Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 jeg skal besøge min døende
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:16

veninde. Imorgen. Cancerafdelingen på Herlev.


Talte med hende igår - og om der var noget hun havde lyst til at jeg skulle ta' med.


Hun siger hun brænder efter ananas.


Så idag har jeg været ude at købe:


ananaskirsebær


frø til ananaskirsebærplanten(håbet)


ananas


miniananas


fire forskellige dåseananas


ananasjuice


og mørk chokolade med ananas


Kan du hjælpe mig med flere "ananas"-forslag.


Vil så gerne glæde hende bare lidt - men en kæmpekurv. Og så også lidt "sjovt" - her på det sidste....


KH:)Annette





rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:25

Sikke da en god ide. Håber at i får en hyggelig dag sammen. Men kan desværre ikke komme på noget andet. Prøv om legetøjsforretningerne har et eller andet.


Ejer af dejlig gul hoppe!


0
0
Svar på denne tråd
 
 ananas
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:33

tørrede ananas.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kære du
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:34

Hvad med at lave et stort flot kort med en ANANAS og skrive, hvor meget hun betyder for dig?



Vrinsk fra Esma


Healing

hest og rytter


Samtaleterapi




Intuition er sjælens hvisken

i tomrummet mellem to tanker

0
0
Svar på denne tråd
 
 uehfiue
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:35

du kan købe kandiserede ananas hos de fleste store supermarkeder under sund slik




0
0
Svar på denne tråd
 
 bkbkbhbbh
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:37

Det gør mig ondt at høre, men godt du er en god veninde. jeg tænkte på ananassorbet eller ananassmoothie. men det er nok lidt svært at have med :)



Sagde Bette med Aga K

-Du burde købe dig en tyroler hest..

Folk vil gerne ha´noed´og klappe af :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:44

Du er der, du er nærværende og det er vigtigt. Gode venner er uvurderlige.

Knus


Tina

www.stutteri-moelleaaen.dk - www.linnerup-skovgaard.dk

DANSK AVLEDE KVALITETS CREMBÆREREHESTE OG AFKOM SÆLGES.

Cremello varmblodshingste af super afstamning til rådighed fra 2011.

0
0
Svar på denne tråd
 
 klokkeblomst
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 17:46

Rigtig god ide

Jeg kan ikke komme på mere- Adian, godt du er der for hende. Håber hun får en god sidste tid......





Meget sælges- blandet udstyr til barn, hest og rytter. Også tasker. Se mine annoncer på MP.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 18:03

... en ananassodavand?


De er jo ganske vist garanteret fri for naturprodukter - men det holder temaet og smager lidt af ananas.


Ananasbolcher er også gode. (jeg har lige tjekket, og jeg HAR ingredienserne til en portion. Hvis du vil have nogen med til hende, kan jeg lave dem med det samme - så kan du hente dem her i aften! De kan laves på ca 30 minutter og jeg gør det gerne.)


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ananas
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 18:07

Sikke en sød tanke i en frygtelig situation.


Frelsens chokolade har halve ananasringe overtrukket med først lys, og derefter mørk chokolade



Nanna Hyllested


Stald Kiels Krønike

Emillion af Brødsgård

Hyllesteds Ballade


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ananas
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 18:22


Det gør mig ondt for dig at din veninde er så syg, men sikke et dejligt menneske du er - og lige Lisbeth for dét tilbud!


Det glæder mig at der findes personligheder som jer, der kan se ud over egen næse!! :D


Mvh Louise.


Søger modeller til fotosessions.

Se præs. for mere info.



Traver Action Speed


Welsh Mountain Meraviglioso Hello Cavallino


Dartmoor Anc-Neu Easter


Dsp Tovdal's Malou

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige HN'er
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 19:06
Hold da helt op hvor er i fantastiske allesammen :)

Super gode ideer at putte i kurven til min dejlige veninde.

Kæmpe TAK til jer alle for super inspiration - jeg fylder det hele i (også is og smoothies) - ikke mindst dig - Lisbeth - du skal ha' en KÆMPE TAK for dit flotte tilbud om hjemmekreerede bolcher - men jeg er nok for ydmyg til at synes at jeg vil sætte dig i gang med bolchetilberedning en onsdag aften :) Det er tanken der tæller og du virker bare som en ener :) med dine altid positive indlæg og konstruktive svar:)
Jeg er nok lidt småsentimental de her dage hvor det hele er "på kanten" - men dit tilbud fik lige mine øjne til at løbe over.

Jeg vil til gengæld glæde mig meget til at møde dig IRL - vejret er jo efterhånden ingen undskyldning for at vi ikke kan mødes og ride en tur sammen.

Jeg ta'r et billede af den "færdige pakke" - og poster her - og ledsager pakken til min veninde et screen af denneher søde tråd med herlig inspiration fra jer alle.

HN når det er bedst:)

I gør mig glad.

KH:)Annette



rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fine bolcher
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 19:17

Adian,

Jeg synes, at du skal tage imod £isbeths tilbud om at lave ananasbolcher til din veninde.


Tænk på at det er en glæde for hende at lave dem, som hun skriver, gør hun der gerne. :-)



£isbeth,

Jeg blev også rørt over at læse om dit tilbud om at lave bolcherne. Meget smuk tanke..


Vrinsk fra Esma


Healing

hest og rytter


Samtaleterapi




Intuition er sjælens hvisken

i tomrummet mellem to tanker

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg håber...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 19:21

... at din veninder bliver glad for pakken og kan nyde alle de lækre ananasting.


Og tilbudet om bolcher står ved magt, også hvis hun skulle have lyst til dem til næste gang du besøger hende. (det er under en uge siden jeg selv måtte sige det sidste farvel til en der tabte kampen mod samme sygdom - så jeg kender følelsen af magtesløshed og trangen til at GØRE NOGET for at kunne hjælpe)


Og ja - nu MÅ vi snart mødes til den ridetur :-)



£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søde Esma
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 19:43

det kan jeg ganske enkelt ikke. Måske fordi jeg er sådan en skvatrøv at jeg bare går her og småtuder og slet ikke kan ta' mig sammen til noget som helst andet end at "forberede" mig på at når jeg besøger min veninde imorgen er det sandsynligvis sidste gang jeg ser hende.

Som jeg skriver lidt oppe - det er tanken der tæller - og det menneskelige nærvær....også bare her på HN. Det hele varmer utroligt meget.


Søde Lisbeth - bli'r der en "næste gang" vil jeg rigtig gerne kunne ha' dine bolcher med :)


Lige nu sidder min venindes hund og klæber på mine ben og er så sød så sød. Hvad skal der dog blive af ham?


Øv hvor jeg er i low mode.


KH:)Annette





rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Svært...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 19:47

Kære Anette,


Det er fuldt forståeligt, at du er i low mode.


Jeg prøvede bare at give dig et kærligt lille skub til at sige ja til de fine bolcher.


Åh har din veninde en hund..


Vrinsk fra Esma


Healing

hest og rytter


Samtaleterapi




Intuition er sjælens hvisken

i tomrummet mellem to tanker

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er...
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 20:36

... ikke noget godt i fjernsynet - så nu ER bolcherne lavet.


Hvis du vil have dem ved du hvor jeg arbejder, så er du på arbejde i morgen, kan du jo trille forbi når du kører fra kontoret. Er du ikke på arbejde, kan du sende mig en SMS, så pakker jeg dem ind og lægger foran min hoveddør, og du får en instruks i hvor de kan findes.


Jeg har sendt en PB med mit nummer.


(og det er godt du synes det er tanken der tæller, for de er ikke specielt kønne. Men de smager godt og "ananasset")


Og vil du ikke have dem er det også ok - mine kollegaer er altid glade for overskudsproduktion fra mit køkken (også selv om jeg engang kom til at kalde dem affaldskværne)


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 20:45

Jeg har ikke så meget klogt at sige!!!


Sender dig og din veninde de varmeste tanker i en svær tid!!!!!!!!!!!!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Årrhhhh Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 21:48

hvor er du bare sød.


Selvfølgelig vil jeg gerne ha' dem og videregi' dem til min veninde....jeg er sikker på at hun i sit trætte men positive sind vil blive tilført ekstra livsglæde og gnist ved tanken om at der er "én" helt "derude" som hun slet ikke kender der tænker så næstekærligt som du har gjort her.


Jeg skal på arbejde i morgen til omkring kl. 12 - hvis det passer dig - kommer jeg forbi dér....og giver dig et kald i løbet af formiddagen....

Kokser det eller passer dig ikke på det tidspunkt er jeg dig under alle omstændigheder DYBT taknemmelig for at du er den du er :)


KH:)Annette





rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du må være
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 21:50

Du må være verdens bedste veninde.


Og sikken en gestus Lisbeth, det her er bare HN når det er bedst, og mest trist, og mest hjælpsomt og nu har jeg helt tårer i øjnene.


Sender en stor krammer til alle.


Mvh. Gitte


Gfoto.dk

Hestefotograf


StaldOlsen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 og forresten - jo Esma
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 22:04

hun har en hund. Lige nu er det min hund.


Hun har også en lille søn- men der er ingen far.

Det hele er gået så meget hurtigere end nogen havde forventet. Hun blev for nogle måneder siden "lovet" 5-10 gode år. De er snævret ind til ingenting.

Så det hele er i bund og grund kaos.


KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh gud :(
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 22:16

Nu er det mig der græder ..


Først - jeg føler virkelig med dig og din veninde og alle hendes pårørende !

Jeg har selv mistet til kræften, og det er forfærdeligt .. Jeg ønsker jer alle sammen den bedst mulige sidste tid sammen ..

Faktisk ved jeg slet ikke hvad jeg skal sige - men med en lille søn og en hund - kan forestille mig hun ikke er ret gammel - hvor er livet uretfærdigt :(


Lisbeth - hvor er det stort af dig, sikke en næstekærlighed ..



Hilsen Celia


Sieze the day!


Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kakxaja<k
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 22:22

hvor er i bare ikke mindre end VIDUNDERLIGE menneesker. er der mere at sige? Hold da helt op... man bliver helt rørt over det. i kan vist ikke andet end at få denne fra mig hvilke skønne mennesker med så varme hjerter altså


sender mine tanker til jer og ikke mindst Annette og veninden :)



Sagde Bette med Aga K

-Du burde købe dig en tyroler hest..

Folk vil gerne ha´noed´og klappe af :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ond ond sygdom!!
Forfatter: 
Dato:  09-03-2011 22:25

Jeg var lige ved at gå ud af tråden igen uden at skrive, da jeg kom i tanke om hvor træls jeg selv synes det er når man skriver sådanne ting, og der er en masse der læser tråden og går igen uden at give et lille pip eller noget..


Jeg synes du lyder som verdens bedste veninde!!


Hun må føle sig så værdsat med dit nærværd og dine handlinger..


Jeg mistede en god ven i oktober til kræften,, og mine forældre mistede en af deres rigtig gode og tætte venner i mandags, også til kræften..


Jeg kender godt følelsen af at man er så magtesløs overfor situationen, at man gør det man nu kan så godt og perfekt som muligt!


Kan du ikke beholde hendes hund, eller kender nogle gode mennesker der han have den?


Ved du hvor hendes søn skal bo? Og kan du evt holde kontakten med ham?


Trøstekram her fra!



Holly Dolly

Hvil i fred Melando 20. maj 1994 - 14. april 2010

Du er elsket og savnet

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kræft...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 08:00

... er en skummel sygdom, og man kan vist aldrig regne med hvad der kommer af forventet tid.


Jeg havde en kollega der i oktober blev erklæret rask fra sin kræft. Han blev begravet i december :-(


Det er en hæslig sygdom.


Jeg håber at din ananaspake kan medvirke til at bringe lidt smil til din veninde i hendes sidste tid.


Du ringer eller SMS'er bare. Jeg kan komme ud på vejen med dem, så du ikke behøver parkere.


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 10:43

Adian, hvor er du bare en god veninde!!

Nyd dit besøg med din veninde. Husk at fortæl hende alt det du har brug for, det vil gøre hende godt at høre, og især dig bagefter.


Og Lisbeth, du er da bare så sød og betænksom at det er rørende!


Ha' rigtig god dag begge 2


Varme tanker fra Anne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Varme tanker her fra
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 12:08

Har selv mistet begge mine bedste'mødre til denne sygdom :(


Hvor er det dog rart at høre at der stadig findes dejligt og uselviske mennesker !!!


De varmeste tanker til trådstarter og veninden <3


' StineErnlund


<3 Chilli & Fie <3


Nu også med

Amira De'Evolet <3


No Sacrifice , No victory !? <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 13:44

Nu er jeg sprunget ind og ud af denne tråd nogle gange uden at skrive noget... Simpelthen fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal få formuleret det jeg gerne vil... Men jeg vil nu alligevel smide et aftryk herinde... Som alle andre er jeg meget imponeret over at du er så fantastisk en veninde og kan finde overskuddet til at gøre så stor en gestus som at lave en kæmpe ananas pakke... Velvidende at... Det er fantastisk....


Og at der pludselig kommer bolcher med i pakken pga en andens godhed, er jo bare medmenneskelighed når det er smukkest...


Jeg mistede selv min far til denne ubehagelige sygdom. Han blev diagnostiseret (??) og en måned senere var han væk. Jeg var så heldig at han lå hjemme og vi vågede over ham døgnet rundt. Så mor, min bror og jeg var der da han tog sin sidste smertefulde vejr trækning. Det var så hårdt og samtidig så fredfyldt... At vide at han nu fik ro.


Jeg ønsker dig en rigtig god afslutning med din veninde - og jeg håber for hendes barn (og hunden selvfølgelig) at der er nogle gode stærke personer, der kan hjælpe dem videre i livet...


Kh Marianne & Kasmir


Åhhh, Så svært at være forelsket i en drøm jeg ikke kan magte....


Min skønne Kasmir er til salg - se annonce


TOGVOGN sælges - skriv for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 tralala
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 19:35

Ej, man bliver simpelthen så rørt over denne tråd.


Trådstarter, du må være den bedste veninde man kan ønske sig! :-)

Og Lisbeth skal også have et skulderklap for det utrolig flotte tilbud!


Føler med alle jer, der har mistet jeres kære til kræften.


Trådstarter, jeg håber alt godt for dig, din veninde og hendes pårørende.



Winners never quit

... And quitters never win!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er så glad for
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 19:36

alle jeres indlæg og historier. Det luner altsammen, også selvom nogle af jeres bidrag er frygtelige bekræftelser af og på hvor skidt og hurtigt det kan gå når man er cancerpatient. Flere af jer har "været der" - jeg føler med jer allesammen.


Mit besøg idag er blevet udsat til imorgen da min veninde akut skulle ha' aftappet væske fra lungerne.


Jeg kørte forbi SØDE SØDE Lisbeth og fik de lækreste ananasbolcher med (jo - jeg har smagt -MUMS :)). Jeg er sikker på at de falder i rigtig god jord i min venindes mund. TUSIND TAK Lisbeth....som jeg sagde til dig er din "gestus" bare så stor og fin - og det berører mig dybt at du har tænkt så sødt som du har.


KH:)Annette







rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt..
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 19:53

Kære Adian,

Jeg sidder og tænker på, at £isbeth har tænkt sødt på flere måder. ;-)


Vrinsk fra Esma


Healing

hest og rytter


Samtaleterapi




Intuition er sjælens hvisken

i tomrummet mellem to tanker

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg håber...
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 20:14

... for jer begge at besøget går godt i morgen. Den tid der er tilbage, er så dyrebar, og det gælder bare om at hun får så meget positivt som muligt mens hun kan.


Som jeg sagde er en portion bolcher en lille let ting at lave, så det er mig en glæde at kunne være med til at skabe en gave der kan give din veninde et godt grin og forhåbentlig tilfredsstille trangen til ananas :-)



£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 puha sikke en tråd :-(
Forfatter: 
Dato:  10-03-2011 20:18

Sender mange varme tanker til dig i denne tid.. Og håber hun har kræfter til at kæmpe videre og at det ikke er hendes tid nu..


Jeg ville ønske at vis det nogensinde blive mig at jeg har en veninde som dig og ikke mindst lisbeth.. Det er meget hårdt at være veninde og være der for en anden i denne tid.. MEn det er bare så flot at du er der..


Håber alle komme igennem det.. Sender mange kram


Hilsen Annette


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kære allesammen
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 18:51

Fredag var en god dag. Min veninde ringede ved 9-tiden og sagde at der var ingen grund til at jeg kørte til hospitalet for at besøge hende, for hun havde fået lov til at komme hjem - og være i sit hjem. Hun afventede blot at hospitalet udskrev den sidste medicin.


Jeg aftalte med hende at hun bare skulle gi' et kald når hun var klar og så ville jeg hente hende.


Drønede over i huset, gjorde rent og ryddede op, satte lys i alle lysestager, smed et par planter ud og satte nogle nye. Og satte "ananaskurven" på køkkenbordet.


Kørte ind og hentede hende da hun ringede og sagde at hun var klar.


Jeg var ikke klar :(


At der kan ske så meget på en uge. At man kan ændre sig så meget på en uge var virkelig et chok


Det hele blev så åbenbart og tydeligt, allerede på lang afstand da jeg kørte op mod hovedingangen på Herlev og hun stod der og ventede, kunne jeg se canceres ækle sidste fodspor i hendes ansigt.


Hun er her nu. Og endnu. Velvidende at hun aldrig kommer tilbage til Herlev, - det er hun glad for, for det er et "trist" sted. Og hun har valgt at det er herfra at hun skal medicineres i coma til hun bliver båret ud.


Hun blev voldsomt lykkelig for "kurven" og ikke mindst for alle jeres søde tanker og gode ideer til at forsøde hendes sidste dage....Lisbeth's bolcher fik hende til at græde over den medmenneskelighed der findes, uden at hun nogensinde har mulighed for at "gøre gengæld"....


Jeg siger herfra et STORT TAK til jer alle.


I GØR en forskel.


KH:)Annette





rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 så rørt
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 19:21

jeg har som så mange andre fulgt med i denne tråd.


Annette - du er et ganske særligt menneske og jeg føler med dig og din veninde i denne svære tid - jeg håber for hende at hendes sidste tid ikke bliver smertefuldt og sender hende og hendes søn mine varmeste tanker.


Lisbeth - at du har taget dig tiden til at lave de omtalte bolcher,synes jeg er så smuk en gestus,at jeg fik helt tåre i øjnene.


husk at fortælle dem i holder af og elsker hvad de betyder for jer - for en dag er det måske forsent.


de kærligste hilsner

Anja


hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd
 
 følger med fra
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 20:01

sidelinjen...Vil ikke sige noget, andet jeg bliver rørt og lidt ked af det, for jeg synes det er så uretfærdigt..


Ønsker jer begge nogle dejlige dage sammen..

Varme tanker fra mig


mvh. sulle





Det jordiske paradis ligger på hestens ryg, i kroppens sundhed og i kvindens hjerte.




Friedrich Bodenstedt
Tysk forfatter (1819-92)




0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 21:28

.. at hun er kommet hjem. Det er selvfølgelig frygteligt for jer andre at følge hendes uafvendelige svækkelse - men det er bedre for hende at være i sine vante og rare omgivelser og med sit barn, sin hund og sine venner omkring sig - frem for på et hospital. For - med al respekt for de hårdtarbejdende medarbejdere på hospitalet - det må være ensomt og koldt at ligge døende på en kedelig hospitalsstue, og uden nogen der har tid til at være der for en.


Godt hun blev glad for kurven (selv om jeg mere håbede at bolcherne gav smil frem for tårer) - jeg håber hun vil nyde alle de lækre ananasting (og derhjemme kan hun jo måske også få en Piña Colada - hvis hun skulle have lyst til mere ananas)



£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 21:48

Helt ærligt, hvor er det bare smukt!!!


Jeg synes ikke at, jeg behøver at sige meget mere.


Det er bare så smukt af jer allesammen, her i hendes sidste svære tid!!



Mvh

Jeannett


Mosegårdens Rex

FHF

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så trillede..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 22:44

.. der også en tåre i min stue. Sørgelig men smuk tråd. Nu hun er hjemme skulle der også være mulighed for masser af frisk ananas :)


Min mormor døde hjemme af kræft. Min mor havde taget orlov for at passe hende. Det er frygtelig hårst at se på som pårørende, men jeg kan ikke forestille mig noget bedre sted at dø end hjemme i varme, trygge omgivelser.


Jeg ønsker at den sidste tid bliver bedst mulig for dig og din veninde og håber der når at komme lidt ro på og blive fundet nogle gode løsninger for barn og hund inden det er forbi.


Varme tanker

Line

0
0
Svar på denne tråd
 
 111111111
Forfatter: 
Dato:  13-03-2011 23:13

Jeg sidder her med en klump i halsen og prøver at forestille mig hvordan det må være for dig. Men jeg kan slet ikke tænke tanken til ende, for det er simpelthen alt for skrækkeligt at forestille sig...


Hvor føler jeg bare med dig og hende... Tiden bliver pludselig så frygtelig nærværende og magtesløsheden så overvældende. Jeg håber I får nogle dejlige intense stunder sammen, får nogle gode og dybe samtaler og får talt de svære ting igennem.


Hvor ville jeg ønske at man kunne tage alt det håb, kærlighed og medfølelse der er i denne tråd og transformere det om til tid og helbredelse...


Jeg logger af nu, at læse andre tråde og involvere sig i dem virker meningsløst nu...

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 07:02

Jeg er også dybt rørt........ Som sygeplejerske ved jeg godt hvor hurtigt det kan gå ned ad bakke når canceren har taget over. Det er så barskt.

Annette- hvor er det flot gjort, sender jer mange tanker......





Meget sælges- blandet udstyr til barn, hest og rytter. Også tasker. Se mine annoncer på MP.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Veninde...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 07:41

Tror ikke man kan undgå at blive rørt af denne tråd! Du er en fantastisk veninde <3



...home is where the heart is...

DC, you're always on my mind

0
0
Svar på denne tråd
 
 det lovede ananasbillede
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 10:49


Lisbet's bolcher er forrest til venstre :)


Og JO - hun blev glad Lisbet....og grinede af temaet, men hun blev altså også meget rørt over din indsats :)


KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er den fin :o)
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 11:01

Hvis hun ikke skulle have fået ananas nok efter den, kan du få opskriften på min ananaskage :-)


£isbeth & Baloo


Politicians are like diapers.
They need to be changed often - and for the same reason.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har også
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 11:09

fulgt med i tråden og ikke skrevet.


Men må nu sige, at jeg er rørt helt ind til maven nu.


Både over historien med din veninde. Hvordan det må være at være dig lige nu. Over Lisbeths indsats. Over det hele....


Dum tråd at åbne når man er på arbejde...Har en kæmpe klump i halsen nu.


Mvh. Tine


Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.

Springsadel sælges: 17", sort, bred bom: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=332164&t=332164

Canon EOS 400D sælges med udstyr. Kontakt via pb


0
0
Svar på denne tråd
 
 "synes godt om"
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 18:02

Hvis man kunne trykke "synes godt om" ligesom på Facebook, så havde jeg godt nok gjort det nu!


Trods alt hvad din veninde står til at miste, så er hun heldig at have sådan én som dig Annette!



/minski



HESTEMASSAGE TILBYDES

(Vestegnen, Midtsjælland.....Sjælland)

www.hestibalance.dk




Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider