Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Brugernes Arrangementer

 HN-træf som vi plejer el ?
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 09:25

Jeg har jo to gange lavet små hn-træf i Cowhouse i Uhe hos Mulle. Sidst virkede det til at være rimelig stemning fra en del for at gøre det igen - men før jeg vil overveje overhovedet at kaste min tid på arrangementet (nu jeg osse har en søn at tænke på), ja så vil jeg først høre HVOR meget stemning der er fra hvor mange omkring det - det betaler sig heller ikke at bruge Mulles tid inden for at finde ud af noget evt. hvis der alligevel ikke er stemning for det


Så på opfordring - skriv i tråden og lad mig/os vide om der ER stemning for et træf her i sommeren på et tidspunkt. Og lad endeligt ordet vandre evt i signatur, mundligt mv til andre folk- alle er altid velkomne uanset ridestil, ingen hest, m/u børn osv osv osv


Og så vil tiden vise om jeg skal ha fat i mulle og der skal arrangeres træf el hva....



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er klar
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 09:41

Jeg er klar på et HN træf - kunne ikke komme med sidste år, så håber det falder en dag jeg kan i år.


Hvor henne i landet vil det blive afholdt?


Jeg ved dog ikke endnu om det bliver med eller uden hest.


Vh Maria


Nu med et stk. barfodshest i løsdrift


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 10:31

Hvis det bliver i Uhe er det i jylland ved Give (Billund)


Stute - havde tænkt det samme :P men har pt ikke overskud til at arrangere så stort et træf.

Jeg er dog med på ideen og deltager også hvis jeg på nogen måde kan få det til at passe i kalenderen.


You go girl :)




Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


DJ fan og stolt a det!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er frisk
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 11:15

Jeg er helt klart frisk, hvis det bliver en weekend jeg kan.



Heidi K Nielsen


Avl og salg af shetlandsponyer

http://www.stutteri-bjorholm.dk


Skøn frieser hoppeplag sælges, se hende her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meiko og
Forfatter: 
Dato:  18-06-2010 12:04
Jeg er klar igen i år også selvom tøsen er kommet til, for det var da bare vild hyggelig sidste år - og mon ikke vi igen kan få et skrald grin i stuen sidst på aftenen....
0
0
Svar på denne tråd
 
 vi er også
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 09:00

klar igen...


Hilsen Tina

www.123hjemmeside.dk/cowhouse

Danmark´s dejligste Painthingst står til alvsbenyttelse


0
0
Svar på denne tråd
 
 Som skrevet i den
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 09:52

anden tråd, så er jeg og min hest Charlie og så klar.


Skal det være den første rigtige weekend i august, som det vist nok plejer til HN-træf? -altså den 6-8. august, så kan vi i hvert fald godt :-)


Med venlig hilsen


Betina Hansen


med Charlie



HN-TRÆF 2010?

www.heste-nettet.dk/forum/login/9/ 216646/216646/




SALG: Smuk 5 års hoppe efter Bøgegårdens Lantano

www.heste-nettet.dk/lodge/119211/ hest/183106

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 12:29

Jeg er frisk, hvis det bliver en weekend vi kan




Screw you guys, we're going Western and barefoot :)

Lykkelig ejet af 2 Bøffer, Muffedisen og 4 herlige hunde :)

Nu med Muffen i løsdrift og de 2 Bøffer til August ligeså :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad laver i på sådan et træf?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 16:52

Jeg hsr ikke været med til sådan et træf før hvad laver i og er det udelukkende western ryttere der deltager?


Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er på
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 18:29

Som skrevet i den anden tråd, jeg er klar på at vise min nye hest frem hos Mulle.


Man kan sagtens komme hos Mulle uden at være westernrytter, jeg har aldrig redet western men har altid følt mig velkommen der


Sidst jeg var med til træf hos Mulle, gik dagen med hygge ridning på banen og bytten heste, for dem der ville det. Så red nogle af os en lille tur. Dem der ville prøve at arbejde med kvæg kunne også prøve det, eller i hvert fald kigge på.


Om aftenen blev der grillet medbragt mad, en anden gang blev der hentet mad fra Bones.


Det plejer at være utroligt hyggeligt hos Mulle. Bare folk elsker heste, tror jeg de er velkomne Og det lige meget om de rider i den ene eller anden slags sadel


Sagde Anne Mette



Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang.
Glemte at vågne d. 25-10-09


Nu med Markus, Oldenborg med et snert af Fjordhest.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 20:19

Hos Mulle ER alle velkomne!!!!!!!!! Sjældent har jeg oplevet et mere hjertevarmt sted end der!!!!!!


Jeg synes vi skal hitte en dato - og så må vi tage den derfra og se hvor mange der kommer!!!!


Stute - jeg skal nok hjælpe til!!!!!! så du ikke står helt palle-alene med det alt sammen!





Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


DJ fan og stolt a det!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis jeg kan er jeg klar
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 21:55

Tak for svar, hvis det bliver en dato jeg kan så er jeg helt klar også.


Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis det falder
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 22:44

på en dato jeg kan vil jeg meget gerne komme:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Baby og jeg
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 23:26

Baby og jeg vil også gerne med igen....

Mon Maiko og Baby kan kende hinanden??


Vi vil gerne mindst 2 med herfra, evt flere, hvis jeg kan lokke dem.... :-)


Bare kom med en dato

0
0
Svar på denne tråd
 
 grimme hesten
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 08:39

og mig er helt sikkert også klar

giver også gerne et nap med tina hvis det kniber

0
0
Svar på denne tråd
 
 hello folks
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 10:41

Tina: Har du allerede snakket med Mulle måske Hvis du har- så vil jeg da gerne høre evt datoer hvor hun er hjemme så vi kan finde en dato herind til (sidst deltog hun jo selv i tråden).


Connie og Nadia: Hjælp vil nok hovedsageligt være til indkøb/fragt- så mon ikke Nadia her er nærmest (hun bor jo ikk så langt fra mig igen).


Betina H ?Charlie?: Træffet jeg plejer lave i Uhe er ikke en hel weekend fra fredag til søndag - men fra den ene dag til den anden. Altså enten fredag+lørdag el lørdag+søndag. Dette bl.a. fordi jeg selv ikke har kunnet være der hele tiden, af forskellige årsager... Ja ja typisk at man som arrangør indtil nu har været den første der må tage hjem ikk Det regner jeg dog ikk med i år (med mindre det altså går så galt at svigerfar "vælger" at forlade os der så er der naturligvis ikk noget at rafle om).


Pedersen ?Isabella?: Du må ikke sådan skifte navn, så kan jeg jo ikke hitte hvem der er hvem fra sidste år Men jo jeg staser da på et par grin sidst på dagen ligesom sidst godt overtrætte som vi efterhånden var (og gravide)



Så lige nu sys jeg da vi lige skal ha mor Mulle med på banen her (Tina det er jeg da så fræk at regne med du sørger for) Så er Mulle med på den, har nogle bud å¨datoer ect. Så tagerj eg den derfra.


Pt. regner jeg simpelthen med vi gør som sidste år - 220 kr pr pers. 150 kr pr barn, medbring eget foder og spande til din hest, for soveplads/boks henv. til Mulle osv osv- men det kommer der meget mere om hvis og så fremt Mulle gider lege med os



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 ps.....
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 10:43

jeg regner med folk bakker op om det ligesom sidste år og derfor hvis det blir, at de i deres signatur for at få så mange med som muligt skriver linket i så andre kan se det- lader ordet gå rundt mundligt osv så flest muligt får nys om det.


Alle er velkomne, med/uden hest el forskellige ridestile, børn, mænner osv.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandie-p
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 10:43

Ja selvfølgelig kan de genkende hinanden, de var jo som to strå halm.... aller bedste venner fra første øje kast.


Ja Tina sig endelig til hvis du skal have hjælp, hvis det kommer op og stå......

0
0
Svar på denne tråd
 
 yepper
Forfatter: 
Dato:  21-06-2010 10:45

det skal jeg gøre... Som sgat er det nok mest indkøb til den lette frokost. Hvorfor lave om på noget der virkede sidste gang- forventer madmæssigt det samem som sidst



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 indkøb
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 08:41

jamen jeg må jo selv køre bil igen så jeg kommer bare forbi og hjælper med at handle og maden var da super lækker sidst og det var smadder hyggeligt

0
0
Svar på denne tråd
 
 det var da lige
Forfatter: 
Dato:  22-06-2010 10:19

det som det var



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Træf...!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 15:38

Ej hvor hyggeligt!

Nu har jeg jo ellers ikke floreret herinde andet end i VE og BLE siden Mooni blev solgt, men jeg er da begyndt at undervise igen, og har da også fundet mig en pruller at ride på ind i mellem...

Jeg kunne da godt tænke mig at komme med i år? Men det er jo uden hest, MED barn... Men jeg ved ikke hvordan det harmonerer? :)


Mvh Line

- Med lille Liam på armen.

24-11-09



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-06-2010 21:16

Hvis du selv passer dit barn, ser jeg ingen problemer :P


Stute - mon ikke snart vi skal have en dato hva hva hva hva hva??? :D





Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


DJ fan og stolt a det!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Dato tak...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2010 17:24

Ja find lige en dato der gør, at jeg også kan komme med denne gang, og samtidig så tryld, så jeg vinder en masse penge, ellers har jeg sgi ikke råd til at rejse helt fra Norge...

Men kommer jeg, så er det helt klart uden hest, men håber så at der er nogen der vil låne mig en tur :)


Mvh. Pia



If the world didn't suck, we'd all fall off :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ::WUPTI..
Forfatter: 
Dato:  26-06-2010 10:51

.. så er jeg på.. Så klø du bare på Tina..



Træf d. 7-8 August er ok.. Ankomst fredag aften er ok.


Køjer, boxe, mm bestilles efter føst til mølle...


Der er kun 18 køje pladser, så ta gerne telt med.


Der er 20 boxe.. husk foder,hø, spande mm.


Der er også en fælles fold og 2 store padock.


MEN MEN MEN...

Denne gang bliver i nødt til at lave lidt praktisk arbejde.


Vi har renoveret lidt over det hele og er ikke helt færdige, så der er kun en trail forhindring der er intakt og det er vandhullet, hvis der er vand i ellers er det jo bare et hul..


Trailstien er pt kun en ride- og spaseresti , der mangler nogle forhindringer, alt bane martriale ligger hulter til bulter i rideskuret og i vinterens løb har Potterne brækket alt ned på jordbanen.


Så tag både rideudstyr og arbejdstøj med.


Tæffet er for alle, der kan li heste, hunde og hugligt samvær.

Du er velkommen i laksko, træsko eller bare tæer, med eller uden hest, hund og børn. Race, rideform, stor eller lille er uden betydning.. vi skal jo bare hygge os.



¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤


www.123hjemmeside.dk/cowhouse


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var en skam
Forfatter: 
Dato:  26-06-2010 11:56

at det ligger i den weekend, der skal jeg desværre arbejde. Men håber at I andre får en rigtig god weekend:)

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-06-2010 21:47

Ja jeg kommer ihvertfald en af dagene, tager nok Bibi og Puggy med...Men kun hvis Bibi må komme uden mundkurv og være løs med de andre???


De 2 store drenge hunde bliver hjemme... Vil ikke skræmme folk alt for meget væk



Screw you guys, we're going Western and barefoot :)

Lykkelig ejet af 2 Bøffer, Muffedisen og 4 herlige hunde :)

Nu med Muffen i løsdrift og de 2 Bøffer til August ligeså :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 08:26

Line: ALLE er velkomne- punktum, sådan er det hos Mulle, og sådan er det når JEG laver træf...


Jamen datoen er sat fra 7-8 august. Folk kan ankomme fredag, skal selv sørge for aftensmad.


Prisen blir igen i år 220 kr pr person til let frokost og aftensmad - der ud af blev der sidste år osse rester fra frokost som blev brugt til morgenmad dagen efter- ellers må finde på noget fælles. Børn der imod 150 kr. (Under 12 år).


Denne gang skal ALT bestilles hos mig - boxe, sovepladser, mad osv.


Penge til mad skal indsættes på konto - denne er som sidste år: reg nr: 9402 og konto nr: 4635068523.


Indbetaling skal senest kunne SES på kontoen mandag (uge 31 - altså den uge træffet foregår).


Tilmelding er bindende, og tilmelding anses ikk som tilmeldning før man har indbetalt pengene. Man tilmelder sig pt pb med flg.


HN navn:


Navn:


Box:


Køje:


Antal pers. i alt:



Så indbetaler man pengene med sit hn navn (nemmest for mig).


Jeg skriver ned og noterer når pengene er gået ind osv - dvs laver en liste.


ALLE rydder op efter sig selv og sine dyr, inden afrejse og at hundehømhøm samles op straks efter fødslen og hestepære på gangarealer fjernes hurtigst muligt!!!!


Jeg har IKKE i sinde at skulle opdage dette ikke er overholdt- så er det sidste gang der afholdes træf fra min side.


Det er først til mølle princippet i køjer og boxer - der er fold til resten hvis 20 boxe bestilles. Der er køjer til 16 hvis de 3 selv kreerer en seng i hytte/campingvogn. Dog kan telt jo evt medbringes. Ikk en dum ide.


Mad til hund/hest samt spande/skåle mm medbringes selv.


Aftensmad/let frokost står jeg for- som hovedregel er der ikke inkluderet aftensmad fredag el morgenmad søndag i arrangementet- er der overskud fra frokost anvendes dette el folk indbyrdes må nå til enighed om at hente morgenmad fra bageren el lig.


Jeg kan sandsynligvis ikke være til stede hele tiden da jeg ahr en lille søn- samt en meget kræftsyg svigerfar- og går det værst altså at svigerfar simpelthen dør lige omkring disse dage, så kan jeg muligvis slet ikke.


MEN bare rolig- Nadja er nu udnævnt som min STEDFORTRÆDER. Hun bor tættest, vi snakkes privat mv- så ansvaret overlades til hende delvist el helt hvis ikk det er mig muligt selv at være der.


Tlf nr kan i skrive pb for hvis i har spørgsmål da ikke alle skal ha mit nummer- dermed ligges det ikke her i tråden offentligt så alle kan se el finde det.





RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 PS.....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 08:30

det ligger 100% fast at jeg i år ikke alene tager ansvaret - jeg føler simpelthen ikke overskuddet el muligheden. Nadja er dermed inkluderet uanset hvad- bl.a. til hjælp med indkøb, muligvis fragt af dette mv. Hvor meget det blir nødvendigt ved jeg ikke. Nu må jeg se hva der sker videre.


Planlægningen skal jeg som end nok tag på mig- og så vidt muligt alt andet.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 09:50

Wup wup så kom der alligevel HN-sommertræf :) :) :) :) :) JUBIIII


Finder så hurtig som muligt ud a om jeg kan deltage - men lige umiddelbart skulle der vist ikke være noget til hindre for det!!!!


Laver min signatur så der er link til denne tråd!!!!





Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


DJ fan og stolt a det!!!



0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 10:11

Stute eller Mulle: Skal Bibi (Ambull) have mundkurv på og være i snor, hvis jeg tager hende med???



Screw you guys, we're going Western and barefoot :)

Lykkelig ejet af 2 Bøffer, Muffedisen og 4 herlige hunde :)

Nu med Muffen i løsdrift og de 2 Bøffer til August ligeså :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jenaette
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 16:27

ikk iflg mig- og jeg tror Mulle siger det samme. Selvom jeg dog ikk kan tale for hende.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 JEG VIL MED
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:08

Nej hvor dejligt. Så vil jeg da skynde mig at melde til.


Når der både lokkes med trailbane (giver gerne en hånd med at gøre den klar), mulighed for at lege med kvæg, lækker mad og et skønt rideterrræn. Så er det da helt umuligt bare at blive hjemme.


Så den lille hvide og jeg er klar igen.





Opdræt af Tibetansk Spaniel

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd
 
 TILMELDING
Forfatter: 
Dato:  28-06-2010 10:18

pr pb til mig - tilnelding er bindende ved overførsel og man betragtes ikke som værende tilmeldt før betaling ER gået igennem.


HUSK....



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 11:07

Øøøøøøøøv!!! jeg vil jo os med!!



Lillehesten og manden var SÅ klar på træf i år, men den weekend arbejder jeg både fredag og lørdag :(





Anne


??
(Kage)

Ejer af PG Allways My Choice - Min lille skat.


RIP. Snowys Sweet Red Too.
Jeg vil altid huske og elske dig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 21:33

ØV Ku ellers ha været hyggeligt men skal til følskue den weekend med min venindes føl





Golden Fabia! Min stjerne! Min drøm! <3



Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet


http://www.goldenekstreme.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er jeg her igen..
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 23:52

Mufasa: Som ansvarlig ejer af Bibi må du vide om hun er sød, social og vandt til at omgås andre hunde.. og Katte.. er hun det, er det ikk noget problem.



Minoma: PT har vi intet levende kvæg.



Og til alle i stakler der skal noget andet... kan jeg kun sige..

Bedre held næste år.



See the rest of you...



¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤


www.123hjemmeside.dk/cowhouse




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 00:02

Mulle: Selvfølgelig, ville ikke tage en hund med, som ikke var egnet til at komme sådanne steder

Kattene er hun med garanti bange for, de skal bare vise hende én klo, så er hun smuttet...Meget lille hund i meget stor unghunde krop



Screw you guys, we're going Western and barefoot :)

Lykkelig ejet af 2 Bøffer, Muffedisen og 4 herlige hunde :)

Nu med Muffen i løsdrift og de 2 Bøffer til August ligeså :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  01-07-2010 07:11

Som jeg sagde Jeanette - jeg ved jo der intet er med dine hunde, så jeg skrev ikk noget hi hi.


Anne: DET er bare ikk i orden - jeg FORLANGER at du kommer!!!!



Til resten - skal der være hn træf- så lad der være hn træf. MEN jeg ser gerne tilmeldingerne som tidligere sagt. Sker det ikke = ikk noget hn træf.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 llllllllllllllllllllll
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 12:26

Måske skulle man prøve at vove sig med i år


Sabrina med Mac Neal


En fantastisk Irish Cob

efter Ster Preferent hingsten Clononeen Royal Cash


-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-



Anything your warmblod can do - my Irish Cob can do better!!



' '

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 14:33

Stute: Det er jo lige det du ved

Ville bare lige sikre mig med den nye hundelov jo


Sabrina: Jaaaaaa...Det er da soleklart at du skal med...Så har vi endnu en undskyldning for at du skal på weekend hos os..



Screw you guys, we're going Western and barefoot :)

Lykkelig ejet af 2 Bøffer, Muffedisen og 4 herlige hunde :)

Nu med Muffen i løsdrift og de 2 Bøffer til August ligeså :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lad os...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 19:09

...nu holde liv i denne tråd!


Jeg har allerede henvendt mig til Stute ang. tilmelding og betaling. Stute ville dog vente lidt med at kræve penge, da hun endnu ikke ved om der kommer nok tilmeldinger, til at det hele bliver til noget eller ej.


Selvfølgelig kan vi ikke alle sige NU at vi kan hen ad i Aug.

Det er jo forståeligt nok


Men lad endelig ikke tråden dø, for det er så hyggeligt hos Mulle


Sagde Anne Mette



Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang.
Glemte at vågne d. 25-10-09


Nu med Markus, Oldenborg med et snert af Fjordhest.


0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjsa
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 21:40

Hej ..


Hvor forgår træffet henne ?


Mvh Anja

og

de tre stjerner

Hoffie , Royal

og

Tenna :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det sker
Forfatter: 
Dato:  04-07-2010 23:52

Træffet afholdes ikke så langt fra Billund. Det er vist en by en de fleste kender til


Du kan tjekke Jensens cowhouse ud her:


www.123hjemmeside.dk/cowhouse/ 8095604


Sagde Anne Mette



Sov sødt lille Arta, vi ses forhåbenlig igen engang.
Glemte at vågne d. 25-10-09


Nu med Markus, Oldenborg med et snert af Fjordhest.


0
0
Svar på denne tråd
 
 tænkte på
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 12:19

måske skulle du (stute) overveje at oprette en ny tråd da denne jo egentlig startede som et spørgsmål til om/hvem HVIS der blev holdt noget.


Da det nu er en realitet kunne det måske være en ide at oprette en ny tråd med en invitation til alle HN'er??

Vi vil jo gerne have så mange som muligt med....


Jeg komme og glæder mig allerede.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er klar....
Forfatter: 
Dato:  05-07-2010 18:18

på træffet..... overvejer lige om hyppen skal med da han da bare ikke er i form og da jeg muligvis også skal have bette my med...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 12:22

Jeg synes det er lidt synd, mht betalingen... for hvor mange er nok???? og jeg tror det stopper nogen i at melde til - da det hele så lyder ret usikkert....


Det er SÅ dejligt et sted - hos Mulle!!!!!


HN sommertræf er en realitet!!

www.heste-nettet.dk/forum/9/217141/ 217141/


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience


DJ fan og stolt a det!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm........
Forfatter: 
Dato:  06-07-2010 21:55

Jamen da jamen da... så mig og six jo hellere komme og besøge jer igen :) tager nok 2 veninder med også med krikker... så det bliver vel en 3 stk fra min side...


Og nok også Onkel Anders ;)



- Lonni & Sixpence -

Biggest, The best, better then all the rest...
American Paint Horse

Nobody's satisfied with being second best
0
0
Svar på denne tråd
 
 rettelse
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 08:10

tina vil meget gerne have at man indbetaler, da det er den eneste måde hun reelt kan se om man er interesseret.

og angående pris, det eneste man betaler for er den mad man selv spiser, mulle stiller hele stedet gratis til rådighed, så kan ikke se hvordan det kan blive billigere

0
0
Svar på denne tråd
 
 ny tråd
Forfatter: 
Dato:  07-07-2010 08:46

om hn træf er oprettet - tjek den her: www.heste-nettet.dk/forum/9/217328/ 217328/


LÆS den før i spørger Konto og reg nummer står i mit indlæg.



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010


Du vil altid være i mit hjerte skønne basse - æret være dit minde.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider