Som jeg også har skrevet i mit første indlæg er jeg fuldstændig med på, hvem skylden ligger hos - mig! Så er fuldstændig enig i jeres indlæg.
Men lad mig lige slå et par ting fast:
Mig og så: Jeg kan sagtens holde min hund i en snor. Problemet var, at jeg ingen snor havde på den! Så kan ikke se, hvad i alverden det skulle hjælpe, at jeg havde haft en mindre hund. Så var den da først blevet slået ihjel.
Dernæst vil jeg sige, at der altså normalt aldrig færdes andre mennesker dette sted, så tænker ikke det er unormalt at have sin hund gående løs her. Men Ja, er helt enig i, at den selvfølgelig skal kunne kaldes til sig.
Sofiemb: Er også helt enig med dig. Men ikke mht at jeg ikke kan trække en parallel til mennesker. For i dette tilfælde har den jo altså bidt et menneske. Så kraftigt, at vedkommende måtte på skadestuen og sys flere steder i armen.
Igen igen kan jeg på det kraftigste skrive, at jeg udmærket godt ved, hvem skylden ligger hos.
Jeg har tidligere snakket med familien om denne hund i en anden sammenhæng og ved, at den generelt har problemer med dens temperament. Og kan se der er flere i denne tråd der har haft en lignende aggressiv hund. Personligt ville jeg selv være ked af, at have en SÅ aggressiv hund.
Og ja, kan godt se i bagklogskabens lys, at overskriften måske var lidt overdrevet. Tror det skyldes den aggressivitet der var i "overfaldet". Derfor oplevede jeg det selv som et angreb.
Det er på ingen måde fordi, jeg vil kræve hunden aflivet eller noget. Men alligevel bekymre så voldsom en adfærd mig altså lidt. Min skyld eller ej.