det værre at gå med katten i snor end hunden måske??? Fordi katten er mere egenrådig og selvstændig el hva?
Jeg mener katte og hunde var engang alle vilde dyr som hesten, men nu har vi dem i vores varetægt, nogle avler på dem mv. Det er i orden at gå i snor med hunden- det skal vi jo iflg loven - hvorfor er så mange så bare hamrende ligeglade med loven mener det osse gælder katte? hvorfor er det synd for katten??
Så må i finde en ny måde at jage mus på, lave en voliere til jeres katte mv så vi andre IKKE skal trækkes med jeres irriterende løse møgkræ der ødelægger vores ting og sager ved at pi*se op af det, kradser lakken på bilen i stykker, skier i haven mv. Det gider jeg BARE ikke!! JEG holder hundene i snor- de render ikke i jeres have og @!#$*er alle vegne, ødelægger vasketøj, kradser i lakken på biler mv. hvor en i hedehule h... skal kattene så bare ha lov måske??
Det tisser mig aldeles af at den mentalitet katteejerne har er så langt fra de fleste hundeejeres- endda kan det være mennesker selv med BÅDE hund og kat. og de kan bare ikke se det for sig. Nej for katten kan ikke bide- JO men er den tam gør den ikke med mindre man giver den anledning derfor, men jeg vidste ikke det kun kom andet på dyrets størrelse og om den kan bide os mennesker.
Nogle kattes katte jager andre menneskers katte væk fra deres EGEN grund for at indtage som hersker. IGEN ødelægger de ting, fordi de fleste absolut heller ikke vil neutraliserer dem da!!
ØV ØV ØV ØV (siger hende som er træt af andres sultne, syge katte gerne vil ha min pleje gratis fordi deres ejere er ligeglade!)
Og jeg kan GODT selv lide katte - men vil sandeligt gerne selv vælge VORES kat.