkeseddel, at pakken havde været forsøgt afleveret

 

Problemet er bare at min kæreste godt så posten, men tænkte ikke lige over at jeg skulle have en pakke, posten kom altså ikke ind.?

 

Da jeg så torsdag skulle hente min pakke, tog det dem 20 minutter at finde min pakke..

 

 

 



Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 20:34

Da jeg boede hjemme oplevede vi alt for tit, at familien ringede og gladeligt spurgte ind til, om vi havde fået fødselsdagskort osv.. Og tit måtte vi sige nej, de kom bare aldrig frem!

 

Og her i sommers var jeg YDERST taknemmelig for en ukendt person, der havde modtaget mit brev og sendt det videre til mig!
Jeg havde adresse hjemme, på Bjergfyrvangen. Og da jeg tog brevet fra postkassen, stod der med håndskrift "Forsøgt afleveret på Bjørnevænget???".

Øh, der er rimelig stor forskel!

Og det var altså fra universitetet!!! Jeg var jo blevet optaget og fik derfor tilsendt en masse meget vigtige papirer, og selvfølgelig leverer post DK forkert!

Er SÅ glad for, at personen sendte den videre!

Tror hun vurderede det var vigtigt, når nu der stod Københavns Universitet udenpå

0
0
Svar på denne tråd
 
 selvfølgelig skal
Forfatter: 
Dato:  29-01-2012 22:49

... posten de rigtige steder hen. Og jeg er enig i at PostDKs grad er service i disse år er ganske mangelfuld.

 

Men det ændrer ikke på at 98-99 procent af posten stadig kommer frem til de rette personer og til tiden. Desværre er der en tendens til at den sidste 1-2 procent er de samme personer. Der er bare nogle adresser, der volder flere kvaler end andre.

 

I øvrigt kan jeg fra personlig erfaring afsløre at GLS er mindst ligeså ringe til at levere til tiden/det rigtige sted.

 

PostDk er en del af PostNorden, som er en sammenlægning af PostDanmark og Posten AB (svensk)

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  30-01-2012 09:39

Tjaa jeg får næsten alle mine pakker leveret med GLS og jeg har ikke oplevet en eneste fejl. UPS der imod.....





0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2012 10:03

En ting er ikke at få sine breve, det er irriterende nok, og ikke noget der skulle ske...

 

Men når man sidder og venter på en pakke, så skal der ikke bare smides en seddel ind...

 

Sad og ventede på min computer, den skulle komme mellem 9-17... Jeg var hjemme om formiddagen, men kæreste kom hjem, inden jeg skulle på arbejde til kl 15... Jeg ringede til dem da jk var 16:50, og fik at vide at de havde været forbi med den, men der ikke havde været nogen hjemme... Det var jo en lodret løgn... Det var UPS, men det ligger måske i navnet...

 

Men disse mennesker der skal komme til en aftalt tid og bare lægger en seddel fordi de tror man ikke er hjemme, de findes jo inden for alle selskaber... Har oplevet det med to internet selskaber, 3 gange med samme firma der skulle aflæse mine radiatore og 1 gang var det VVS'eren der ikke kunne finde vej... Ud over VVS'eren var 'problemet' med de andre firmaer at de vile have penge for at komme ud igen, når der ikke havde været nogen hjemme første gang... Så måske er det en mulighed for at tjene ekstra penge... Tænker at det med rykkerne også kunne være det, måske PostDK og firmaet dele i porten for at den første regning 'forsvinder'... Ja ja, jeg ved godt at det kommer til at lyde meget konspirations agtigt, men jeg kan alligevel ikke lade være med at få tanken...

 

 


Perle


Min kære mor, jeg elsker dig, sov godt

Født: 5/6 1958 Død: 19/7 2008

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007
En gang utro, altid utro

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Post Danmark er noget L***
Forfatter: 
Dato:  30-01-2012 13:51

Klag, klag igen og klag igen.
Det er det eneste de fatter.

 

Vi har selv været udsat for det samme.

Fik naboens post, min svogers, min datters og en masse fremmede mennesker.

Den anden dag fik min svigerinde sin mors post.
Og som i alle de andre tilfælde så bor lige den modtager altså ikke der...

Post Danmark er blevet totalt elendigt, og røven af 4 division.

Lad være at gør dem tjenester og aflever andres breve.
Lad dem afhente skidtet selv.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider