Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Øv en ond verden vi lever i... . :,-(
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 20:56

Jeg har en lille fætter på 4 (snart 5år) han væltede en dag i børnehaven og blev sendt hjem da han var pylret og havde sleåt hovedet. (havde fået en lille bule)


de næste par dage blev han sendt hjem igen og igen, så min moster tog ham til læge, de blev så sendt på sygehuset til en scanning og derfra blev de sendt akut til skejby, han havde en knude i pandelappen (den havde presset og derfor var han væltet)


han bliver opereret og får fjernet knuden, som bliver sendt til undersøgelse.


kort efter operationen bliver han lagt i fuld narkose igen, hans hjerne er svulmet op og de er nød til at fjerne halvdelen af hans hjerneskal, som blev lagt på is, det var så meningen at den skulle sættes i igen, når han engang blev rask.


p.g.a. hans hævede hjerne, hang det ene øje og han kunne ikke bruge den ene arm optimalt.


efter noget tid begyndte han at blive frisk og rendte rundt på gangene på sygehuset. og de blev overført til Hammel genoptræningscenter.



men men men... nu er der kommet svar fra prøverne.. han er en meget sjælden form for kræft, som kun 34 personer har i verden.

og de kan intet gøre for ham, han skal nu scannes for at se om det er gået i rygsøjlen på ham. De ved ikke hvor lang tid han har igen, alt fra en måned og op efter.


min moster blev 40 i søndags, sikke en fødselsdagsgave at få..


men øv en verden vi lever i, den er godt nok ikke altid retfærdig... han er jo kun et barn!!!!


ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller sige. har så ondt af min moster og onkel....


Alle min tanker går til dem...


Naja Zehlmann

******

www.123hjemmeside.dk/staldzego
******

www.skysite.dk/gallerizego

******

***Gratis fotografering - se præs.***

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234556
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 21:02

Puha alle mine tanker går til dem :-(


Det er aldrig sjovt når et familie medlem har kræft og da slet ikke når han kun er et barn. Er ked af at høre at der intet er at gøre for ham. Jeg kan på ingenmåde sætte mig ind i hvordan i har det, men jeg kunne forestille mig at det var rigtig hårdt.


Mistede selv min morfar til lungekræft for 2 måneder siden, men han blev 80 år og han nåede at leve et godt og langt liv.


Men din fætter er kun 4 år og ville have et helt liv foran sig. Ej hvor må det være svært

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sender mange tanker...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 21:12

Sender mange tanker... Ved ikke hvad jeg skal sige da det intet kan gør for den lille prins.. Håber på alt godt for ham og familien..Det er bare så uretfærdigt og så så lille en dreng.. Det er bare ikke fair.. Ikek fordi det er fair at nogen der skal herfra. :MEn slet ikke børn.. Det er alt alt for tidligt.. husk at der er noget der hedder ønskefonden(de opfylder ønsker for børn)


Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 21:20

mange tak. ja kan heller ikke forstå at brøn skal herfra så tidlig. det er selvfølgelig aldrig rart når nogen dør, men hellere en der har levet en godt langt liv end et barn.


ingen forældre skal opleve det at begrave et barn.


men håber han får lang tid endu, selvom intet tyder på det. men så i det mindste at hans sidte tid bliver god.


øv hvor har det bare været store tude dag i dag...


Naja Zehlmann

******

www.skysite.dk/ze_horses

******

www.skysite.dk/gallerizego

******

***Gratis fotografering - se præs.***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen dog...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 21:21

Jeg sender også alle tanker til den lille dreng og hans familie. Håber på det bedste og at et mirakel vil ske :(



Mvh.

Regina Sørensen


Wega, drægtig ved Bøgegaardens Laurino.
Indehaver af den dejlige ridehest Ramiro.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 21:21

Åhhh nej dog! Er helt tom for ord, ved slet ikk hva jeg skal sige, andet end at i får et kæmpe trøstekram herfra & ønsker jeg alt det bedste!





Vh Pernille




Lykkelige ejer af *Skovbakkens Avalon*


R.I.P Dear Tana C. My Soulmate!!!



Klik: *Stald Royal*


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen mening
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 21:30

Jeg ved lige præcis hvordan du har det, jeg har været der selv.


Jeg vil ikke bruge tråden til min egen historie, men blot sige at jeg føler med dig, men allermest med din fætter og hans forældre.


Trøstekram


Hilsen Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 21:55

Jeg kan ikke sige noget, det er allerede blevet sagt af de andre, jeg har ikke selv børn, men øv, bliver helt trist og ked af det!
Alle gode tanker til familien og ikke mindst drengen, det er frygteligt og uretfærdigt! Det er ikke noget jeg ville ønske for selv min værste fjende(ikke at jeg ønsker onde tanker normalt), det er... bare
Hvor er jeg ked af det på jeres vegne! Jeg håber på det bedste

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg ved slet ikke...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 22:59

hvad jeg skal sige.

Er dybt berørt af sådanne indlæg som omhandler børn - det er ganske enkelt enhver forældres mareridt, at der skal ske noget sådan med ens barn. Og det er jo så desværre din moster og onkel, der nu står midt i deres værste mareridt - og de kan absolut intet gøre.


Jeg føler dybt med din fætter, din moster og din onkel. Og selvfølgelig med resten af jeres familie. Jeg håber i alle formår at gøre den sidste tid for din fætter (uanset hvor lang tid han har igen) til noget godt. Og jeg håber i er en godt sammentømret familie, som kan stå sammen og støtte når det uundgåelige sker


Mange trøstekrammer og tanker til jer.


Mvh. Ditte




Søger job:

regnskabsassistent, revisorassistent eller lign. (Odense/Fyn)

__________________________________


Husk at smile til verden - så bliver du meget kønnere at se på :-)


Mor til dejlige Villads

0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhh neeeej....
Forfatter: 
Dato:  09-11-2010 23:22

Hvor er det bare frygteligt. Tankerne går jeres vej

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor tragisk
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 00:07

Hvor er det bare forfærdeligt.

det gør mig så ondt at høre for din familie.

Håber der må ske et mirakel og drengen bliver sund og rask og får et langt liv.


Mine varmeste tanker til dem/ jer alle.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Årh nej dog
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 06:21

det er jo alle forældres værste mareridt de skal gennemleve nu - det er frygteligt. Som mor kan abre en historie som denne jo få en til at tude


Mine tanker går til hele jeres familie- hovedsageligt mor far + søn... Stakkels jer alle.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 07:54

mange tak for alle jeres trøstende ord. da min mor ringede igår og fortalte det, tog jeg også straks min lille søn op og knugede ham ind til mig. jeg ville ikke selv kunne klare overhovedet at få sådan en melding om ham.

men sådan noget er altid kun noget man læser om, nu er det bare min lille fætter det har ramt. synes det kommer alt for tæt på.

har are så svært ved at forstå hvorfor sådan noget skal ramme børn.... Jeg har aldrig været særlig troede, men sådan en omgang får ikke ligefrem ens tro til at vokse, for hvis der findes en højere magt, hvordan kan den/de/det så udsætte børn og deres familier for sådan noget.???


Naja Zehlmann

******

www.skysite.dk/ze_horses

******

www.skysite.dk/gallerizego

******

***Gratis fotografering - se præs.***

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 09:09

Det er bare slet slet ikke fair :( :(


De varmeste tanker herfra!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min medfølelse
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 09:20

:-( Åh hvor trist, mine varmeste tanker går også til familien og den bette dreng, som heldigvis er for lille til helt at forstå.


Og hvis man skal se noget positivt i dette - det er MEGET svært! - må det være, at det blev opdaget, så familien for alvor kan nyde deres lille dreng og gøre alle de ting med ham, som de måske ville have udskudt "til i morgen", hvis de ikke havde vidst, han er så syg...............


Jeg trykker fingre for, at I får lov at beholde ham meget længere end en måned!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ååååh nej dog....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 09:24

Hvor er det trist.... Stakkels dreng og stakkels moster....


Tror jeg har det som flertallet; Mennesker må godt blive syge og dø, men KUN når de har levet et lang og rigt/godt liv.... Børn må ikke....!!!!


Jeg føler med jeres familie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er det...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 10:25

... ondt og uretfærdigt når et barn rammes af så alvorlig sygdom.


Det må være en ganske forfærdelig besked at få.


Jeg ville ønske at jeg kunne tro på mirakler - men de er desværre sjældne. Jeg håber for både barnet og for hans forældre at hans afsked herfra bliver uden for mange smerter, og at tidshorisonten bliver længere end en måned!


£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 10:29

Det er nogengange en vildt uretfærdig verden vi lever i... :(


Mange tanker herfra.



Venlig hilsen Christina


Små fødder sætter dybe fodspor...



0
0
Svar på denne tråd
 
 Puha...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 13:52

jeg har altid haft svært ved syge børn.

Men efter jeg har fået min egen guldklump er det blevet meget værre!


Sidder her på arbejdet og har en ordentlig klump i halsen.


Jeg sender alle tanker til dig og især den lille familie der er ramt.



Mvh. Tine


Klipning tilbydes på midtsjælland og Køge området.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 15:25

mange tak for alle de varme hilsner.

vi håber selvfølgelig også på et mirakel, selvom de desværre er for sjældne...


Naja Zehlmann

******

www.skysite.dk/ze_horses

******

www.skysite.dk/gallerizego

******

***Gratis fotografering - se præs.***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gud hvor er det dog forfærdeligt
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 16:53

at få den dom og kun havde levet 5 år...


Føler uendeligt meget med alle berørte....


Mvh Gitte, nu med tre hingste på matriklen (gående sammen selvfølgelig, (beauty and brains) :-))

Bedækning tilbydes - se Jack D i denne video www.youtube.com/ watch?annotation_id=an...feature=iv

Købes: we ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 åhhhhh nej da
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 17:19

jeg bliver helt tom for ord.


Børn skal lægge deres forældre i graven. Ikke den anden vej rundt.


Sender dig og familien de inderligste ønsker for at han på mirakuløs vis kommer sig alligevel.


KH:)Annette




rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 åh nej da...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 19:47

Nej nej nej.. Ej hvor er det frygteligt.. Puha..Jeg får det helt dårligt ved tanken.. Ved simpelthen ikke hvordan jeg ville klare at få sådan en melding.. Puha.. De varmeste tanker herfra..



Hilsen Stine


Stutteri Rø- WM-Ponyer i smukke farver

Buckskin-Palomino-Smokey Black og BEC


Salgslisten


Smuk WPBR hoppeplag - Giv et bud

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider