Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

JYDEN flytter til KBH.... GULP!!!!
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 15:43

Nogen der kan komme med gode råd... især når man ikke aner i hvilket område det er bedst at bo..søge efter lejlighed/lille hus/bolig på landet osv osv.. Skal arbejde med Tåstrup som mit kontor/udkørselssted, og kender ikke rigtig noget til områderne omkring (hermed ment..hvor er der ghettoer som jeg gerne vil undgå...hvor er der lidt landliv/hesteliv...osv osv?

Eller kender til gode steder at søge udover DBA, boligportal osv.. (har snart knaldet 800 kr af på at få kontakt rettigheder til udlejerne på disse sider...øv) Uden held...

Måske en ugeavis?? et lokal blad?? eller lign.??

"Tænk hvis du selv skulle rende rundt med en elastikchambon/glidetøjle 1 times tid? Er det at kalde naturlig eftergivenhed og løsgjorthed fortil. Næppe..smid lortet ud ...

0
0
Svar på denne tråd

Bolig...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 16:28

Havde det ikke været for min ikke-helt-normale udlejer havde jeg sagt at du skulle have vores hus.

Hvis du kan leve med en udlejer der er vindueskigger, truer med at låse sig ind når som helst fordi det er "hans ret", tilbyder at låse fremmede ind uden din viden/accept så er her super at være... ;D

Har du lavet annoncer om at du søger bolig på de sider du allerede har været??

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 16:49

Jeg er lige flyttet til Høje Taastrup, bor i Olufborg boligforeningen :)

Mit umiddelbare indtryk er at her er ganske rart :)

Jeg er oprindelig sjællænder, men har været i "udlandet" (Fyn + Jylland) de sidste mange år :)

/DarkAngel

Flot lejlighed i Faaborg C udlejes pr. 1/7, tæt på indkøbsmuligheder og offentlig transport. Ca. 80 kvm. kælderlejlighed (to-tre trin ned). 4000 kr.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 17:26

Altså skal du flytte til KBH eller Tåstrup ? :)

0
0
Svar på denne tråd

Jyder på djævleøen
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 17:34

Der er masser af hesteliv på Amager :D

Bor selv i Valby, men har hesten i Odsherred, køre gerne langt for mine drenge :D

Velkommen til Djævleøen fra en jydetilflytter til en anden :D

Mvh

Elisabeth

Med den "japanske" hest

OG

lånehesten Charlie

Cacharel, mit hjertebarn, elsket og aldrig glemt, R.I.P

Back on Track købes

0
0
Svar på denne tråd

amagerkaner
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 18:11

Du lyder som om du ville kunne falde til på Amager, der er plads og andre hestetosser. Men om det er KBH, det kan jo så diskuteres :D

Jeg bor selv på Nørrebro, og jeg elsker det, men hvis du gerne vil undgå ghetto'erne, så er det ihvertfald ikke dig.

Held og lykke med det, jeg er ihvertfald vild med at bo på 'in the hood', selv om det er meget anderledes end det landlige liv jeg er vokset op i.

Jeg tror det vigtigste når man flytter til byen er at se mulighederne som byen giver, i stedet for at hænge sig i larmen og osen osv.

Venlig hilsen Sofie

Stud. Med. Vet.

kvalitetsponyer til avl og sport til salg

bl.a. Helbror til dagens føl på sjælland 2010

hoppeføl efter Magic dancer H og Atlas' mor

flere gode avlshopper.

Atlas Stengaard

0
0
Svar på denne tråd

Kbh...
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 18:14

Ja for en jyde er Kbh nok bare Kbh...ggg.. men skal arb i Tåstrup og køre som sælger derfra .... Så alt hvad der ligger ca. 30-40 km fra Tåstrup går vel an...-))

Ja, har lavet søgeannoncer på alle siderne.,..men intet held..

Louise *spee.dyret* hmm.. ja det lyder jo vældig spændende med en sådan udlejer..gg.. mærkelig mand..ggg

"Tænk hvis du selv skulle rende rundt med en elastikchambon/glidetøjle 1 times tid? Er det at kalde naturlig eftergivenhed og løsgjorthed fortil. Næppe..smid lortet ud ...

0
0
Svar på denne tråd

lejligheder taastrup
Forfatter: 
Dato:  28-07-2010 22:20

Jeg bor i noget der hedder Eigtveds have i Taastrup...

Vi har ofte ledige lejligheder, da de ikke er helt billige, men nye og lækre...

-de bliver lejet ud gennem Datea, så du kan jo starte med at lure deres hjemmeside, og se om der skulle være noget :-)

Ellers er der www.lokalavisentaastrup.dk men de har sjældent lejeboliger, men så kan du se lidt om området....

Ellers skriver du bare en PB hvis du vil vide noget. Er nordjyde i KBH på 12 år efterhånden, kan stadig finde dialekten :-) men føler mig hjemme her hehe

Kh Sif

-som gerne vil arbejde med heste igen, hvis muligheden byder sig ;-)

(Så hvis I kender nogle i Storkøbenhavn der mangler en medarbejder så er jeg frisk)

0
0
Svar på denne tråd

Du skal da...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 10:43

Bo i Smørum v. Ballerup. Super hyggelig by...

Der er masser af hesteliv i byen ved siden af (2 km.) (Ledøje)

Smørum ligger lidt ude på landet, og det tager ikke mere end 20-25 min. at komme til København.

"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"

Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.

www.k9welfare.dk

0
0
Svar på denne tråd

de små byer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 12:48

jeg har taget turen den anden vej, boede før på vestegnen, men er flyttet til den vestjyske hede(hvordan kan du dog flytte fra det dejlige jylland til djævleøen ).

se om du ikke kan få fat på et eksemplar af den nyeste "vestegnen" det er lokalavisen for hele vestegnen, der burde være huse og lejligheder til leje. måske vi har en HNer som får den og vil dele.

hvis du vil holde dig fra getto områder skal du holde dig fra: ishøj,hundige,albertslund, vester/nørrebro, christianshavn og flere områder i hvidovre, avedøre, rødovre,greve og tåstrup, er min erfaring.

jeg kan som Aloysius (Helle C) anbefale Smørum eller sengeløse og risby, der er gode ridesteder/muligheder og masser af dejlig natur, bla vestskoven.

Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi

Bioanalytiker B.M.L.T

0
0
Svar på denne tråd

Louise
Forfatter: 
Dato:  29-07-2010 17:51

Hvor ligger det? Størrelse? Pris?

Ejer af den fantastiske Toby.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider