Hej
jeg sidder i indien lige nu, som man maaske har laest i mine tidligere indlaeg.
jeg skulle have vaeret afsted til Kina med det indiske team (som groom) for at deltage i asian games.. desvaerre sidder jeg stadig i indien og asian games startede igaar med et brag af en aabningsceremoni, forestil jer aabningsceremoni til OL og saa bare stoerre, alt dette skulle vi jo have vaeret en del af, men maatte se det i fjernsynet.
det jeg egentlig vil med dette indlaeg er at hoere jer hn'er om hvor man skal henvende sig hvis man har en forespoergsel til en nyhed til hn? har kigget under nyheder men kunne ike rigtig finde en kontakt person. sagen er at det indiske team er blevet fuldstaendig roevrendt i hele forloebet til at komme til kina, og nu tager de det public (alle personer med indflydelse har vaeret inde over, FEI og Prinsesse Haya, OEI, dr. Fussil, ministeriet for agriculture i indien har haft fat i kina ogsaa, ja som sagt ALLE!) alle test vi har vaeret igennem har vaeret iorden men stadig maa vi ikke komme ind. de tager det nu Public, dvs alle nyhedsstationer og aviser etc etc, (min chef's famile sidder paa landets stoerste avis) men det er nok det mest groteske jeg har oplevet og synes derfor at det er vigtigt at ogsaa vi her i DK for at vide hvad fanden det er kina har gang i (det eneste team der vaeret i karantaene blandt andet)
saa hn'er hvor skal jeg henvende mig?
der er noget mere koed og drama end jeg har kunnet skrive her, men med de rette kanaler vil man helt sikkert vaere muligt at faa alle de grumme detaljer om behandlingen af det indiske team.
vh en frusteret Ann Helene der sidder i Indien og foeler sig en smule roevrendt og skuffet sammen med et team der har vaeret helt i kulkaelderen..