Efter at have læst denne tråd www.heste-nettet.dk/forum/1/2180711/ 2180711/
Så kommer mit spørgsmål. Hvis du/i kunne vælge, ville i så købe varer fra alm. landbrug eller øko landbrug?
Vil du helst købe kød fra køledisken i føtex og Bilka- eller ville du gladeligt kører ud på landet og købe frisk kød fra en økologisk gårdbutik?
Tænker du over hvilke madvarer du køber. Køber du almindelige varer eller øko varer? eller kommer det helt an på prisen?
Ville du gerne betale 10 kr. mere for en varer, som du viste var blevet behandlet godt og med omtanke?
* Jeg selv er meget hysterisk med mine madvarer. Dette er bestemt kommet efter jeg har fået børn. De skal have lov til, at vælge. Og derfor mener jeg, at man giver dem, den bedste start ved, at give dem økologiske produkter. Fra jord til bord!
Jeg kunne aldrig finde på, at købe udenlandske produkter som kød, mælk, mel osv. Går desuden efter økologiske krydderier.
Hvis jeg en dag skulle komme til USA, så kunne jeg ikke spise noget! udelukkende tanken om alle de hormorner, som de putter i deres dyr. Der er jo en grund til 8 ud af 10 amerikanere er svært overvægtige!
Og med hensyn til brød, boller og rugbrød- så bager jeg også dette selv. Så ved jeg nemlig hvad, som kommer i!
Kom frisk med jeres meninger og synspunkter!