Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tillykke Tina Lund ;-)
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 12:55

Nu har Tina Lund da vundet en titel som hun virkelig fortjener

ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/ article1380311.ece

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan nu komme i tanke....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 12:59

om mindst een anden "kendis" der bedre fortjener den titel

Men bortset fra det, så er det da lidt uproffesionelt af E.B. at dukke op til et ridestævne for at overrække noget så plat.

Tina - nu med søn & Anastasia

Anastasia søger part 2-3 gange om ugen: www.heste-nettet.dk/lodge/45094/ hest/192323/

0
0
Svar på denne tråd

Tag det med et smil
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:00

Ærgeligt at hun ikke bare tog imod gaven med et smil

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:00

hvor latterligt

Hun skulle have givet dem tørt på

Scooter sælges - Se billeder på min præsentation Evt. bytte med fjordføl

Lækkert velduftende hø sælges

20 kr. pr. balle

Sydsjælland

0
0
Svar på denne tråd

Ja....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:01

synes også det er lidt ærgerligt at de vælge at gøre det der, men synes hun også hun burde have taget imod den med et smil istedet for at give endnu et dårligt indtryk.

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

www.natasjachristensen.dk

0
0
Svar på denne tråd

EB er dumme
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:04

Ja, det er latterligt at troppe op til et stævne. Det er totalt useriøst, og titlen er også latterlig useriøs. Men jeg havde da taget imod gaven med et smil EB er jo dumme ligegyldigt hvad.

Venlig hilsen

M

Hestetrailer udlejes (7000 Fredericia) - se mere på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Ucharmerende af bt
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:07

Som mik27, synes jeg nu også, at hun bare skulle have taget imod gaven med en smil og et grin. Når det så er sagt, synes jeg også, at det er temmelig frækt bare at dukke op uden forudgående aftale, til en sportsbegivenhed, hvor hun har både travlt og er koncentreret.

Specielt lige BT, der da vist har været temmelig fremme i skoene mht. at grave skidt frem om Tina, kan jeg godt forstå, at hun ikke vil tale med..

Mange ting kan man sikkert klandre frk. Lund for, men det her, det vinder altså ingen roser til BT fra min side af.

0
0
Svar på denne tråd

Come on
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:08

Kan egenlig godt forstå hvorfor hun ikke, kunne se det sjove i det stunt...

Hvis jeg var afsted til stævne og mit fokus var rettet mod ridningen, så ville jeg sgu heller ikke synes den slags indblanding var fedt.

Jo hun har måske på et eller andet plan, selv bedt om det, men tvivler på at de ville have troppet på samme anmasende måde, hvis en af de andre finalistet have vundet den "ærefulde" pris.

Synes også at listen af finalister er lidt underlig...Hvor er Sidney Lee på listen

Sagde Anne Mette

Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang.
Glemte at vågne d. 25-10-09

Nu med Markus, Oldenborg med et snert af Fjordhest.

HN-træf interesseret? se her:

www.heste-nettet.d ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:11

ja, hold da op det er jo FULDSTÆNDIG VILD GALOP hun flygter i .

stakkels tossede blondine, jeg har sgu ondt af hende.

SÆLGER UD AF GODE TING, BLA: ALBION SLK W, BANDAGER, E-AMINO, HVIDLØGSGRANULAT...OSV. TJEK MINE ANNONCER.

0
0
Svar på denne tråd

Nu er det jo EB.dk
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:13

Det er ekstrabladet linket er fra.

Synes det er morsomt at læse deres overskrift..

Tina i VILD GALOP fra ekstabladet. Og så for os der har set linket, kan man tænke sit.

Men vildt er det nu ikke.. det er jo bare lunte trav.

Men hvad gør man ikke for at få læsere.

Dog synes jeg prisen er ganske berettiget, dog kunne den deles med Sidney Lee.

:)

Jette

0
0
Svar på denne tråd

sådan er det jo indimellem
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:20

tja kan da ikke se det er det store problem, at eb møder op til et stævne, det er jo der der er bedst eksponering af overrækkelsen, dog ville det nok have været god etik at vente til efter hun havde redet sin klasse. Synes hendes reaktion er meget barnlig.

Synes det er ok eb har den type priser hvis det er det de har brug for for at gøre sig bemærket, det kan ikke genere mig.

Derimod genere den glidetøjle Tina har på sin hest mig rigtig meget, det troede jeg ikke man måtte bruge til stævner, uanset om det e opvarmning eller ej.

Mvh

Mie

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:22

Ville det letteste ikke have været bare at modtage den og så komme videre? EB er jo ikke kendt for bare at give op på den måde.

Selvfølgelig er det ikke fair at troppe op når man skal koncentrere sig om noget andet, men det ville jo være så meget hurtigere at modtage den, give et smil og en lille kommentar istedet for at bekymre(?) sig om at de dukker op igen og igen.

0
0
Svar på denne tråd

hahahaha..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:24

jeg kan seriøst ikke tage hende seriøs..

Rie . <3

Stutteri Kurreholm.
Islænderhoppe & Islændervallak + Fellponyvallak tilsalg!
Fellpony vallak udlånes!
Part søges til Islænderhoppe & Fellpony vallak!

kun døde fisk, følger strømmen.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 13:54

Hatten af for alle der ikke gider EBs useriøsitet.

Om jeg så havde vunder 1 mill pga EB ville jeg takke nej - nogen ting skal man holde sig for værdig til.

Nemlig og amen.

De bedste hilsner

Pony-mor

Gode veninder er dem der forstår,

både når man tier og når man vrøvler.

Læs her før du handler Henra trailer

http://www.henra-trailers.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 14:08

Man kan mene som man vil om Tina Lund.

Men at EB vælger at troppe op på den måde - det er da simpelthen latterligt og deres øvrige beskrivelse af

hændelsesforløbet viser bare hvor lavt et niveau deres journalistiske niveau er på

Hvis du kan lide duften af roser, må du også kunne tåle dens torne.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis Tina
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 15:03

havde valgt at tage imod gaven med et smil havde der jo ikke været noget at skrive om..

jeg er nu ikke vild med hende.. men jeg må lige til hendes forsvar spørge jer om...

vil i synes det er super fedt at blive forstyret med sådan noget useriøst lige inden i skal ind og ride.. det fjerner jo fokus på det som er relevant..

0
0
Svar på denne tråd

Smil...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 15:10

Tag i mod den med et smil.. Der er jo ingen tvivl om at hvis det havde været i Tina Lunds øjne positiv presse, så var hun stillet op uanset ridestævne.. Det er lige så snart det drejer sig om staldpigers bo og arbejdsforhold, barring o.lin.. Så klapper hun i som en østers..

Ligesom hestene kan pressen tilsyneladende også godt tage at opføre sig ordentligt for ikke at påkalde sig hendes vrede..

VH,

MaggieMay

"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..

"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd

Tjah ...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 15:31

Tina plejer da at være temmelig presse l'derlig, så i mine øjne ligger hun bare som hun har redt!

At Ekstra Bladet så er alt "for meget" og dybt useriøse, det kan der vist ikke være nogen tvivl om.

"The older I get, the surer I am that I'm not running the show."
- Leonard Cohen
0
0
Svar på denne tråd

Sikke da noget pjat
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 16:29

og hvor fanden er Sidney @!#$ Lee henne på den afstemning han havede da været suveræb vinder hvis han var med!

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha ha ah ah ah
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 16:48

Jeg synes det var sjov!! Især EB's desperation efter at aflevere præmien :D

Hun burde da bare have taget imod den og grinet af det, istedet for at være endnu mere irriterende. Hun har selv valgt at træde ind i rampelyset, og så må hun tage bagsiden af medaljen - Hvilket hun åbenbart ikke kan :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 16:48

Det er da udmygende og respektløst at dukke op med såden en "titel". Hvordan ville i selv have det med det?

Tror da nok lige jeg havde sagt rend og hop og så redet min vej!

Desuden er Tina Lund vidst ikke mere medie "l!derlig" end så mange andre. Altså hvor meget har Joachim B Olsen, Marianne Eihilt mv. ikke også deltaget i?

˙·٠•●♥ HeidiZ ♥●•٠·˙

0
0
Svar på denne tråd

HeidiZ
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 17:00

Nemlig. Og f ex vores eks-statsministers kone.

VH Pernille

Charles Baudelaire sagde engang: "Man kan ikke være forsigtig nok i valget af sine forældre"

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Tjah ...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 17:17

Ja ja, men de har da trods alt ikke lavet "halv"-nøgenbilleder til et mandeblad, eller eksponeret sig selv på en mindre flatterende måde på TV. (Vild med dans var fint nok, men måske skulle hun have ladet det være ved det.)

Og jeg er sikker på, at hvis der var smuds at finde om andre kendisser, så ville det også blive gravet frem, det gælder ikke kun TL.

Og nej, jeg synes ikke Ekstra Bladet er i orden eller seriøs eller bare det, der ligner ... men sådan er spillets regler ...

Men frk. Lund vil gerne have den positive omtale - klart - men det er da naivt, hvis hun tror, at hun kan nøjes med det.

"The older I get, the surer I am that I'm not running the show."
- Leonard Cohen
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 18:04

Der er flere som allerede har kommentret på det, men bliver nødt til også at smide en kommentar...

"Flygter i vild galop..." Eller hvad der nu stor, det var i hvert fald noget med galop og igen kan man se hvor grundige de er i deres research, de ved ikke engang at det der kun er lunte trav... flot...

På faldende er det også at hun på trods af dårlig omtale bliver ved med at få piger som gerne vil arbejde hos dem... Så kan det jo ikke være så skidt... Jeg har også flettet en kåret hingst ifm et åben hus arrangement, men forventede hverken en mega løn eller en ridetur på dyret... hvorfor??? Fordi jeg er realist og godt ved at det er big business indenfor hesteverden og der er ikke penge til at give direktør løn til staldpigerne og ikke råd til at amatører skal ride og måske ødelægge dyre rideheste eller mange mdr. ridning hos en meget dyr proff rytter.

Sælges:

5 års vallak e. B. Quattro-B. Lantano, proff. redet siden uge 28/2009

10 års DH hoppe e. B. Lantano-Lucky Light

Skriv for flere info

0
0
Svar på denne tråd

sidste års vinder
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 19:09

sidney lee vandt den sidste år :-)

Nu med hest, der går til biddet og næsten i holdning :-)

0
0
Svar på denne tråd

Og præmine var:
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 19:12

Præmien var:

I gavekurven lå Ulrik Langes bog 'Førstehjælp til den nye leder', der henvender sig til chefer uden erfaring. Ifølge Gyldendals internetboghandel kan Tina Lund bl.a. blive klogere på problemet med psykopatiske chefer, ligesom bogen er fyldt med gode råd om, hvordan 'du takler de fejl, du selvfølgelig kommer til at begå, i forhold til dine medarbejdere'.

Tina Lund fik også Andrew McLeans belærende bog 'Træning af heste - på hestens præmisser'.

Det er en bog, der ifølge forlaget Borgen 'henvender sig til ryttere på alle niveauer - fra de professionelle på galop- og dressurbanerne til fritidsrytterne, der gerne vil lære at forstå deres hest bedre'. Helt sikkert uden 'gode råd' om barring og sporing.

He he he - jeg synes nu altså det er temmelig humoristisk - beklager min dårlige humor :-)

0
0
Svar på denne tråd

1234567890+
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 20:00

Sad og ventede på at hun satte i galop, men næææ nej

Her er det vist kun BT som er til grin!

Men egentlig synes jeg også at hun skulle have taget imod den og så alligevel ikke. Har rimelig blandede meninger om det.

MVH Pernille

*Skovbakkens Avalon*

! R.I.P Dear Tana C *In my heart* !

Efterlyning af Skimmel/Hvid Ponyhoppe 130-136 i stg. ca. 21 år!

&

Nordbagge blanding 150-155 stg. Hoppe ca. 24 år.

0
0
Svar på denne tråd

synd synd
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 21:07

har ikke nogen mening som sådan om Tina...men jeg synes hele ideen med mest irriterende kendis er dum.

at de så kommer til et stævne hvor Tina er blandt venner og bekendte og ydmyger hende der synes jeg er stygt. Tænk at man glæder sig til et stævne og lige pludselig bliver man i den grad trukket ned. Jeg var blevet ked af det.

Hun har nok sagt nogle ting hvor hun føler sig dum bagefter men gør vi alle ikke det engang imellem? synes sgu ikke hun fortjener at blive jaget sådan.

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

hvis hun nu
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 21:30

Hvis hun havde taget imod prisen med et smil og havde stillet op til et lille interwiev havde i også haft ondt i r*ven... for så kunne man jo rigtig se hvor presse l*derlig hun virkelig var og hvor lidt hun tog barring og personalepleje seriøs.

Tag jer dog sammen...

Jeg havde simpelthen ikke fundet mig i en anmasene journalist så jeg syntes egentlig at Tina Lind har reageret ok.

0
0
Svar på denne tråd

Bare for at komme ud af tangent....
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 21:47

Er det ikke forbudt at ride med glidetøjle på opvarmning? - eller for frk. Lund særtilladelse??

I live in a House,But I'm home IN THE SADDLE

0
0
Svar på denne tråd

TL laaangt
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 21:54

Hold nu op hvor er jeg træt af at alle skal være efter TL.

Jeg undlader at indblande min personlige mening om TL her, men for hulan ville ikke rigtig mange af jer kokurrenceryttere gerne ha bare en tiende-del af de sponsorater/heste/omtale/støtte og talent som TL har??

Og hvordan får man så det?? Det får man altså ikke ved at stå tilbage i mørket og selv både muge ud og sadle heste op. Sorry girls men det er virkeligheden!!!

TL havde nul sponsorer hvis ikke hun kunne eksponere sig selv -JA nogle gange uheldigt men ikke værre end hendes sponsorer trods alt stadig putter penge i.

Hvorfor må hun ikke få taget frække billeder? Hun har sgu da en god figur?

Hvorfor må hun ikke "prøve" sit sang "-talent"

Hvorfor må hun ikke eksponere sig selv så hun kan få klejner i kassen???

Nå ja okay, jeg er som alle andre ikke videre tilfreds med bolig-faciliteterne for hendes ansatte og jooo lønnen er lige så elendig som alle adres steder.

Men hvad havde I tænkt jer hun skulle svare da hun fx var i Godaften DK? Havde det været korrekt at sige åååh jo men nu bygger vi om, og alle får 20.000 pr mdr og nej de skal da hverken muge, sadle op og da slet ikke svede. De skal da ud og ride på alle hestene. For det er nemlig det hesteejerne forventer når de stiller hest tilrådighed for TL. At staldpigerne ligger og rider rundt på dem.

JA!! TL er ikke super go til at tage kritikken, det kan vi nemt blive enige om. Men behøver man at jokke rundt på hende og rykke hende ned i mudderet gang på gang?

Hver gang hun bevæger sig er der altid en der skal sige noget negativt som hun så (åbenbart) bør tage stilling til her og nu ellers er hun bare krukket!

Tror nok også jeg havde bedt EB om at pisse af hvis de kom anstigende sådan!!

Tina tjener sine penge på ridning og det vil sige hun var på arbejde på det tidspunkt -og jeg ville ikke finde mig i at blive generet på det groveste på mit arbejde!!!

Skulle man absolut overrække hende en så lumpen "pris" så gør det en sjov aften i et eller andet show hvor hun får lov at være forberedt.

Pyyha det blev langt -undskyld!

Fortsat god torsdag!!

Hilsen fra

Strit 77

Ledelse er; at fortælle sine medarbejdere præcis hvor skabet skal stå -og derefter motivere dem til, at de selv flytter det derhen! ;-)

Hestepasser/rytter søges i 6621

Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

pip pip pip...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 22:13

Måske vil hun hellere bruge sin tid og energi på opvarmning, end på latterlige perifide sladderbladsjournalister, som ikke kan bidrage med andet end et tilsvarende latterligt påfund, som ikke giver andet end dårligt humør!

Jeg ved jeg ville!

Venligst - Marianne

Haflingerstævne i Aabenraa i august + haflingerstævne på Sjælland i september

Se hvad der ellers rører sig i haflingerverden her...

www.haflingersport.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tina Lund
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 22:34

Synes hele Tina Lund sagen er blæst helt vildt op. Så den vil jeg ikke udtale mig om.

Men synes bestemt ikke EB kan være bekendt at møde op i Vallensbæk for at uddele et fuldstændig komplet pris som det er.

Ang. glidetøjlen så er det altså ikke en speciel Tina Lund regel, nej det kan alle på opvarmningen gøre så længe de ikke springer med den.

Lone & Louie

0
0
Svar på denne tråd

Mit bidrag til debatten
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 22:48

Strit 77 NEMLIG!!!!

VH Pernille

Charles Baudelaire sagde engang: "Man kan ikke være forsigtig nok i valget af sine forældre"

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd

Tjahh...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 23:32

Jeg synes nu også det ville have klædt hende bedre at have smilet og sagt tak og have bare en anelse selvironi.. og ja lige som Søs finder jeg også gaven humoristisk :-)

Forstår ikke folk bliver mobset over sådan noget.. det er jo en joke og ment som sjov.. og hvis folk vælger at være i medierne burde man også kunne tage sådan noget..

Og så bør dem der skælder BT ud nok lige læse igen.. det er ekstra bladet det handler om..

Hilsen Signe og Stjerne guldklumpen Emma

0
0
Svar på denne tråd

blablabla
Forfatter: 
Dato:  22-07-2010 23:56

Jeg synes nu også bare hun skulle ha taget imod den med et smil, det havde jeg nok gjort, og dog forstår jeg godt hun ikke gider deres pjat, specielt ikke midt under et stævne.

Jeg synes Caroline fleming skulle ha vundet titlen, HUN er da FOR irriterende!!!

Mvh Sandra

Lækker stor 2 års pinto vallak sælges. Efter Hoelgaards Kontrast.

Part søges, til Welsh hoppe. 143 stg, fortrinsvis dressur.

står i karlslunde.

skriv PB for mere info

0
0
Svar på denne tråd

også på listen
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 09:15

sandra hun var også nomineret :-)

0
0
Svar på denne tråd

123465
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 09:21

hmm.. Man ligger vel bare som man selv har redt...

Hesteejendom / Liebhaveri til salg:

www.nybolig.dk/maegler/ PrivatBolig.jsp?sagsnr...snr=100424

- I did it MY way -

Always...

Kenzo3 - i dyrenes tjeneste!

0
0
Svar på denne tråd

ligegyldigt.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 15:15

Nu er jeg langt fra at være en "Tina Lund fan", men uanset hvad, så er det mega dårlig stil fra Eb's side, nøj hvor ville jeg blive sur hvis sådan en flok idioter kom rendende efter mig ved en konkurence..

Og så er det synd at hun skal tage al lortet, når det burde være myntet på ridesporten generalt. ikke blot hende, det er immervæk sporten generalt der er totalt grotesk, nu er hun tilfældigvis bare blevet hestesportens "ambassadør" her i dk, så er det jo hende det går ud over.. om hun så selv har valgt det eller ej, er en anden sag...

Mvh.

L Nielsen.

Heste tages i tilridning/ridning/kommision

Rytter/groom søges til international springstald.

-se profil.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 17:05

Hvor syg kan EB da lige være.

Magen til latterligt har jeg da aldrig hørt om.

Syntes Tina reagere helt ok..

Satte i fuld galop væk!!!!

Come on altså

Venligst

Vickie

Toftegaards Creline sælges

7 års skøn sprinhest

167 cm i stang

LA til stævner

Info på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Lund...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 18:28

EB

Tina ligger bare som hun har redt! Når man vil være kendt, kan man sgu ikke forvente at det hele er rosenrødt, men det viser jo igen bare hvor naiv hun er..

Og hvor er familien Lund bare for meget, tænk at de får arrangøren til at bortvise EB.. De må virkelig være bange for negativ omtale.. Flot!

Mvh. Anne Kathrine Jensen

Sygeplejestuderende, hestetøs og bonderøv...

0
0
Svar på denne tråd

Ej come on BT.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 22:47

I kunne da i det mindste sætte jer ind i hestens gangmønster? Vild galop? Jaaaa Right

Synes BT er langt ude her

Jeg har aldrig været mere klar
nu vil jeg give det alt jeg har
selvom vejen er lang
vender jeg gang på gang tilbage

For mine drømme ka' de aldrig helt ta' fra mig
og mine længsler ka' slet ikke holdes inde ...

0
0
Svar på denne tråd

tarvelig avis
Forfatter: 
Dato:  23-07-2010 23:05

Dårlig stil af Ekstra Bladet - dette understøtter mine fordomme om at denne avis er en tarvelig og latterlig avis som ikke er værd at læse.

Synes Tina's reaktion er helt ok, selvom man er kendt skal man jo ikke finde sig i hvad som helst og synes ærlig talt hun efterhånden har gået igennem en del for sin titel som "kendis".

Jeg har tit tænkt på, at det ofte er sådan i DK, at pressen først pisker en stemning op over en "nykendt" person og synes han/hun er fantastisk, men efter en periode prøver de at gøre alt for at fange denne kendis i en dårlig situation eller fælde dem på noget dårlig der er sket, enten i fortiden eller nutiden.

0
0
Svar på denne tråd

min mening
Forfatter: 
Dato:  24-07-2010 00:00

Jeg tænker så tit at jeg synes hun er blevet rådgivet KATASTOFALT dårligt. Hun fået placeret sig i medielandskabet på en meget, meget uheldig måde som kun har en anden sammenligning og det er Sidney Lee - folk der deltager i HVAD SOM helst for omtale.

Flere jeg kender af ikke hestemennesker spg. Hvad er hun dog for en - jeg synes hun minder om Sidney Lee i kvindelig udgave. Jeg forklarer så at hun faktisk er en meget dygtigt springrytter og det bliver folk virkelig overraskede over. PRogrammet på TV 2 har virkelig ødelagt meget for hende - da hun

At EB vælger et stævne er ikek anderledes end hvad de villg gøre med alle mulige andre. Alle medier vover at tale med cykelrytttere, fodboldspiller før og efter løb og kampe. Jeg bryder mig ikke om at hesteverdenen skal have særstatus på disse områder.

0
0
Svar på denne tråd

lidt fred...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2010 01:05

Om hun er berettet tittel eller ej hvorfor er der så nogen der har det så fantastisk med at være på nakken af andre folk??

Se lige bjælken i ens eget øje frem for splinten i andres!!!

Syntes det er meget uproffesionelt af EB - nej måske hun bare skulle have taget i mod med et smil - men hvor meget plader har Tine ikke lige skullet stå model til - måske det bare bliver for meget på et tidspunkt - jeg tror jeg vil lærer min hest at sparke på komando!!!

En latterlig tittel - at nedgøre andre for at?? selv føle sig højre og mere værd??

Lotte Svendsen - Ninkamus.dk

0
0
Svar på denne tråd

journalister
Forfatter: 
Dato:  24-07-2010 12:29

Det er bare for meget! HELT ÆRLIG!!!!

Er jo desværre ikke nogen nyhed at journalisterne er de mest mediel!derlige i det her land.

Hvis man vender bøtten, og tænker over hvem der er mest interesseret i omtale... five minutes of fame, gøren sig selv til grin, ...

Ja jeg kan kun komme i tanke om en i det klip, og det er den usandsynligt useriøse journalist. Forestil dig at tage en 5'årig lang uddannelse, og derefter, for at beholde sit job bliver nødt til at vandre lige tilbage til børnehaven og genere andre mennesker for at få dagens klap på skulderen.

Tina er sku ikke værre end så mange andre af OS. jeg har et fritidsjob hvor jeg sidder i et lille bur, uden aircondition (og varme om vinteren), og beder folk køre i bane 1 og 2, time ud og time ind. Havde folk haft interesse i at lave en tv-serie om min hverdag, og havde betalt mig x-antal 100.000 for det, så havde jeg nok også valgt det, fremfor buret. Tina er ligesom mange af os andre, nødt til at supplere hesteinteressen med et job, for at få vores psykopat dyre interesse til at løbe rundt.

Tag jer lige sammen, og kom ud af børnehaven jer der synes det er fortjent. Janteloven lever vist i bedste velgående, for jeg er overbevist om at hvis i blev Moppet sådan, midt i et seriøst foretagende, så havde i sku også stukket piben ind og var skredet!

Er ved at kaste op over nutidens journalister, der er så sørens medie-ludere at de gerne ødelægger andres liv, for at beholde deres job, og er også ved at kaste op over at folk sidder og lapper tingene til sig, uanset hvem det er. Når først journalisterne får øje på dig, så kommer først den positive journalistik for at skabe interesse om personen, og når først interessen er der, vender de bøtten og starter den offentlige ydmygelse.

FY FOR SAT::N

Velkommen i børnehaven anno 2010. Jeg håber i sover godt om natten, jer der er medvirkende til at holde gang i den form for journalisme!

0
0
Svar på denne tråd

JA, jeg sover
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 09:01

sgi fint og har gjort det længe....

Jeg synes at TL har fortjent den pris, hun har jo nærmest klistret sig fast til kammeraet, så snart hun så det.

Og det giver som regel bagslag.

Og at hun har brug for ansatte, ja det berretiger hende ikke til at tyrannisere sine ansatte, så hun har da helt sikkert brug for den bog om lederskab.

Bare fordi man er almen lønmodtager, det giver ikke arbejdsgiveren lov til at behandle sine ansatte som l.o.r.t...

Men det er efterhånden lidt tendensen, at det må man godt eller hvad?

For jeg vil ikke finde mig i den behandling.

Gammel ost ruster aldrig!

0
0
Svar på denne tråd

Ååååh....
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 11:24

Jeg havde et svar til denne tråd men så gad jeg alligevel næsten ikke.... Og dog:

Hvorfor er det at folk ikke bare kan passe deres eget??? Jeg er hverken en fan af Tina Lund som person eller hendes metoder, men folk der arbejder i hestebranchen bliver udnyttet, hestesporten er ikke et sted for fattige mennesker man skal dælme bruge nogle sponsorkroner hvis man vil nå nogen steder, hvis man ikke kan lide duften i bageriet så må man skride et andet sted hen. Hvis man ikke kan lide tv-programmet så er der jo meget belejligt en knap hvor man kan slukke for fjernsynet.

Hvorfor lyder det som om I er blevet tvunget til at se Tina Lund alle steder??? "Hun er klistret til et kamera" Nå så kig dog den anden vej! "Hun medvirker i alt for at få opmærksomhed" Ja og det virker jo tydeligvis, find dog på noget andet at lave selv end at sidde og misunde en andens liv i fjernsynet, lødige tvprogrammer plejer der da nok at være nok af!

Jeg kan ikke mønstre nok interesse til at se programmerne eller høre sangene eller whatever men gider dælme heller ikke bruge min energi på at beklage mig over at andre har det bedre end mig. Med Andens ord: Pas din egen kage!!!!!!

Mvh Signe

Med hesten Paragraff

Finurlige strøtanker og spøjse indfald fra de mørkeste afkroge af mit sind: http://signelaursen.wordpress.com/

0
0
Svar på denne tråd

tina lund...
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 12:37

some1: kan ikke sige det bedre selv!

Lotte Svendsen - Ninkamus.dk

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 13:41

godt hun vandt den! ;D

og nogle kendisser beder altså selv om sådan en pris! og nej man kan ikke altid bare ignorere det. hun er ligeså irriterende som twillight - som sjovt nok også er over det hele.

at EB "graver" ting frem om hende.. ja det da hendes egen skyld. så kan hun opfører sig ordentligt.

kan godt se det er træls de dukker inden hun skal ride og alt det der.. men omg hvis hun er så prof så kom hun sig over det og tog imod det med et smil altså. hårdt at være kendt. ærgerligt for dem der ikke kan klare det. dog kunne sidney lee også tage del i premien men han flytter jo alligevel så whatever.

:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

Some1....
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 14:06

nu kan jeg faktisk godt lide at se vild med dans og gider ikke opgive det, bare fordi TL er med.

Men hun skabte sig jo som en værre krukke hver gang kameraet pegede hendes vej... YDRK....

Og nu har jeg jo lov til at have en mening og den er som skrevet i mit indlæg længere oppe.

Men for mig er det sgi fint nok, at Frk. Lund lærer, at hun ikke bare kan behandle andre som skidt.

Og at dårlig opførsel som regel giver bagslag, når man er en linselus der vil være kendt.

At TL har vundet prisen, det er vel bare et udtryk for at folk generelt er trætte af at se/høre mere på Frk. Lund.

Jeg forudser allerede nu, at næste års vinder er Amalie fra paradise.

Gammel ost ruster aldrig!

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 18:22

Diablogirl : HAHA!! enig! selvom hun nu ER sjov.. fordi hun er til grin.

:: Egoise & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd

SPASSEREN
Forfatter: 
Dato:  25-07-2010 18:43

TINA LUND = AD AD AD AD

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke Tina, Tina LUND ;)
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 17:42

Janne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider