Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 for meget.. bestilling af bid
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 11:09

Det kan godt være at jeg er lidt sippet, men 2mdrs leveringstid...?!

Jeg købte et bid hos en rideudstyrsforretning på nettet, og havde selvfølgelig overført penge. Fik en mail med at de ikke havde det på lager, og pengene var ikke blevet trukket kunne jeg se. Min kæreste mente, at så annulerede købet nok sig selv.

Pludselig, 2mdr efter (i dag) kom det sørme med posten! Nu har jeg da for LÆNGST købt et andet bid.

Kunne ikke få fat i dem, men vil forsøge, og så sende det tilbage. Synes du det er rimeligt med 2måneders leveringstid.. jeg synes godtnok det er ringe!

Og de havde ikke oplyst at det kom, når det kom på lager, bare at det ikke ´var på lager´. Den mail har jeg desværre slettet, for kan ikke finde den.


Livet er så let. Man kan bage pandekager når man vil!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 11:42

Det er vidst normal standard (at man sender når det er på lager igen, ikke ventetiden). Men fortvivl ikke, ved netkøb har du fortrydelsesret. Så du sender blot skittet retur med besked om at du ønsker at hæve købet.


Det gælder ikke om at være verdensmester

- men om at mestre verden!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fortrydelse
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 12:41

At en butik ikke har varen på lager er mig bekendt ikke ensbetydende med at købet bliver annuleret. De fremsender varen, når den kommer på lager igen og trækker først pengene fra køber, når varen afsendes. Det er normal procedurere hos alle de firmaer, som jeg har handlet hos på nettet.


Så jeg tror næppe, at firmaet har gjort noget forkert. Du kan evt. tjekke deres hjemmeside, der står nok hvordan det foregår, når en varer ikke er på lager.


Måske kan du fortryde købet, sende varen retur og få pengene igen. Den mulighed har man hos mange firmaer, så prøv at undersøge det.


At der er 2 måneders ventetid behøver ikke absolut være butikkens skyld. Ventetiden kan skyldes grosisten/producenten.

To måneder er irriterende lang tid at vente, det kan vi godt blive enige om. Men de gjorde dig opmærksom på, at det ikke var på lager og du annulerede ikke selv ordren, så umiddelbart mener jeg ikke, at du kan klandre butikken noget.


Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 13:12

Selvfølgelig bliver den da ikke annulleret. De har jo bare sendt den da den kom på lager igen.

Du skulle have afbestilt til butikken da du opdagede det på bekræftelsen.


Men du kan formegentlig sende det tilbage ;)


Michelle


HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud


17" sort Kieffer Donau springsadel sælges. Se billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider