Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Stakkels lille pus. :-(
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 08:10

Åhh, min datter er syg syg syg syyyggg.........

Det startede lørdag middag med lige pludselig megahøj feber og snask væltende ud af begge ører...

Hun er ørebarn og har dræn, så jeg tænkte, at jeg ringer til ørelægen mandag morgen.

Søndag formiddag var hun nogenlunde, for så omkring middagstid igen at få megafeber!

Planen var så at tage hende med på arbejde i dag, da hun jo "plejer" at være ok om formiddagen. Men nix, hun vågnede op med lige så høj feber her til morgen og er bare helt slatten, så jeg blev hjemme med hende.

Panodil har mærkeligt nok ingen effekt overhovedet!

Hun er helt rødmosset over hele kroppen pga. feberen og vil ikke spise - kun drikke en lille smule vand. (Og dét ligner hende ikke!!!) Hun er så varm, at det nærmest er ubehageligt at røre ved hende.

Er helt bekymret for den lille stakkel...

Kh

Maria

Mor til skønne Kathrine 24.08.06

Og skønne Frederik 22.03.09

Skal du have lavet dåbs-, fødselsdags- eller bryllupskage?

Send mig en PB.

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 08:24

Overvejet at kontakte lægen?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 08:27

annaparnes: hvis du læser mit indlæg grundigere, kan du se, at jeg ringer til ørelægen mandag morgen (som dog først har telefontid fra kl. 8.30 - så jeg sidder på spring).

Havde i øvrigt også kontakt til vagtlægen i går aftes, som dog ikke lige havde andre ideer end at ringe til ørelægen i dag.

Kh

Maria

Send mig en PB.

0
0
Svar på denne tråd

åhhh..
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 10:08

den lille stakkel altså. Det er så slemt med høj feber, jeg håber i har fået en akut tid til hende og allerede har været afsted.

Mange tanker

Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være

Bitches
have more fun

-Lækker håndsyet dressur sadel ekstra bred sælges billigt.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 17:02

Tjae... vi endte så med at tilbringe hele dagen på Roskilde børneafd. til observation for meningitis... :-(

Var hos egen læge i morges pga de der ører, og så siger damen så "hvad er det for nogle prikker?" Øhhh...?

Det var så petekkier (småbitte blødninger under huden), som åbenbart er at af symptomerne på meningitis. Så afsted med os...

Puh altså.

Heldigvis blev hun frifundet og kan nu igen ligge splat på sofaen med smølferne i tossekassen og lillebror drønende rundt og genere...

Kh

Maria

Send mig en PB.

0
0
Svar på denne tråd

puha ...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2011 18:45

god bedring må indrømme at da jeg startede på tråden her også tænkte gisp få hende tjekket for menigites

heldigvis i blev frifundet god bedring med hende

Lækker stor sommer eng udlejes billigt ved sorø

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider