Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 nogen gange er jeg bare SÅ dum
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 17:06

Jeg har besøg af min afdøde fætters hustru. Et hurtigt kik-ind besøg. Inden hun smutter når hun lige at invitere hele familien til datterens 14 års fødselsdag. JO da - vi vil rigtig gerne komme.


Gaven bliver købt - en god for "unge" kogebog der skal krydres med en check på 200 kr.


Da fødselsdagen oprinder er hele familien nedlagt af sygdom, så jeg er den eneste der skal afsted. Be'r så familien om at skrive en hilsen i bogen.


Det gør alle: HEEEJ Tina - STORT TILLYKKE bla bla bla osv.


Jeg møder op til middagen. Bogen fint pakken ind - + en check udstedt i Tina's navn.....OG det sekund jeg træder ind ad døren er der noget der klikker i mit hoved: "Tina" er forårsbarn - Sara (lillesøster) er efterårsbarn.


@!#$ @!#$ @!#$ @!#$!!!!


Enten skal jeg lade som om at jeg har glemt gaven (PINLIGT) eller også skal jeg krybe til sandheden. Taler med moderen om det, der bare griner og siger at selvfølgelig skal hun bare ha' gaven som den er.


Og sådan blev det - under middagen - overrakte jeg Sara hendes gave (incl. alle lykønskningerne til Tina) og forklarede min bommert til stor mora for hele selskabet.


Sara syntes også det var morsomt. Men jeg synes altså stadig det er pinligt. Temmelig pinligt.


Nu er en ny - og en anden kogebog lagt fint indpakket i Sara's postkasse - med de rette hilsner skrevet indeni.


Hvad ville du ha' gjort?


KH:)Annette





rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd
 
 Upserrr
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 18:04

Ja det var da lidt af en upser..:)

Puha var sikkert noget jeg selv kunne have kommet til..


Jeg ville have gjort det samme som dig, krybet til korset og sagt at jeg lige havde byttet om på pigerne.. Heller det end at hun troede jeg havde glemt gaven..:)Og selskabet fik jo også noget underholdning..:)


Mvh. Trine


Fortryd aldrig fortiden, frygt ikke fremtiden, begge dele er ikke noget du kan gøre noget ved.. Så lev i nuet..:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hovsa...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 18:14

Ja, det er sådan noget jeg også kunne være kommet til. Og kender jeg mig selv ret, ville jeg først opdage det når gaven var afleveret.


Men der ER jo kun en ting at gøre - og det er det du nu gjorde.


Var jeg i pigens sko, kunne jeg godt finde på at jeg ville beholde MIN bog, med de forkerte hilsener i - bare fordi det ville være ret sjovt.


Glimrende gave i øvrigt, sådan en kogebog!


£isbeth & Baloo

Happiness can be found even in the darkest of times,

if one only remembers to turn on the light.

(Albus Dumbledore)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehehe
Forfatter: 
Dato:  10-11-2010 19:04

Det kunne sagtens sker her i huset :D :D


Blandet andet derfor, kunne jeg heller aldrig drømme om at skrive i en bog.

Og en anden grund er, at jeg ikke vil tvinge en modtager til at beholde en gave.




mvh PiaR


quantum in me fuit


Kan du tegne et logo?


Strengt taget har kun en slags bøger forøget
lykken her på jorden: kogebøgerne

- Joseph Conrad

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider