Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Så kedelig, er jeg altså!!!!
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 13:31



Min søster har lige holdt 60 - 70er fest, og hvad høre sig mere til ind BLOMSTER......


Vi ska da have blomster på væggen......Det ska vi da ha.


Så hun malede lige, hele væggen i stuen til med blomster, "for det høre sig jo til"...... okay siger jeg bare


Jeg skulle hilse og sige, at det havde været en rigtig fed fest


Den var bare gået hjemme hos mig. Skulle jeg så rende rundt og glo på blomster for altid, eller igang med at male EN GANG TIL ALDRIG........





Mvh

Signe




Vi må ikke glemme Eros

www.heste-nettet.dk/forum/1/1936247/ 1936247/




Highland Pony

Man er vel Skotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 13:35

Hahahahaaa...Fed ide ellers :D Er bare glad for det ikke er mig, der skal male igen igen


Så jeg melder mig gerne ind i klubben "Så kedelig er jeg altså" :)






Lykkelig ejet af 3 skønne muskelhunde :)

Har ikke noget at falde tilbage på, men hvorfor fanden skulle jeg falde, når jeg er skrap til at gå?!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 13:42

Det er da pisse fedt. Og hvilket engagement din søster lægger for dagen


Hvis man lige havde lavet det lidt mindre sjusket kunne jeg sagtens have levet med den væg og elsket den i mange år


Så opretter jeg en anden gruppe og kalder den "Hvide vægge får mig til at græde"-klubben .. Sådan! Nu er den oprettet


"Noget meget smart, klogt, filosofisk eller yderst morsomt"

Hvor er PRINS VALIANT?
Rød, 17 årig vallak, 138 stg.
Der er billede i præsentation.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjovt...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2009 14:08

Genial idé :-D


At male en væg hvid igen skulle nu ikke afskrække mig fra at gøre det. Meeen jeg ville nu nok alligevel hellere skaffe en stor rulle papir, stof eller lign., hænge det op og male på det fremfor direkte på væggen.

Det kunne trods alt blive et fedt minde om en super fest, men i længden ville jeg nu blive træt af at se på en væg med det samme motiv, så hellere noget man kan tage ned, gemme og måske hænge op et andet sted senere.


Men for din søster, for at hun sprang ud og fuldførte idéen :-D Det kalder jeg girlpower ;-D


Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider