At en butik ikke har varen på lager er mig bekendt ikke ensbetydende med at købet bliver annuleret. De fremsender varen, når den kommer på lager igen og trækker først pengene fra køber, når varen afsendes. Det er normal procedurere hos alle de firmaer, som jeg har handlet hos på nettet.
Så jeg tror næppe, at firmaet har gjort noget forkert. Du kan evt. tjekke deres hjemmeside, der står nok hvordan det foregår, når en varer ikke er på lager.
Måske kan du fortryde købet, sende varen retur og få pengene igen. Den mulighed har man hos mange firmaer, så prøv at undersøge det.
At der er 2 måneders ventetid behøver ikke absolut være butikkens skyld. Ventetiden kan skyldes grosisten/producenten.
To måneder er irriterende lang tid at vente, det kan vi godt blive enige om. Men de gjorde dig opmærksom på, at det ikke var på lager og du annulerede ikke selv ordren, så umiddelbart mener jeg ikke, at du kan klandre butikken noget.