Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Iphone til trådløs netværk
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 13:00

Min I phone melder at det ikke kan locke på netværket, når jeg vil på mit netværk. Kan ikke finde nogen vejledning nogen steder på nettet ?


Hjælp.


Mobilabon. er Telenor og mit internet bredbånd er TDC.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 15:01

Her burde der et sted være svar på dit spørgsmål: www.google.com/search?q=Iphone+til+ tr%C3%A5dl%C3%B8s+ netv%C3%A6rk&rls=com.microsoft:da: {referrer:source?}&ie=UTF-8&oe=UTF- 8&sourceid=ie7&rlz=1I7HPEB_en

Men du fortæller ikke om den HAR været på det trådløse netværk før eller om det er første gang du prøver??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har en
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 15:35

iphone og trådløst netværk.


Du skal gå ind i indstillinger, finde trådløst netværk (wifi). Så vil den søge efter dem den kan finde. Er din der ikke, så må du skrive navnet på den og søge efter den. Det er som i regel med på listen når du søger.


Så skal du blot skrive password og så er du på netværket.


Jeg har trådløst netværk hjemme, og iphone. Det har fungeret upåklageligt, bortset de få gange netværket har været nede.


Beagle.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Iphone
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 17:55

Tror måske det har drillet lidt i dag?

Min Iphone ville pludselig heller ikke gå på nettet, men nu her til aften er alt fint igen.


Måske en generel "fejl" hos Iphone i dag? - Hvis man kan sige det sådan :)


Harvester


"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." - Oscar Wilde



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider